Pressiteade

Jaga

„NOUVELLE VAGUE” Renault’ TURUNDUSSTRATEEGIAS

KAASAEGSETELE SOTSIAALSETELE TRENDIDELE TUGINEDES VÕIDAB RENAULT 29 TURUNDUSAUHINDA, MILLEST 65% RAHVUSVAHELISE TASEMEL.

Uue turundusstrateegia eesmärk on väljendadaRenault’ uusi suundi, mis avalikustati Renaulution kava esitlusel jaanuaris,ning juba võib näha positiivseid tulemusi. 2021. aastal võitis bränd 29riiklikku ja rahvusvahelist turundusauhinda uue logo, brändi identiteedi jakaasaegses ühiskonnas tugevalt kõlavate kampaaniate eest.

See aasta on Renault’ jaoks tähistanudpöördepunkti, sest bränd on astumas uude ajastusse, andes sellele nime„Nouvelle Vague“, mille eesmärk on tuua Euroopa autotööstusesse modernsust ningmuutuda tehnoloogia, teeninduse ja puhta energia kaubamärgiks. Ülemaailmsetemuutuste osana oli Renault’ turundusosakonna roll kajastada välikampaaniates jakommunikatsioonis selgelt brändi suundumusi.

Algusest peale on Renault’ turundusstrateegia„Nouvelle Vague” hästi vastu võtnud nii brändi kliendid ja fännid kui kariiklikud ja rahvusvahelised eksperdid. Tegelikult paistis Renault silma mitmeskategoorias, saades 29 auhinda, millest 65% olid rahvusvahelised.

RENAULT’ TURUNDUSMEESKOND

Renault asutas 1. jaanuaril 2021 oma esimesekeskse globaalse turundusosakonna, et edendada loovust, tagada sidusam reklaamja sotsiaalmeedia diskursus ning suurendada tõhusust väärtuse loomiseks.

„Renault keskse globaalse turundusosakonnapeamine eesmärk on muuta bränd tugevamaks, jõulisemaks ja armastatud brändikskogu maailmas,” ütleb Arnaud Belloni, Renault’ ülemaailmse turunduse direktor. „Sellesaavutamiseks oleme üksnes 2021. aastal välja töötanud ja rakendanud 48ülemaailmset 360° kampaaniat, keskendudes tugevalt praegustele sotsiaalsetelesuundumustele ja harjumustele.”

2021. aastal mõtles Renault’ turundusmeeskondvälja, rakendas ja tootis kogu sisu enam kui neljakümnele globaalselekampaaniale, edastades kasutusvalmis materjali, mis sobib brändi turgudele ülekogu maailma.

BRÄNDI UUS IDENTITEET

Renault’ ülemaailmse turunduse direktor ArnaudBelloni sõnul oli brändi visuaalse identiteedi, logo ja reklaami uuendamine üksesimesi samme brändi muutumise esitlemisel ja ühiskonnale lähemale toomisel.Renault’ uus identiteet, mis oli vajalik „Nouvelle Vague” ajastussesisenemiseks, näitab oma uusi väärtusi – modernsust, tehnoloogiat, aga kaprantsuse elektropopkultuuri lahedust.

Algselt 2022. aasta jaanuariks kavandatuduuendatud Renault’ teemandi turuletoomine toodi 10 kuud ettepoole, et saataklientidele ja laiemale avalikkusele tugev sõnum. Ikoonilise Renault logoüheksandat versiooni tutvustati esmakordselt strateegilise plaani Renalution väljakuulutamisel2021. aasta jaanuaris ning sellest ajast on tähelepanu pälvinud logojärk-järgult juurutatud kõigis turundustegevustes ja sotsiaalmeediaplatvormidel.

Club des Directeurs Artistiques andis mullujuulis Renault teemantlogole auhinna liikuva disaini kategoorias ning TOP/COMConsumeri eksperdid austasid seda mullu novembris 2021. aasta parima logokuldauhinnaga.

