Pressiteade
Jean-Dominique Senard sõnas: „Olen väga uhke meiemeeskondade tehtud töö üle, et luua rekordajaga Euroopa suurim liikuvuselepühendatud ringmajandustehas. Refactory näitab, et Prantsusmaal on võimaliktööstuse positiivne ümberkujundamine ja üleminek säästvale tootmisele. See onvaid üks näide grupi dünaamilisest lähenemisviisist ökoloogilisele üleminekule,oskuste ümberkujundamisele ja uute liikuvuse vormide leiutamisele.“
„Me täidame oma lubaduse:aasta pärast käivitamist on Refactory Flinsi tehasele uuenduslik jaambitsioonikas projekt, mis on majandusliku, sotsiaalse ja keskkonnaalaseväärtuse uus allikas. Refactory on Renaulution projekti sümbol, mis tähistabgrupi põhjalikku, kiiret ja jätkusuutlikku ümberkujundamist, mille aluseks onväärtuse loomine. Selle projekti keskmes on meie esimene kasutatud autodetehas, mis näitab meie võimet industrialiseerida ringmajandusega seotudettevõtteid. Kasutatud autode tehas asetab meid kasvava kasutatud autode turujuhtpositsioonile, sest ainulaadse lahendusega suudame aastas korrastada kuni45 000 sõidukit,” lisas Renault Grupi tegevdirektor Luca De Meo..
RefactoryFlinsis: saavutused ja väljavaated
Refactory põhineb tervel ökosüsteemil, mis on ülesehitatud nelja tegevuskeskuse ümber:
· seeosakond koondab kasutatud autode moderniseerimis- ja renoveerimistegevusi.Alates 2021. aastaseptembrist tegutsenud Factory VO on renoveerinud juba üle 1500 sõiduki.Järgmise kahe aasta jooksul on plaanis võimsust tõsta ja juurutada uusitegevusi, näiteks raske kereremont. Samuti uuritakse 2023. aastakstarbesõidukite ümberehitamise projekti elektrisõidukiteks.
· seeosakond tegeleb akude teise eluea andmise ja uute energiarakendustearendamisele. Elektrilise liikuvuse tõusuga valmistub grupi akude remondilespetsialiseerunud tütarettevõte Gaia mastaabimuutuseks: 2021. aasta lõpukstehakse 2000 akuremonti ja 2030. aastaks üle 20 000 remondi aastas. Koostöösettevõttega Mobilize on Flinsi tehas ellu viinudstatsionaarse energiasalvestuse projekti võimsusega 15 MWh 2021. aastal (“Advanced Battery Storage”projekt).Mitmeotstarbeliste mobiilsete või statsionaarsete energiasalvestussüsteemidearendamine (ehitusplatsid, päikeseenergia salvestamine, laevad jne) tagab 2021.ja 2022. aastal 30 MWh võimsuse. Koostöös vesinikuliikuvusele pühendatudühisettevõttega Hyvia hakatakse Flinsi tehases alates 2022. aastast tegelema kakütuseelementide komplekteerimise, laadimisjaamade ja vesinikuga varustamisega.
·: seeosakond ühendab osade ja materjalide ringlussevõtu ja taaskasutamise. Choisy-le-Roitehase mehaaniliste osade ümbertöötamise spetsialistidejärkjärguline saabumine aastatel 2021–2022 maksimeerib Factory VO jagrupisisese osade taaskasutuse. Osana sellest üleminekust on kavas laiendada elektroonilistekaartide (mehhatroonika) parandamise strateegilist tegevust. Osakondjätkab materjalide ja osade (nt katalüsaatorid ja kaitserauad) võimalikultväheste kadudega ringlussevõttu.
·Seekoosneb kolmest üksusest: strateegiale tööstus 4.0 pühendatudinnovatsioonikeskus prototüüpide väljatöötamiseks, 3D-printimine ja meierobotite moderniseerimine, tarbesõidukite prototüüpimise tegevus ning ülikoolilinnak,kus Flinsi töötajatele pakutakse diplomini viivaid erialaseid koolitusi. 2022.aasta alguses luuakse keskusesse ringmajanduse teadusuuringute ja innovatsiooniinkubaator ning pakutakse piirkonna toel uusi akadeemilisi koolitusi,mis viivad kvalifikatsioonini.
2021. aasta lõpuks onRefactory tegevustega liitunud 700 Flinsi töötajat. 2030. aastakskavandatakse anda tööd enam kui 3000 inimesele.
