Pressiteade
Elektrilise liikuvuse väljavaatedEuroopas
Kliimamuutustegavõitlemiseks on oluline välja töötada väiksema süsinikujäljega transpordiliigid.Elektrifitseerimine on selle protsessi oluline komponent, sest elektrisõidukisüsinikujälg on poole väiksem kui tavalisel bensiini- või diiselsõidukil.Seetõttu sooviks 8 inimest 10-st Euroopas näha elektri- ja hübriidsõidukitelaialdasemat kasutuselevõttu järgmise kümnendi jooksul. Ja kuigi igakülgseltparim lähenemisviis oleks ühendada inimeste keskkonnaalased püüdlused nendesooviga vähendada autodele kulutatavat raha, jääb üleminek elektriliseleliikuvusele aeglaseks.
„Inimesed kipuvad arvama,et sõidavad iga päev 2000 km ja seetõttu on neil vaja oma elektrisõidukitpidevalt laadida. Tegelikult sõidab vaid 10% meist nii pikki vahemaid ehk korraaastas, kui sedagi. Inimesed peavad proovima elektrisõidukiga elada, et näha,kui lihtne on kodus laadimine, ja kogeda rõõmu iga päeva täis „paagiga“alustamisest. Lisaks kipuvad inimesed uskuma, et elektriauto maksab rohkem kuibensiini- või diiselauto, mis sageli ei ole tõsi. Nad näevad ainult ostuhindaja jätavad tähelepanuta omamise kogumaksumuse.“
Erik Schilb,elektrisõidukite ekspert
Peamised põhjused, mis takistavad Euroopa inimestelelektrilist liikuvust täielikult omaks võtmast, on elektrisõidukite kõrgeostuhind, mure sõiduulatuse, laadimisviisi ja sellele kuluva aja pärast. Ülepoole inimestest eeldavad, et tootjad arendavad ja hakkavad turustamaelektrisõidukeid, mis on rahaliselt soodsamad.
Elektrilised mudelid lõpukstaskukohased
Kuidas aga kujundadataskukohane elektrisõiduk, mis vastaks juhtide tänastele ja homsetelevajadustele? Dacia teab! Murranguline bränd, mis on raputanud autotööstustselliste populaarsete mudelitega nagu Logan, Sandero ja Duster, on alustanudelektrituru vallutamist oma uue linnaauto Dacia Springiga. Dacia on jäänud truuks brändi identiteedile, muutes omaelektrimudeli Euroopa turul kõige taskukohasemaks. Sõiduulatusega kuni305 km linnas (ja 230 km WLTP kombineeritud tsüklis) on Dacia Springideaalne igapäevaauto, mis sobib ka pikemateks teekondadeks. Arvestades, etEuroopas sõidavad inimesed oma linnaautodega keskmiselt 30 km päevas, kestabtäislaetud aku igapäevases kasutuses terve nädala. Springi hõlbus kasutamine jalaadimine ahvatles kohe inimesi kogu Euroopas, vaid 8 kuuga saabus ligi 40 000tellimust!
Dacia Spring ja autojuhid jagavadsama elufilosoofiat
Kuigi Dacia senisedomanikud on juba brändi filosoofia omaks võtnud, tõuseb Springi populaarsushüppeliselt, sest 8 10st Spring omanikust valisid Dacia esmakordselt.Springi omanikud hindavad kõik taskukohast mudelit, millel on suurepärasedsõiduomadused, kena disain ja mõõdukas hind.
„”
„Mul oli hea meel, kui sainteada, et Dacia toob välja elektriauto, mõtlesin lihtsalt, et vau! Taskukohaneja kõrge kvaliteediga, mida oleme Dacialt oodanud. Autol on väga atraktiivnedisain, see on kompaktne, kuid avar ja sel on väga hea suurusega pakiruum.”
Emil, 38-aastane (Rumeenia)
„Kui kuulsin, et Dacia toobvälja oma esimese täiselektrilise sõiduki, ütlesin endale, et nüüd on aegvahetus teha. See oli selleks väga õige aeg.”
Marina, 36-aastane (Itaalia)
„Töötan Sevilla kesklinnasja liigun iga päev ringi Dacia Springiga. Valisin Springi, sest see olitaskukohane, sobides minu ja mu pere väärtustega, ning ma usun kindlalt säästvaelektrilise liikuvuse olulisusse."Ana María, 47-aastane(Hispaania)
Erik rallimeeskonna näitamaks, et elektriline liikuvus ja jätkusuutlik eluviis on täielikus kooskõlas sõidunaudinguga. „Võitleme selle nimel, et tõestada elektrisõidukite sobivust igasuguseks kasutuseks. Peagi püstitame uue maailmarekordi, minnes neljanädalasele reisile elektrisõidukiga, mille sõiduulatus on umbes 100 km. Me läbime selle autoga üle 6000 km, mis näitab ilmekalt, et turul olevad autod vastavad hõlpsalt kõigi igapäevastele vajadustele.” |
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.