Pressiteade
Kui pakiruum on täis ja tahad midagi pikkatransportida reisijaruumi kaotamata, saab sageli lahenduse katusele vaadates.Kuid see tähendab, et peate ostma pakiraami või katuseraami ja võtma aega sellekõige kokkupanemiseks, mis pole eriti odav ega ka väga praktiline. See ei oleksaga Dacia moodi. Brändi nutikas mõtteviis kumab läbi Joggeri jaoks mõeldudmoodulkatusereelingutest.
„Dacia on alati oma kliente kuulanud, nii metöötame ja see kujundab kõike, mida me teeme. Ja just seda tegimegi Joggeriarendamise igal sammul. Kuulasime oma kliente, kes soovisid, et auto saakskõigega hakkama,” sõnab Joggeri tootejuht Denis.
Idee, mida polnud nii lihtne ellu viia
Kogu sõiduki pikkuste katusereelingutega ilmutabJogger sarnaselt Sandero Stepwayle ja Dusterile seikluslikku vaimu. Euroopasilmusid sellised seadmed autodele esimest korda 1970. aastatel, et kandapagasit või transportida katusel muid esemeid. Küll aga pidid inimesed ikkagiostma pakiraami või reelingud ning kulutama aega nende autole peale panemiselevõi mahavõtmisele. Ja just sellised detailid on olulised Daciaarendusmeeskondade jaoks.
See oli projekti eelfaasis, kui „tulime ideelemuuta pikisuunalised reelingud risti asuvateks,” selgitas Denis. Lihtne öelda,kuid mitte nii lihtne teha, kuna süsteem pidi olema hõlpsasti juurutav,praktiline kasutada ja loomulikult suhteliselt odav.
Väga lihtne manuaalne süsteem
Iga uue mudeli puhul jääb Dacia esmasekseesmärgiks kvaliteetse toote väljatöötamine kõigi oluliste ja praktilisteomaduste ning õiglase hinnaga. See tähendab tööd kulupiirangutega. Tihtipealetulevad aga kõige väärtuslikumad ideed siis, kui taganemisruumi enam pole.Kalli automaatse süsteemi asemel töötas meeskond välja väga lihtsa manuaalsesüsteemi, mille jaoks on kindalaekas vastav võti ning paigaldusprotsess võtabaega alla minuti. Seda on väga lihtne seadistada ja enne, kui jõuate öelda „Maarmastan oma Daciat“, on katus valmis kandma mis tahes rasket või liiga suurteset. „Katusereelingute asendi muutmine võtab vaid minuti. Need suudavad kandakuni 80 kg raskusi, seega võivad nad kanda peaaegu kõike!” ütles Denis.
Kõige olulisem tegur oli modulaarsetekatusereelingute süsteemi taskukohasena hoidmine. Need on standardvarustuses kõigilJoggeri seeria algtaseme versioonidel, samuti teisel varustustasemel, midamüüakse enim. Seda kõike tähendabki oma klientide kuulamine!
Parim viis kõigest eemale pääseda
Joggeris on ühendatud kõik, mida inimesedvajavad mitmekülgses pereautos – universaalauto pikkus ja puhkusesõidukiruumikus. See on loodud sobima kõikideks reisideks, nii pikkadeks kui kalühemateks. Modulaarsed katusereelingud viivad seikluse ja avastamisefilosoofia sammu võrra kaugemale. Denis võttis selle kokku väga kohase metafooriabil – „Kui olete reelingud ümber pööranud ja asjad peale laadinud, saab teieautost vahva kelk, millega koos perega puhkusele liuelda!”
Vaata videot Joggeri modulaarsetest katusereelingutest siit: https://www.youtube.com/watch?v=JttjHttsyGo.
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.