Factory VO: teostusaeg, hind jakvaliteet kõrgeimal tasemel
Toote väärtuse maksimaalseks säilitamiseks jakasutatud autode turu kasvule reageerimiseks põhineb Flinsi kasutatud autodetehas ainulaadsel mudelil, mis pakub tööaja, hinna ja kvaliteedi osas turuparimat teenindustaset. Factory VO on 100% digitaliseeritud, mis tagabrenoveerimisetappide jälgitavuse ja reaalajas jälgimise. Igat tüüpi sõidukiteja brändide taastamiseks loodud tehas tugineb peamiselt neljale põhivarale:
1.
Factory VO Flinsis asub 11 000 m2suurusel alal, mis tähendab suurimat taastamiskohta Euroopas. Kolmeksmeeskonnaks organiseerituna suudab see 2023. aastaks renoveerida 180kasutatud sõidukit päevas ehk 45 000 sõidukit aastas, mis võib keskpikasperspektiivis kahekordistuda.
2.
Tehase konkurentsivõime tuleneb kõrgesttootlikkusest, mis tuleneb tootmisliinide organiseeritusest jaoptimeeritud uute sõidukite tootmissüsteemidest. Factory VO kasutabtütarettevõtete Gaia, Indra ja Choisy ringlussevõetud osi ja materjale,et piirata osade asendamist uutega nii palju kui võimalik, eelistades remonti. Logistikavoogudeühendamine uute sõidukitega võimaldab ka vähendada kulusid ja mõjukeskkonnale.
3.
4 tootmisliiniga varustatud Factory VO töö onkorraldatud sujuvas järjestuses. SGS Automotive Services’i läbiviidav tehnilinekontroll on liinile integreeritud, et suurendada tõhusust javähendada viivitusi. Tehas on varustatud pöördlauale paigaldatud foto- javideostuudioga, et genereerida automatiseeritud kaadreid (kuni 10 sõidukittunnis). Kõrglahutusega skanneri abil on võimalik teha 360-kraadine virtuaalneülevaatus (sisemus, välimus, põhi ja rehvid). Spetsialist Twinneri disainitudtööriist võimaldab sõiduki viivitamatult turule tagasi tuua, ootamata selletagasi viimist esindusse. Factory VO renoveerib sõiduki keskmise 21 päevaasemel 8 päevaga.
4.KVALITEET
Renoveeritud sõidukitele kehtivad samadkvaliteedistandardid nagu uute sõidukite tootmisele. Süsteemi onintegreeritud sõltumatu kvaliteedikontroll, samuti elektrisõidukiteakude kvalifitseerimise süsteem. 2022. aastaks on Factory VO-s 200töötajat. Flinsi tehasesiseste värbamistega kaasneb sertifitseeritudkoolitusprogramm, mis koosneb ühisest põhiõppekavast (müügijärgne strateegia,materjalide jätkusuutlikkus, ringlussevõtt jne) ja Factory VO-lespetsiifilisematest koolituskursustest (elektromehaanika, nutikas remont).
Refactory projekt on grupi säästva arengustrateegia keskmes. Tegemist on ülemaailmse tööstusprojektiga, midakavatsetakse laiemalt kasutusele võtta, näiteks hiljuti avatud Sevilla tehas Hispaanias. Need tegevusedtoetavad oma skaalal CO2-heite vähendamist, et saavutada 2040.aastaks Euroopas süsinikuneutraalsus.
*****
RenaultGrupist
RenaultGrupp on uueneva liikuvuse esirinnas. Renault Grupp, mida tugevdab allianssNissani ja Mitsubishi Motorsiga ning ainulaadne elektrifitseerimisega seotudoskusteave, koosneb 5 vastastikku täiendavast kaubamärgist – Renault, Dacia,LADA, Alpine ja Mobilize, mis pakuvad oma klientidele säästlikke jauuenduslikke liikuvuslahendusi. Rohkem kui 130 riigis tegutsev grupp müüs 2020.aastal 2,9 miljonit sõidukit. Grupis töötab rohkem kui 170 000 inimest, keskehastavad iga päev meie eesmärki – lähendada liikuvusega inimesi. RenaultGrupp, mis on valmis võtma vastu väljakutseid nii maanteedel kui kavõistlusradadel, on seadnud eesmärgiks ambitsioonika muutumise, mis loobväärtusi. See keskendub uute tehnoloogiate ja teenuste arendamisele ja uuevaliku veelgi konkurentsivõimelisemate, tasakaalustatud ja elektrifitseeritudautode välja töötamisele. Vastavalt keskkonnaalastele väljakutsetele on gruppseadnud eesmärgiks saavutada Euroopas süsinikneutraalsus aastaks 2040.
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.