Pressiteade

Jaga

Renault, Nissan ja Mitsubishi Motors kuulutavad välja ühise tegevuskava Alliance 2030: parim kolmest maailmast uue tuleviku jaoks

• 2030. aasta tegevuskava keskendub täiselektriautodele ja ühendatud liikuvusele. • Eesmärk on suurendada ühiste platvormide kasutamist, saavutades 2026. aastaks 80%. • Mitsubishi Motors tugevdab kohalolekut Euroopas kahe uue mudeliga, mis põhinevad Renault’ enimmüüdud mudelitel. • Elektrifitseerimisstrateegia toetamiseks investeeritakse järgmise viie aasta jooksul 23 miljardit eurot. • 35 uue elektriautoga 2030. aastal on see suurim ülemaailmne elektrisõidukite pakkumine, mis põhineb viiel ühisel elektrisõidukite platvormil. • Nissan esitleb täiesti uut alliansi CMF-BEV platvormil põhinevat elektrisõidukit, mis asendab Euroopas Micra; sõidukit kavatsetakse toota Põhja-Prantsusmaa elektritööstuse keskuses Renault ElectriCitys. • Tugevdab ühist akustrateegiat, mille eesmärk on tagada 2030. aastaks ülemaailmne tootmisvõimsus 220 GWh. • Nissan juhib läbimurdelise tahkisaku tehnoloogia arendamist, millest saavad kasu kõik liikmed. • Renault juhib ühise tsentraliseeritud elektri- ja elektroonikaarhitektuuri arendamist ning toob 2025. aastaks turule esimese täistarkvaraga sõiduki.

Paris, Tokyo, Yokohama – 27. jaanuar, 2022 -Renault Grupp, Nissan Motor Co., Ltd. ja Mitsubishi Motors Corporation, maailmaühe juhtiva autotööstuse alliansi liikmed, teatasid täna ühistest projektidestja tegevustest, et kiirendada ja kujundada oma ühist tulevikku 2030. aastasuunas, keskendudes liikuvuse väärtusahelale.

Poolteist aastat pärast koostöö uue ärimudeliväljakuulutamist liikmesettevõtete konkurentsivõime ja kasumlikkuse toetamisekson allianss nüüd tugevatel alustel, kasu tekib tõhusast tegevusjuhtimiseorganisatsioonist ning tihendatud ja paindlikust koostööst.

Jätkates 2020. aasta mais määratletudjuhi-järgija skeemi, töötab valitud tehnoloogia välja üks juhtiv meeskondjärgijate toel, võimaldades seeläbi igal alliansi liikmel pääseda juurdekõikidele võtmetehnoloogiatele.

Allianss on määratlenud ühise 2030. aastategevuskava, mis keskendub täiselektriautodele ning arukale ja ühendatudliikuvusele, jagades investeeringuid kolme liikmesettevõtte ja nendeklientide hüvanguks.

„Maailma autotööstuse liidrite seas onRenault-Nissan-Mitsubishi allianss end tõestanud ainulaadne mudel. 22 aastatoleme oma kultuuridele ja tugevatele külgedele tuginenud meie ühiseks hüvanguks,”ütles alliansi juht Jean-Dominique Senard. „Täna kiirendab allianss liikumist,et juhtida liikuvuse revolutsiooni ja pakkuda klientidele, meie inimestele,aktsionäridele ja kõigile sidusrühmadele rohkem väärtust. Kolm liikmesettevõteton määratlenud ühise tegevuskava 2030. aastani, jagades investeeringuidtulevastesse elektrifitseerimise ja ühenduvuse projektidesse. Need on tohutudinvesteeringud, mida ükski kolmest ettevõttest üksi teha ei suudaks. Üheskoosloome uut ja üleilmset jätkusuutlikku tulevikku. Allianss muutub 2050. aastakssüsinikuneutraalseks.”

Liigume koos igaühe hüvanguks –juhi-järgija skeem

Alliansi liikmed on välja töötanud „nutikaeristamise“ metoodika, mis määratleb iga sõiduki jaoks soovitud ühtsuse taseme,integreerides mitmeid võimaliku ühendamise parameetreid, nagu platvormid,tootmisettevõtted, jõuallikad või sõidukisegment. Seda täiendab ja täiustabrangem lähenemine disainile ja kere ülaosa eristamisele.

Näiteks C- ja D-segmendi ühisel platvormil onviis mudelit kolmelt alliansi brändilt (Nissan Qashqai ja X-Trail, MitsubishiOutlander, Renault Austral ja peagi ilmuv seitsmekohaline maastur).

