Pressiteade

Jaga

Sõidu- ja liikumisviiside muutumine – 8 inimest 10-st Euroopas soovivad elektrilist liikuvust

Möödunud aasta augustis läbi viidud uuring keskkonna ja elektrilise liikuvuse kohta Euroopas näitas, et kontinendi inimesed peavad kliimamuutusi suureks murekohaks. Tõepoolest, 62% neist on muutnud oma harjumusi, et võidelda kliimamuutuse ja reostusega. Kogu ühiskonna ees seisva väljakutsega toimetulemiseks peavad kõik andma oma osa. Suuri lootusi pannakse erinevatele organisatsioonidele, sealhulgas valitsustele, ettevõtetele ja autotootjatele.


Elektrilise liikuvuse väljavaatedEuroopas

Kliimamuutustegavõitlemiseks on oluline välja töötada väiksema süsinikujäljega transpordiliigid.Elektrifitseerimine on selle protsessi oluline komponent, sest elektrisõidukisüsinikujälg on poole väiksem kui tavalisel bensiini- või diiselsõidukil.Seetõttu sooviks 8 inimest 10-st Euroopas näha elektri- ja hübriidsõidukitelaialdasemat kasutuselevõttu järgmise kümnendi jooksul. Ja kuigi igakülgseltparim lähenemisviis oleks ühendada inimeste keskkonnaalased püüdlused nendesooviga vähendada autodele kulutatavat raha, jääb üleminek elektriliseleliikuvusele aeglaseks.

„Inimesed kipuvad arvama,et sõidavad iga päev 2000 km ja seetõttu on neil vaja oma elektrisõidukitpidevalt laadida. Tegelikult sõidab vaid 10% meist nii pikki vahemaid ehk korraaastas, kui sedagi. Inimesed peavad proovima elektrisõidukiga elada, et näha,kui lihtne on kodus laadimine, ja kogeda rõõmu iga päeva täis „paagiga“alustamisest. Lisaks kipuvad inimesed uskuma, et elektriauto maksab rohkem kuibensiini- või diiselauto, mis sageli ei ole tõsi. Nad näevad ainult ostuhindaja jätavad tähelepanuta omamise kogumaksumuse.“

Erik Schilb,elektrisõidukite ekspert


Peamised põhjused, mis takistavad Euroopa inimestelelektrilist liikuvust täielikult omaks võtmast, on elektrisõidukite kõrgeostuhind, mure sõiduulatuse, laadimisviisi ja sellele kuluva aja pärast. Ülepoole inimestest eeldavad, et tootjad arendavad ja hakkavad turustamaelektrisõidukeid, mis on rahaliselt soodsamad.


Elektrilised mudelid lõpukstaskukohased

Kuidas aga kujundadataskukohane elektrisõiduk, mis vastaks juhtide tänastele ja homsetelevajadustele? Dacia teab! Murranguline bränd, mis on raputanud autotööstustselliste populaarsete mudelitega nagu Logan, Sandero ja Duster, on alustanudelektrituru vallutamist oma uue linnaauto Dacia Springiga. Dacia on jäänud truuks brändi identiteedile, muutes omaelektrimudeli Euroopa turul kõige taskukohasemaks. Sõiduulatusega kuni305 km linnas (ja 230 km WLTP kombineeritud tsüklis) on Dacia Springideaalne igapäevaauto, mis sobib ka pikemateks teekondadeks. Arvestades, etEuroopas sõidavad inimesed oma linnaautodega keskmiselt 30 km päevas, kestabtäislaetud aku igapäevases kasutuses terve nädala. Springi hõlbus kasutamine jalaadimine ahvatles kohe inimesi kogu Euroopas, vaid 8 kuuga saabus ligi 40 000tellimust!


Dacia Spring ja autojuhid jagavadsama elufilosoofiat

Kuigi Dacia senisedomanikud on juba brändi filosoofia omaks võtnud, tõuseb Springi populaarsushüppeliselt, sest 8 10st Spring omanikust valisid Dacia esmakordselt.Springi omanikud hindavad kõik taskukohast mudelit, millel on suurepärasedsõiduomadused, kena disain ja mõõdukas hind.

„Mul oli hea meel, kui sainteada, et Dacia toob välja elektriauto, mõtlesin lihtsalt, et vau! Taskukohaneja kõrge kvaliteediga, mida oleme Dacialt oodanud. Autol on väga atraktiivnedisain, see on kompaktne, kuid avar ja sel on väga hea suurusega pakiruum.”

Emil, 38-aastane (Rumeenia)

„Kui kuulsin, et Dacia toobvälja oma esimese täiselektrilise sõiduki, ütlesin endale, et nüüd on aegvahetus teha. See oli selleks väga õige aeg.”

Marina, 36-aastane (Itaalia)

„Töötan Sevilla kesklinnasja liigun iga päev ringi Dacia Springiga. Valisin Springi, sest see olitaskukohane, sobides minu ja mu pere väärtustega, ning ma usun kindlalt säästvaelektrilise liikuvuse olulisusse."

Ana María, 47-aastane(Hispaania)


Erik rallimeeskonna näitamaks, et elektriline liikuvus ja jätkusuutlik eluviis on täielikus kooskõlas sõidunaudinguga. „Võitleme selle nimel, et tõestada elektrisõidukite sobivust igasuguseks kasutuseks. Peagi püstitame uue maailmarekordi, minnes neljanädalasele reisile elektrisõidukiga, mille sõiduulatus on umbes 100 km. Me läbime selle autoga üle 6000 km, mis näitab ilmekalt, et turul olevad autod vastavad hõlpsalt kõigi igapäevastele vajadustele.”

Galerii

Ole ühenduses

Jälgi meid sotsiaalmeedias

Meie veebileht kasutab küpsiseid.