Pressiteade
Rumeenia autotootja Dacia jätkab silmapaistvat edu ning tootemark, mille tunnuslauseks on „ Saad palju, maksa vähe“, on suureks müügihitiks väga erinevatel turgudel. 2008. a lopuks turustatakse seda rohkem kui 50 riigis Lääne-, Ida- ja Kesk-Euroopas, Magribi piirkonnas, Lähis-Idas, Aafrikas ja Okeaanias.?
Dacia mudelivalikusse lisandusid 2008. aastal kaks mudelit: Dacia Logan Pick-up, ja Dacia Sandero, viimane joudis oktoobris ka Eesti turule. Juba olemasolevad mudelid Dacia Logan ja Logan MCV on läbinud voi läbivad värskenduskuuri. Dacia ülemaailmsed müügitulemused kasvasid 2008. a esimesel poolaastal 13,6% vorra.
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.