Seda protsessi tugevdades suurendavad alliansiliikmed ühiste platvormide kasutamist lähiaastatel praeguselt 60%-lt enam kui80%-le 2026. aastal kokku pandavast 90 mudelist. See võimaldab igal ettevõttelkeskenduda oma klientide vajadustele, parimatele mudelitele ja põhiturgudele,laiendades samal ajal uuendusi kogu alliansi ulatuses madalamate kuludega.

Osana sellest tugevdab Mitsubishi Motorskohalolekut Euroopas kahe uue mudeliga, sealhulgas Renault’ enimmüüdudmudelitel põhineva uue ASX-iga.

Viis ühist elektrisõidukite platvormi:tööstuse suurim ülemaailmne pakkumine

Renault, Nissan ja Mitsubishi on olnudelektrisõidukite turu teerajajad, olles elektrifitseerimise valdkonda jubainvesteerinud üle 10 miljardi euro. Peamistel turgudel (Euroopa, Jaapan, USA,Hiina) toodavad 15 alliansi tehast osi, mootoreid, akusid juba tänavatelliikuva 10 elektrilise mudeli jaoks. Praeguseks on müüdud üle 1 miljonielektriauto ja sõidetud 30 miljardit elektrilist kilomeetrit.

Tuginedes ainulaadsele oskusteabele,investeerib allianss järgmise viie aasta jooksul elektrifitseerimise valdkonnaskokku 23 miljardit eurot, mille tulemuseks on 35 uut elektrilist mudelit 2030.aastaks.

90% nendest mudelitest põhineb viiel ühiselelektrisõidukite platvormil, mis hõlmavad enamikku turge kõigis peamistespiirkondades:

····. See jõuab teedele mõnenädala pärast Nissan Ariya elektrilise maasturi ja Renault Megane E-TechElectricu alusena. CMF-EV platvorm koos tehnoloogiliste uuendustega ja sellemodulaarsuse pakutava potentsiaaliga on alliansi partnerite jaoks uue põlvkonnaelektriautode kriteeriumiks. Platvorm on loodud selleks, et integreerida jaoptimeerida kõiki 100% elektrilise jõuallika spetsiifilisi elemente, missisaldab uut suure jõudlusega mootorit ja üliõhukest akut. 2030. aastakspõhineb CMF-EV platvormil rohkem kui 15 mudelit ning sellel platvormiltoodetakse aastas kuni 1,5 miljonit autot.

·CMF-BEV, maailma kõigekonkurentsivõimelisem kompaktne elektrisõidukite platvorm, mis tuleb turule2024. aastal. See tagab kuni 400 km sõiduulatuse;selle aerodünaamilised näitajad on silmapaistvad, aidates võrreldes praeguseRenault ZOEga vähendada kulusid 33% ja energiatarbimist enam kui 10%. See onaluseks 250 000 Renault, Alpine’i ja Nissani brändi sõidukile aastas. Sõidukitehulgas on Renault R5 ja uus kompaktne elektriauto, mis asendab Nissan Micra.Nissani disainitud ja Renault konstrueeritud uut mudelit plaanitakse tootaPõhja-Prantsusmaa elektritööstuse keskuses Renault ElectriCitys.

Ühine akustrateegia, murrangulised akuuuendused ja kavandatud 220 GWh tootmisvõimsus, et tuua kõigi klientideni vägakonkurentsivõimeline ja atraktiivne pakkumine

Konkurentsivõime on võtmetähtsusega ning seeon viinud liikmesettevõtted alliansi ühise akustrateegiani, mille tulemuseks onmuu hulgas Renault’le ja Nissanile põhiturgudel ühise akutarnija valimine.

Allianss teeb koostööd ühiste partneritega, etsaavutada tegelik mastaabiefekt ja taskukohasus, mis võimaldab vähendada akukulusid 2026. aastaks 50% ja 2028. aastaks 65%.

Sellise lähenemisviisiga on alliansil 2030.aastaks kokku 220 GWh akude tootmisvõimsus

kõigi peamiste elektrisõidukeid tootvatetehaste jaoks kogu maailmas.

Lisaks sellele jagab allianss ühist nägemust tahkisakutehnoloogiast (ASSB). Tuginedes põhjalikule oskusteabele ja ainulaadselekogemusele akutehnoloogia pioneerina, juhib Nissan selles valdkonnas uuendusi,mis toovad kasu kõigile alliansi liikmetele.

