Pressiteade
Alpine teatas 2021. aastal tugevast kasvust –aasta jooksul müüdi 2659 sõidukit – 74% rohkem kui 2020. aastal. Prantsusmaalkasvas Alpine’i müük eelmise aastaga võrreldes 117%.
Bränd oli 2021. aastal kindlalt õigel teel. Jaanuarisvälja kuulutatud strateegiline plaan võimaldas Alpine’il luua uue äriüksuseeesmärgiga suurendada müüki oma tugeva maine ja rahvusvahelise arengu kaudu.
Alpine’i esimesel vormel 1 aastal jõudis brändmitmel korral poodiumile, sealhulgas saavutati esimene võit Ungaris.
„Sel aastal näitas Alpine sihikindlust japühendumust uue hoo saavutamiseks, mida on juba tõestanud suurepäranemüügikasv. Meil on kõrged ambitsioonid tuleviku ja brändi rahvusvahelise arenguosas, mis põhinevad meie ainulaadsel pühendumisel mootorispordile. Alpine onvalmis uute tippude vallutamiseks”, sõnad Alpine’i tegevdirektor Laurent Rossi.
Suund rahvusvahelistele turgudele
Alpine säilitab oma rahvusvahelise laienemiseeesmärgid, kavandades müüki väljaspool Prantsusmaa piire ja sihtides olulisivälisturge. 2021. aastal kasvas müük ka Ühendkuningriikides üle 92%, 24% DACHturul – Saksamaal, Austrias ja Šveitsis – ning samuti 79% Itaalias ja 120%Pürenee turul – Hispaanias ja Portugalis.
100 edasimüüjaga võrgustikuga Prantsusmaal jaEuroopas (sh 25 uut müügikohta 2021. aastal), jätkab Alpine oma geograafilisejalajälje laiendamist, luues 2022. aastal 50 lisaesindust Euroopas ja mujalmaailmas.
Ambitsioonikas väljavaade 2022. aastaks
2022. aastal kinnitab Alpine pühendumustmootorispordile ja esitleb end ühe autosporti enim investeerinud autobrändina,olles esindatud vormel 1-s, Hypercar klassis, FIA R-GT-l ja muudel võistlustel,nagu Alpine Elf Europa Cup. Uue hooaja muutuvate reeglite valguses plaanibAlpine F1 Team ära kasutada Alonso-Oconi paarismängu, et tuleval hooajal häidtulemusi tuua.
2021. aasta lõpus esitletud uus A110 valikjõuab esindustesse aasta alguses kolme mudelina, millest igaüks on erinevaiseloomuga, kuid kõik on olemuselt sügavalt Alpine’id.
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.