Pressiteade

Jaga

THE ORIGINALS RENAULT: BRÄNDI KULTUSMUDELEID EKSPONEERIV ENNEOLEMATU VIRTUAALNE MUUSEUM JA UUS e-POOD

RENAULT BRÄND JÄTKAB UUENEMIST. ESIMEST KORDA OMA AJALOOS AVATAKSE TÄIESTI UUS VIRTUAALMUUSEUM KOOS UUE E-POEGA. JÕULUDE JA PUHKUSEHOOAJA LÄHENEDES ON VÕIMALUS TAASELUSTADA PRANTSLASTE 123 AASTAT KESTNUD KIRG AUTODE VASTU NING TUNDA SEL AASTAL KUUSE ALL RENAULT’ MAAGIAT.

Uue virtuaalmuuseumi avamisega pakub Renaultkülastajatele üle maailma sujuvat ja tõrgeteta juurdepääsu brändi Prantsusekultuuripärandile, vältides kõiki ruumi- ja ajapiiranguid, mis on tõelineesmaesitlus. Väljapanek on ulatuslik, väga visualiseeritud, koosneb arhiividestja lihtsatest tehnilistest andmetest, see on tänapäeva maailmale kohandatudkülastus, mis on tehtud nii vabaks ja mänguliseks kui ka lõbusaks.

Muuseumis on 21 brändi legendaarset mudelit,mida fotogrammeetria võimaldab esitleda uues ja uuenduslikus tehnoloogilisesvormis. Renault valis selle tehnoloogia, et parandada külastajatekasutuskogemust ja näidata oma ikoonilisi mudeleid võrreldamatultüksikasjalikult. Selleks loodi ainulaadne stuudio, et skaneerida autosidtäpselt õige valgustusega. Sõidukid skaneeriti põhjalikult 3D-vormingus ningpiirkonnad, kuhu süsteem ei jõudnud, kujundati ümber ja pandi kokkujäreltootmisprotsessi käigus.

2021. aasta detsembri lõpust sisaldabveebisait rohkem mudeleid: 2022. aasta jaanuari lõpuks on saadaval 50 uutmudelit ja 2022. aasta detsembri lõpuks näidatakse 80 uut mudelit.

„Popkultuuri kultusbränd Renault vajas omanime väärilist muuseumi. Virtuaalse galeriiga võimaldame külastajatel uuestiläbi elada meie ajalugu, mis on ka nende oma. Renault brändi universum esitlebka meie uues e-poes saadaolevaid The Originalsi tooteid,” sõnas Arnaud BELLONI,Renault’ ülemaailmse turunduse direktor.

Uus e-pood annab brändile ka võimaluse uuestivalgustada otsust keskenduda oma DNA-le, et edendada tugevaid emotsionaalseidsidemeid oma klientidega, mitmekesistades samal ajal valikut, et jõuda laiemapublikuni. Uus e-kaubanduse veebileht, kus on juba saadaval üle 400 kõrvaltoote– automudelid, rõivad, mänguasjad, aksessuaarid, kaunistused ja palju muud,samuti varem avaldamata kollektsioonid ja väljakujunenud bestsellerid, onbrändile ka strateegiline hüppelaud täiendava energia lisamiseks. Järgnevatelkuudel on kavas veel palju üllatusi ning kollektsioone täiendatakse edaspidiregulaarselt.

TutvugeRenault’ The Originals virtuaalse muuseumiga.

Astuge sisse Renault’ TheOriginals Store kauplusse.


RENAULT kohta

Renault, ajalooline autobränd ja elektrisõidukitetootmise teerajaja Euroopas, on alati välja töötanud uuenduslikke sõidukeid.Strateegilise plaaniga „Renaulution“ on Renault asunud ambitsioonikale väärtusiloovale üleminekukursile, millega liigutakse konkurentsivõimelisema,tasakaalustatud ja elektrifitseeritud tootevaliku suunas. Eesmärk on ühendadaautotööstuses kaasaegsus ja uuenduslik tehnoloogia, energia- jaliikuvusteenused ning veel palju muudki.

Galerii

Ole ühenduses

Jälgi meid sotsiaalmeedias

Meie veebileht kasutab küpsiseid.