Pressiteade
Renault bränd tugevdab oma positsiooni Euroopaelektriautode turul. E-TECH valik (elektrisõidukid ja hübriidmootorid)moodustas 2021. aastal 30% Renault sõiduautode müügist Euroopas (2020. aastal17%). Renault Arkana puhul, millega bränd naases C-segmenti, moodustavad E-TECHversioonid 56% müügist.
Dacia mudelivaliku uuendamine on olnud edukas,eelkõige tänu uuele Sanderole, mis on jätkuvalt Euroopa eraklientidele enimmüüdudsõiduk. 6,2% jaemüügituru osakaaluga bränd on esimest korda tõusnud Euroopasesikolmikusse.
LADA bränd jätkab Venemaa turu liidripositsioonilligi 21% turuosaga. LADA Vesta ja LADA Granta on müügiedetabelis vastavaltesimesel ja teisel kohal.
Alpine’i bränd on teatanud väga tugevast, üle74% müügikasvust 2021. aastal müüdud 2659 autoga ning eesmärk on jätkatarahvusvahelist arengut.
Grupi tellimuste hulk Euroopas on 2020.aastaga võrreldes kahekordistunud ja moodustab rohkem kui kolme kuu müügimahu.Seda toetavad Renault E-TECH tootevaliku, väikeste tarbesõidukite, DaciaSandero ja Dacia Spring 100% Electricu atraktiivsus, samas on varud võrreldes2020. aastaga vähenenud hinnanguliselt umbes 30% võrra.
Renault Grupp kinnitab, et saavutas 2021.aasta lõpuks seatud CAFE eesmärgid (sõiduautod ja väikesed tarbesõidukid).
Müügitulemused
Renault - https://en.media.renault.com/news/2021-sales-results-renault-takes-up-the-challenge-to-electrification-and-higher-value-business-6d75-989c5.html
Dacia - https://en.media.dacia.com/news/dacia-accelerates-into-the-top-three-of-2021-european-retail-sales-for-the-first-time-ever-d210-989c5.html
Alpine - https://en.media.alpinecars.com/news/alpine-on-the-rise-in-2021-05db-989c5.html
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.