Pressiteade
PRANTSUSMAA AUTOKLUBI (ACF) GRAND PRIX – ESIKOHT
257 904 häält ehk 15,6% kõigist häältestkogunud Alpine A110 Légende GT 2021 valiti 2021. aasta autoks.
Piiratud seeria 300 eksemplari A110 Légende GT2021 väljendab veelgi tugevamat ja isikupärasemat autot kui kunagi varem.Varustatud A110S-versiooni 292 hj mootoriga taasloob see GT coupé-tüüpi auto kaanonija senitundmatu kombinatsiooni mugavusest ja headest näitajatest.
See kiirendab 0–100 km/h 4,4 sekundiga,maksimaalne kiirus küündib 250 km/h.
Uuel A110 Légende GT-l on ainulaadne merevaigukarvanahkpolster ja uus Mercure matt hõbedane värvus. Saadaval brutohinnaga alates71 600 eurost, piiratud seeria 300 eksemplari saavutas ka ärilist edu, kuna seeon nüüdseks täielikult läbi müüdud.
„Tänan inimesi, kes andsid A110 Légende GT2021 mudelile ACFi peaauhinna. Nii mina kui ka kõik Alpine'i töötajad olemeselle üle väga uhked. Peaaegu viis aastat pärast turule laskmist avaldab A110jätkuvalt muljet oma ajatu disaini ja pakutava sõidurõõmuga. Taaskord näitabsee auto meile, et aeg ei muuda midagi ja see jääb ikooniks, mis suudab legendiedasi ehitada. Mudeli A110 piiratud seeria vastab ka laia klientide ringi ja meiebrändi klientide grupi huvile selgelt piiritletud isikupäraga autode vastu.Seda tõestab tõsiasi, et need Euroopa turule mõeldud 300 eksemplari leidsidostjad vaid 3 nädalaga”. Laurent Rossi, Alpine'i tegevjuht
Konkursi Automobiles Awards 2021 Prantsuse autoklubipeaauhind täiendab Alpine A110-le antud arvukate auhindade pikka nimistut.Hiljuti valiti see auto teist aastat järjest Inglismaa ajakirja "WHAT CAR?"küsitluse põhjal „Aasta sportautoks” ning Saksa ajakirja „Auto, motor und sport”lugejate poolt ka „2021. aasta parimaks autoks”.
AASTA PARIMA REKLAAMI AUHIND – ESIKOHT
Esikoht Automobile Awards 2021 rahvahääletusežürii poolt „Aasta parima reklaami” kategoorias anti Alpine'i tootemargile temaesimese reklaamiklipi eest pealkirjaga „Sõida otse. Võta kurvi”.
Klipp esitleb sirgjoont monotoonse argielumetafoorina. Põnevus puudub seni, kuni ... ilmub Alpine A110 ja kaldub kurvisisenedes kiiresti sirgest kõrvale. See on vabaduse, tehtud otsuse ning kire jaautentsusega täidetud elu sümbol.
„Võta kurvi” on lugu põneva elu valimisestvärvitu argipäevarutiini asemel. See on lugu neist, kes kogevad Alpine'isõidukogemust. See on jutustus igast meie kliendist.
„Tänan žüriiliikmeid Alpine'ile esimeseauhinna andmise eest parima reklaami kategoorias reklaamiklipi „Võta kurvi”eest, mis valiti välja kuueteistkümne nominendi hulgast. See on Alpine'iesimene telereklaam pärast auto turule laskmist. See esimene auhind pakub meilesuurt rahulolu. See peegeldab meie brändi väärtusi ja hoiakuid, millesigapäevaselt juhindume. See reklaam sümboliseerib ka kurve, millesse meie brändon alates selle aasta algusest sisenenud, pühendudes vormel 1-le ja teatadesambitsioonikast plaanist rakendada 100% elektrilisi ja 100% Alpine'i vaimustooteid, mis pakuvad jätkuvalt põnevat sõidukogemust. See on lugu neist, keskogevad Alpine'i sõidukogemust. See on jutustus igast meie kliendist”. LaurentRossi, Alpine'i tegevjuht
DISAINIAUHIND – ŽÜRII TUNNUSTUS (KOLMASKOHT)
Ülilimiteeritud tiraaž (4 eksemplari) ja omadisainiga tugevaid emotsioone tekitav Alpine A110 x Felipe Pantone – Alpine'ija Hispaania-Argentiina kunstniku Felipe Pantone koostöö vili – pälvis žüriitunnustuse tiitli ( kolmas koht).
See on nn Art-car – ainulaadne versioon, misammutab inspiratsiooni kultuslikust A110 mudelist. Selle äärmiselt dünaamilistiseloomu illustreerivad mustale kerele paigutatud värvide ja graafilistevormide seeriad. See silmapaistev disain on kummardus kaubamärgile ja sellerikkalikule ajaloole, aga ka „made in France” auto disainile.
ŽÜRII ERIAUHIND – AASTA ILMUTUS (TEINE KOHT)
Selle aasta vormel 1 Prantsusmaa Grand Prixpuhul on Alpine F1 Team ja aju-uuringute instituut ühendanud oma andedtehnoloogiliste ja meditsiiniliste uuenduste vallas. Tegemist on uuringutel jateadmistel põhineva partnerluskoostööga spordiga tegelemisele jatervisekaitsele suunatud otsuste langetamisel, mida Automobile Awardsi konkursižürii autasustas teise kohaga žürii eriauhinna kategoorias.
Instituudi läbiviidava uurimistöö eesmärk onkognitiivse neurobioloogia põhjal analüüsida otsustusprotsessi ja inimesevõimeid, kes on seotud pideva heade tulemuste poole püüdlemisega vormel 1-s.
1955.aastal Jean Rédélé’i poolt asutatud bränd eristub teistest prantsuse sportautodest.2018. aastal esitles autotootja uut sportauto mudelit A110, mis on truu Alpine'igikestvatele põhimõtetele: kompaktsus, kergus, väledus ja sõidunauding. 2021.aastal loodi Alpine’i äriüksus. Sellest saab Renault Grupi uuenduslike,autentsete ja eksklusiivsete sportautode bränd. mis toetub ajaloolise Dieppe’itehase pärandile, käsitööoskusele ning Alpine Racing ja Alpine Cars meeskondadeinsenerimeisterlikkusele.