Pressiteade

Jaga

Dacia modulaarsed katusereelingud: Joggeri nutikas varustus

Nagu igaüks, kes on kunagi proovinud midagi pikka oma autos transportida, teab, et see on täielik õudusunenägu, välja arvatud juhul, kui teil on hiiglaslik universaalauto või pakiraam (ja selle kokkupanemiseks kulub pool tundi). Kas oleks liiga palju tahetud, et saaks kõik suuremad pakid, surfilaua või kelgu mõne sekundiga katusele laadida? Muidugi mitte, vastab Dacia, olles varustanud Joggeri geniaalse süsteemiga, mis ühendab praktilisuse esteetikaga, et luua modulaarsed katusereelingud. Denis, Joggeri tootejuht Dacias, räägib meile, kuidas tal tuli brändi kliente kuulates ja pisut intuitsiooni kasutades selle nutika komplekti idee.

Kui pakiruum on täis ja tahad midagi pikkatransportida reisijaruumi kaotamata, saab sageli lahenduse katusele vaadates.Kuid see tähendab, et peate ostma pakiraami või katuseraami ja võtma aega sellekõige kokkupanemiseks, mis pole eriti odav ega ka väga praktiline. See ei oleksaga Dacia moodi. Brändi nutikas mõtteviis kumab läbi Joggeri jaoks mõeldudmoodulkatusereelingutest.

„Dacia on alati oma kliente kuulanud, nii metöötame ja see kujundab kõike, mida me teeme. Ja just seda tegimegi Joggeriarendamise igal sammul. Kuulasime oma kliente, kes soovisid, et auto saakskõigega hakkama,” sõnab Joggeri tootejuht Denis.

Idee, mida polnud nii lihtne ellu viia

Kogu sõiduki pikkuste katusereelingutega ilmutabJogger sarnaselt Sandero Stepwayle ja Dusterile seikluslikku vaimu. Euroopasilmusid sellised seadmed autodele esimest korda 1970. aastatel, et kandapagasit või transportida katusel muid esemeid. Küll aga pidid inimesed ikkagiostma pakiraami või reelingud ning kulutama aega nende autole peale panemiselevõi mahavõtmisele. Ja just sellised detailid on olulised Daciaarendusmeeskondade jaoks.

See oli projekti eelfaasis, kui „tulime ideelemuuta pikisuunalised reelingud risti asuvateks,” selgitas Denis. Lihtne öelda,kuid mitte nii lihtne teha, kuna süsteem pidi olema hõlpsasti juurutav,praktiline kasutada ja loomulikult suhteliselt odav.

Väga lihtne manuaalne süsteem

Iga uue mudeli puhul jääb Dacia esmasekseesmärgiks kvaliteetse toote väljatöötamine kõigi oluliste ja praktilisteomaduste ning õiglase hinnaga. See tähendab tööd kulupiirangutega. Tihtipealetulevad aga kõige väärtuslikumad ideed siis, kui taganemisruumi enam pole.Kalli automaatse süsteemi asemel töötas meeskond välja väga lihtsa manuaalsesüsteemi, mille jaoks on kindalaekas vastav võti ning paigaldusprotsess võtabaega alla minuti. Seda on väga lihtne seadistada ja enne, kui jõuate öelda „Maarmastan oma Daciat“, on katus valmis kandma mis tahes rasket või liiga suurteset. „Katusereelingute asendi muutmine võtab vaid minuti. Need suudavad kandakuni 80 kg raskusi, seega võivad nad kanda peaaegu kõike!” ütles Denis.

Kõige olulisem tegur oli modulaarsetekatusereelingute süsteemi taskukohasena hoidmine. Need on standardvarustuses kõigilJoggeri seeria algtaseme versioonidel, samuti teisel varustustasemel, midamüüakse enim. Seda kõike tähendabki oma klientide kuulamine!

Parim viis kõigest eemale pääseda

Joggeris on ühendatud kõik, mida inimesedvajavad mitmekülgses pereautos – universaalauto pikkus ja puhkusesõidukiruumikus. See on loodud sobima kõikideks reisideks, nii pikkadeks kui kalühemateks. Modulaarsed katusereelingud viivad seikluse ja avastamisefilosoofia sammu võrra kaugemale. Denis võttis selle kokku väga kohase metafooriabil – „Kui olete reelingud ümber pööranud ja asjad peale laadinud, saab teieautost vahva kelk, millega koos perega puhkusele liuelda!”


Vaata videot Joggeri modulaarsetest katusereelingutest siit: https://www.youtube.com/watch?v=JttjHttsyGo.

Galerii

Ole ühenduses

Jälgi meid sotsiaalmeedias

Meie veebileht kasutab küpsiseid.