RENAULT BRÄNDI KAMPAANIAD

Muutunud on nii Renault’ turundustegevuse vormkui sisu, muutes ettevõtte nägu kõikjal maailmas. Turundusmeeskond otsustaskampaaniate jaoks kasutada ja rõhutada erinevaid sotsiaalseid aspekte jaharjumusi, et need lõpptarbijat võimalikult hästi kõnetaksid. See strateegiatasus end ilmselgelt ära, sest Renault’ brändi filmid pälvisid mitmeidriiklikke ja rahvusvahelisi auhindu.

Uue Renault ZOE reklaam The Chase rõhutabühiskonna pidevalt kasvavat soovi minna üle nelja- või kaherattaliseleelektrilisele liikuvusele, heites samal ajal valgust mudeli müügitulemusteleEuroopas, kus see on enimmüüdud elektriline sõiduk. See oli ka esimene reklaam,kus näidati uuendatud Renault logo, ja see võitis 2021. aasta TOP/COM GrandsPrix Consumeri kuldauhinna.

Renault’ Renew kampaania eesmärk oli rõhutadaRenault’ kui oma ajast ees oleva brändi mainet, mis on kooskõlas kaasaegsetarbijatrendiga osta kasutatud ja renoveeritud tooteid. See idee, mis onkooskõlas praeguse ühiskondliku suundumusega, võitis Renault’le kokku neliauhinda – kuld TOP/COM Grands Prix Consumer 2021, hõbe 2021. aasta ShotsAwardsil ning kaks pronksiauhinda London International Awardsil.

Renault Clio kampaania, The French Exchange,puudutas inimeste südant, rõhutades, kuidas mudel on tõeline kaaslane Renault’klientide elus, jäädvustades samal ajal sõiduki ikoonilist isikupära, mis ontõeline edulugu ja brändi tugisammas. See film võitis Club des DirecteursArtistiquesi pronksi ja 2021. aasta Shot Awardsi hõbeda.

Renault Care Servicesi reklaam The Feeling,mis sisaldab ajaloolist Renault Fuegot, tõstab omalt poolt esile brändikogemusi, juhtimisoskust ja pühendumust müügijärgsele teenindusele, mis tagabRenault’ mudelitele pika ja terve eluea – „voitures à vivre”. Teema, mis ontänapäeval ühiskonnale olulisem kui eales varem – asjade ja inimeste eesthoolitsemine, on taas moodsate põhiväärtuste edetabelis. See film tõiRenault’le 2021. aasta Shots Awardsil turundushõbeda.

Ja lõpuks, reklaam Renault Electric Villagenäitas, kuidas bränd lõi Appys esimese elektriküla. See on linnake PrantsusePüreneedes, kus kõik pered said Renault ZOE, mis aitab neid igapäevaelus,sealhulgas 20 km kaugusel asuvas lähimas supermarketis käimisel.

Prantsuse eksperdid tunnustasid Renault’viisi, kuidas edendada uut sotsiaalset suundumust elektrisõidukitele üleminekulja näidata, et kõikjal, isegi väljaspool linnapiirkondi, on võimalik ettekujutada jätkusuutlikumat tulevikku: kolm auhinda Grand Prix du Brandi pooltsisu eest, kuld- ja pronksauhinnad Club des Directeurs Artistiquesilt ja GrandPrix Strategies de la Publicité pronks.

Rahvusvaheliselt tõi bränd Renault ElectricVillage’ga koju kaks hõbedast auhinda Clio Awardsilt, D&AD„grafiitpliiatsi“ auhinna, pronksi One Show’lt, peaauhinna ning kuld- japronksauhinnad Cannes Lionsilt, hõbeda The Gerety Awardsilt ning kolm pronks-,ühe hõbe- ja ühe kuldauhinna London International Awardsilt.

RENAULT kohta

Renault, ajalooline autobränd jaelektrisõidukite tootmise teerajaja Euroopas, on alati välja töötanuduuenduslikke sõidukeid. Strateegilise plaaniga „Renaulution“ on Renault asunudambitsioonikale väärtusi loovale üleminekukursile, millega liigutaksekonkurentsivõimelisema, tasakaalustatud ja elektrifitseeritud tootevalikusuunas. Eesmärk on ühendada autotööstuses kaasaegsus ja uuenduslik tehnoloogia,energia- ja liikuvusteenused ning veel palju muudki.

Ole ühenduses

Jälgi meid sotsiaalmeedias

Meie veebileht kasutab küpsiseid.