Pressiteade
Renault Grupi tegevjuht Luca de Meoavalikustas eelmise aasta jaanuaris Renault Grupi Renaulution strateegia jateatas märkimisväärsest panusest vesinikulahenduste turule. Renault Grupi jaPlug Poweri 50/50 osalusega ettevõte HYVIA alustas tööd juunis, reageeridesolukorra kiireloomulisusele. Ettevõtte juhtmõte on tegutseda kiiresti, kunaüleminekuga puhtale energiale ei saa enam oodata.
Kui tavaliselt kulub sõiduki disainimisekspaar aastat, siis HYVIAs toimub kõik kiires tempos. Juunist detsembrini mehitasettevõte meeskondi, tutvustas kolme vesinikul töötava väikese tarbesõidukiprototüüpi, osales mitmetel säästva liikuvuse üritustel ja alustas omatootmismudelite katsetamist. Kõik enne ettevõtte esimese sünnipäevatähistamist!
„HYVIA loomine on märkimisväärne sündmus,samuti selle disainitud prototüübid. Me kõik pidime tegutsema kiiresti jaliikuma koos, et välja mõelda viise liikuvuse CO2 heitkoguste vähendamiseks,“ sõnab HYVIA tegevjuht David Holderbach.
Tugevatele väärtustele rajatud iduettevõte
Karmistuvad keskkonnaalased eeskirjad jaüldine konsensus liigub samas suunas, HYVIA teab, et peab tegutsema kiiresti,pakkumaks organiseeritud reaktsiooni, mis vastab klientide ootustele, murdesläbi praegused vesinikuga seotud piirangud. Noor bränd on võtnud ette seikluse,mis toob kokku oskuslikud ja entusiastlikud inimesed.
David Holderbach ja tema meeskond kehastavadpaindlikku juhtimist ja alustavat mõtteviisi: tehke kiireid otsuseid, tõhustageprotsesse ning otsige ja kasutage oskuste kogumit, kus iganes need ka poleks.HYVIA on 50 töötajaga pere, kellel on palju motivatsiooni, et avastada uusilähenemisviise, põnevil, et lahendada vesinikupõhise rohelise liikuvuseväljakutseid. Rühm inimesi, keda juhib nende ühine soov avaldada positiivsetmõju puhtale energiale üleminekule. Madala süsinikuheitega transport: see onnende eesmärk, mille kõik on omaks võtnud. David Holderbachi sõnul on sellineentusiasm hädavajalik, kui ettevõte soovib jõuda ambitsioonika eesmärginisaavutada 2030. aastaks vesinikkütusega sõidukite turul 30%-line turuosa.
Olulised muutused 200 päevaga
Vähem kui 200 päevaga on HYVIA juba läbinudmõned olulised verstapostid. Alates selle loomisest on avalikustatud kolmvesinikkütusega sõiduki prototüüpi: Renault Master Van H2-TECH, Renault MasterChassis Cab H2-TECH ja Renault Master Citybus H2-TECH. HYVIA on lisanud katanklalahenduse, sest ettevõte ei näe sõidukite müümisel suurt mõtet ilmavesiniku tankimise ja laadimise tervikliku lahenduseta. Tulemus, mis põhinebRenault Grupi ja Plug Poweri kombineeritud pädevustel. MasinaehitusdirektorNicolas räägib meile teekonnast ja nende motivatsiooni põhjustest:
„Teel olles me õpime. Tekib tõelinesulandumine, elav arutelu, soov päriselt aru saada, mis on kaalul, ja pakkudakiireid lahendusi. Ootame Renault Grupi meeskondadelt nende kogemusi väikestetarbesõidukite vallas ja Plug Poweri töötajatelt nende põhjalikke teadmisivesinikulahenduste kohta. Oleme nüüd oma esimeste sõidukite testimise jaühildamise faasis!,“ lausub HYVIA masinaehitusdirektor Nicolas.
Roheline tulevik on juba käes
Autoparkide operaatorite ja omavalitsustejaoks, kes kasutavad intensiivselt sõidukeid, puuduvad praegu toimivadvesinikulahendused. Olemasolevad lahendused on halvasti kohandatud. Kiirestikasvava nõudluse rahuldamiseks on HYVIA välja töötanud Prantsusmaal asuvaainulaadse ökosüsteemi. Protsessi kiirendamiseks on ettevõte otsustanud muutaBatilly’s (Prantsusmaa kirdeosas) toodetud Master E-TECH Electric mudeleid ningmonteerida kütuseelemendid ja tanklad Pariisi äärelinnas asuvas FlinsiRe-Factorys.
Nagu David Holderbach märgib: „Oleme ühendusessõidukiparkide operaatorite ja kohalike omavalitsustega, nn „;varajastekasutuselevõtjatega“, kes soovivad kasutada vesinikku. Soovime neile pakkudavõtmed kätte vesinikulahendusi: teisisõnu vesinikusõidukeid ja rohelisevesiniku kiirtanklaid.“
Ajendatuna soovist saada osa käimasolevastmuutusest, asus HYVIA kiiresti tegutsema ja jätkab alustatud teekonda.
2022. aastal võtab HYVIA kasutusele tervikliku ökosüsteemi kolme tootega, mis on loodud spetsiaalselt ettevõtete ja kohalike omavalitsuste jaoks: • Renault Master Van H2-TECH: kaubik kauba ja pakkide veoks, kaubaruumi maht 12m3 ja sõiduulatus kuni 500 km. • Renault Master Chassis Cab H2-TECH: erinevateks kasutusviisideks, kaubaruumi maht 19m3 ja sõiduulatus 250 km. • Renault Master Citybus H2-TECH: väike linnabuss, mille sõiduulatus on umbes 300 km, on mõeldud kuni 15 inimese transportimiseks. • HYVIA vesinikutankla: kiireks tankimiseks (5 minutit), et maksimeerida sõiduki kättesaadavust. |
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.