Pressiteade
Daciavõrgustik omandab uue välise visuaalse identiteedi, mis on loodud toetamabrändi ja selle tootevaliku arengut, jäädes samas truuks oma põhiväärtustele –lihtsusele, vastupidavusele ja säästlikkusele. Silmatorkava uue visuaalseidentiteediga suurendab bränd oma võrgustiku välist nähtavust ja modernsust.
EsimeneEuroopa esindus, mis tutvustas uut Dacia fassaadi, asub Pariisi piirkonnasMelunis (LS Group). Uue välise märgistuse kasutuselevõtt kogu võrgustikus algabkevadel Euroopa tarnijate abiga, kes pakuvad Dacia edasimüüjatele parimakvaliteediga teenust parimate hindadega. Projekt jätkub müügisaalide interjööristandardite, mis on hetkel määratlemisel, kasutuselevõtuga.
TÕELISEDACIA UUS IDENTITEET
Jäme khakivärvi joon, mis kulgeb ümberesindushoone servade, kehastab brändi tugevust, lihtsust ja seikluslikkuvälimust. Hoone eristav piirjoon muudab esinduse kõigile hästi nähtavaks. Seeraamib brändi embleemi, mis koosneb valgustatud kastikujulistest tähtedest:päeval khakivärvi ja öösel valge, kusjuures must kiri on brändi tugevuserõhutamiseks.
Suursümbol teeb brändi tuvastamise lihtsaks. Teine sümbolitega tahvel asubvälisukse kõrval, et tervitada kliente ja jagada praktilist teavet. Sümbolidtõstavad esile brändi embleemi. Need on valmistatud kahest materjalist:khakivärvi metallist ja puiduimitatsiooniga dekoorist. Viimase eesmärk on andastruktuurile soojust ja tekitada looduses seiklemise tunne, mis on brändile niioluline. Nende tahtlikult mahukas disain tagab nende tegeliku kohalolekuruumis.
Kujundusttäiendavad erinevate värvidega, sealhulgas terrakota ja liivahalli varjundiga,Dacia embleemiga lipud. Tervikpakett tagab klientidele ja möödujatele Daciabrändi parema välise nähtavuse. Üsna lihtsalt.
DACIA KOHTA
1968. aastal sündinud ja 2004. aastal taaselustatudDacia on kogu Euroopasalati pakkunudparima hinna ja kvaliteedi suhtega autosid, luues pidevalt olulistele asjadeleuut tähendust. Uuendusmeelse tootjana pakub Dacia lihtsaid, mitmeotstarbelisija töökindlaid autosid, mis on kooskõlas kliendi elustiiliga. Dacia mudelid onmuutunud turu mõõdupuudeks: Dacia mudelid on muutunud turu mõõdupuudeks: Logan,uhiuus auto kasutatud auto hinnaga; Sandero, enimmüüdud auto Euroopaeraklientidele; Duster, kõige soodsama hinnaga maastur; Spring, taskukohaneelektrilise liikuvuse meister Euroopas. Dacia on 44 riigis esindatud RenaultGrupi bränd. Alates 2004. aastast on Dacia müünud rohkem kui 7,5 miljonitautot.
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.