ASSB akudel on kaks korda suuremenergiatihedus võrreldes praeguste vedelate liitiumioonakudega. Samuti vähenebmärkimisväärselt laadimisaeg – ühe kolmandikuni, võimaldades klientidel tehapikemaid reise, suurendades mugavust, enesekindlust ja naudingut.

Eesmärgiks on ASSB akude masstootmine 2028.aasta keskpaigaks ja edaspidi kulupariteedi saavutamine sisepõlemismootorigasõidukitega, vähendades kulusid 65 dollarini kWh kohta ja kiirendadesülemaailmset üleminekut elektrisõidukitele.

Alliansi akuhaldussüsteem on samutitipptasemel. Erinevalt teistest tööstusharu tootjateston allianss otsustanud kontrollida oma riist- ja tarkvara 100%-liselt, milleeeliseks on väga väärtuslikud prognoositavad andmed, mis võimaldavad jälgidaaku tervislikku seisundit ja täiustada tehnoloogiat.

Allianss teeb koostööd strateegilistepartneritega, et pakkuda klientidele soodsaimat võimalust laadimiseks avalikelteedel. Mobilize Power Solutions pakub B2B klientidele täisteenust,sealhulgas optimeeritud laadimisinfrastruktuuri projektide kavandamine,paigaldamine, hooldus ja haldamine ning kõik sellega seotud teenused, et rahuldadanende äri vajadusi.

Hiljuti sõlmiti alliansi Emobility ServiceProvider Plug Surfingi kaudu leping Ionityga, mis võimaldab selle klientidelsoodushinnaga juurdepääsu Ionity ülikiirele laadimisvõrgule Euroopas.

Enam kui 10-aastase kogemusega elektrisõidukitetootjana on alliansi liikmetel põhjalikud teadmised, mis võimaldavad neiledestada konkurente aku taaskasutamise optimeerimises, eelkõige akude teiseeluea rakenduste, ringlussevõtu ning tõhusate ja jätkusuutlike lahendusteleidmisel kogu aku kasutusaja jooksul.

2026. aastaks on Alliance Cloudigaühendatud 25 miljonit autot: oma klassi parim digitaalne kogemus klientidele

Intelligentne ja ühendatud liikuvus onkriitilised valdkonnad ühiseks innovatsiooniks kogu alliansis.

20-aastase kogemusega ADASi (täiustatudjuhiabisüsteemide) ja autonoomse juhtimise alal parandab allianssjätkuvalt reaalset sõiduohutust, -mugavust ja -naudingut, pakkudes uuendusiintelligentsete sõidukite ja juhiabitehnoloogiate vallas, näiteks Nissani auhinnatudProPILOT süsteemi.

Ühiste platvormide ja elektroonikaga eeldavadalliansi liikmed, et 2026. aastaks on teedel enam kui 10 miljonit sõidukit 45alliansi mudelis, mis on varustatud autonoomsete juhtimissüsteemidega.

Tänaseks on püsiandmevahetusega AllianceCloudiga ühendatud juba 3 miljonit sõidukit. 2026. aastaks tarnitakse aastasüle 5 miljoni alliansi pilvesüsteemi ja teedel on kokku 25 miljonit autot.Alliansist saab ka esimene ülemaailmne massturu originaalseadmete valmistaja,kes rakendab oma autodes Google’i ökosüsteemi.

Renault’ juhtimisel töötab allianss väljaühist tsentraliseeritud elektri- ja elektroonikaarhitektuuri, mis koondabelektroonika riist- ja tarkvararakendusi, et pakkuda maksimaalset kasu jaoptimaalset jõudlust.

Allianss toob oma esimese täistarkvaragasõiduki turule 2025. aastaks. Selle sõidukiga parandab allianss oma autode OverThe Air jõudlust kogu nende elutsükli jooksul. See loob väärtust klientidele,kes integreerivad auto digitaalsesse ökosüsteemi, mis pakub isikupärastatudkogemust, uusi täiustatud teenuseid ja väiksemaid hoolduskulusid. See tõstab kaalliansi liikmete sõidukite järelturu väärtust.


Lisakssaavad tarkvaraga sõidukid suhelda ühendatud objektide, kasutajate jainfrastruktuuriga, avades alliansi ettevõtetele uusi väärtusvaldkondi.

Alliansi oma klassi parim digitaalnekogemus on värav enneolematule hulgale andmetele, sillutadesteed autotööstuse järgmisele piirile. Renault Grupp, Nissan Motor Co., Ltd jaMitsubishi Motors on selle revolutsiooni esirinnas.

Galerii

Allalaetavad failid

Ole ühenduses

Jälgi meid sotsiaalmeedias

Meie veebileht kasutab küpsiseid.