Pressiteade

Jaga

MOBILIZE OSALEB VIIMASE MIILI KÄTTETOIMETAMISE LAHENDUSTE LOOMISEL

• Tagasisidest õppides: kaks aastat tagasi tõi Renault Grupp turule uuendusliku vahendi EZ-FLEX, mis aitab leida paremaid lahendusi linnasiseseks kohaletoimetamiseks. • EZ-FLEX on eksperimentaalne, elektriline, ühendatud tarbesõiduk, millel on tavapärasest väiksem teljevahe, lai juhiistme juurdepääs ja ergonoomiliselt kujundatud pakiruum. • Mobilize kasutab EZ-FLEXi kogemust, kujundades viimase miili kohaletoimetamise teenuste tulevikku.

EZ-FLEX: linnasisese kättetoimetamise hõlbustamine

2019.aastal käivitas Renault Grupp eksperimentaalse projekti, et paremini mõistateenusekasutajate – linna- ja kohalikud omavalitsused, ettevõtted – vajadusi jaootusi, tehes koostööd mitmete partneritega, näiteks postiamet, MontpellierMéditerranée suurlinnapiirkond, Montpellier’ linnavalitsus ja ettevõte SEV(Services Ecusson Vert), ja koguda tagasisidet.

„EZ-FLEX sõidukite katsesõidud viidi läbi koostöös RenaultGrupi ja SEViga, et toimetada saadetisi kohale kesklinnas, mis moodustab osalaiemast linnalogistika taustast; programm aitas luua tõelise dialoogi kohalikeomavalitsuste, logistikaoperaatori SEVi ja ettevõtete omanike vahel, etüheskoos luua liikuvuse tulevikku ja tõsta kesklinna mainet kui vahendit kogusuurlinnapiirkonna kasvu edasiseks edendamiseks. See on osa meie suurlinna vabatahtlikust poliitikast 2025. aasta liikuvusšokivastu", rõhutabMichael Delafosse, Montpellier’ linnapea ja Montpellier Méditerranéesuurlinnapiirkonna president.

Katseteläbiviimiseks kasutati EZ-FLEXi, väledat, kompaktset, täiselektrilist sõidukit,mis on loodud tagama lihtsa juurdepääsu linnakeskustesse. Selle 4,5 m pöörderingmuudab kitsastel linnatänavatel sõitmise imelihtsaks.

Sõidukid,mis on varustatud anduritega, et koguda mõõdikuid GPS-andmete, läbisõidu,sõiduulatuse, uste avanemise, kiiruse ja peatumiste kohta, tehti kättesaadavaksprofessionaalidele.

Sõiduki ergonoomikaon viimistletud väikseima detailini. Eriti lai juurdepääs juhiistmele muudabsisse- ja väljapääsu väga lihtsaks – see on iga päev arvukate tarnetegategelevate juhtide puhul väga oluline funktsioon. Tagant laadimist optimeeribkasutajasõbralik läve kõrgus ja uksed, mis võimaldavad hõlpsat juurdepääsukõikidele ladustamisala osadele. Katsetati arvukalt tagumisi mooduleid, etkatta professionaalsete kasutajate vajadusi.

Täieliku teenusevaliku poole

Esialgne katsetsükkel jõuablõpule aasta lõpus ja annab Renault Grupile väärtuslikku teavet, mis onedaspidise linnatranspordivahendite arendustöö aluseks. Katsefaas onkinnitanud, et kasutajad on huvitatud täiselektrilistest sõidukitest, mispakuvad rahulikumat ja pingevabamat sõidukogemust – seda funktsiooni hindavadkõrgelt nii autojuhid kui ka linnaelanikud. Lisaks kiitsid kasutajad sõidukikompaktsust ja head juhitavust üliväikese pöörderingiga.

Väga hinnatud on kogutagumise laadimisruumi ulatuses avanevad suured külgmised avad. Need on hingedetaja ilma B-piilariteta, muutes ruumi laadimise ja mahalaadimise lihtsaks.Laadimine on hõlpsam ka tänu väikese läbimõõduga ratastele, mis moodustavad 70cm kõrguse ladustamispinna. Katse viidi läbi ka mitmesuguste tagumisesektsiooni põrandakõrgustega, et tagada optimaalne ergonoomika ja muutakullerite töö palju lihtsamaks.

Katseidtehti ka erinevate salongi seadistustega. Juhiistme reguleerimisvõimalused onümber kujundatud, et muuta sisse- ja väljapääs lihtsamaks, olenemata juhikasvust. Vabakäe-võtmekaart uste avamiseks ja sulgemiseks võeti kasutuselekatsefaasis, et juhid ei peaks pakendeid maapinnale panema. Erilist tähelepanuon pööratud ohutusele: küljepeeglite asetust on muudetud ja tuuleklaasi alaosaon muudetud vertikaalseks, et tagada linnatänavatel parem nähtavus. Lõpuks,arvestades, et juhid kasutavad kaassõitjapoolset väljapääsu sõltuvaltliiklusest 15% ajast, on see tänu tasasele põrandale ja kokkuklapitavalekõrvalistmele lihtsamaks tehtud. Strateegiliste partneritega peetud arutelulsaadud täiendav teave ja katsetused aitavad Mobilize’il välja töötada brändiviimase miili kohaletoimetamise sõidukit Mobilize Hippo.

Praegumõeldakse teistele katsetsüklitele, sealhulgas teenustele. Katsete teine​​etapp aitab Mobilize’il määrata tulevikus professionaalsetele klientidelesuunatud pakkumiste valikut. Pakkumised hõlmavad nii sõidukeid kui kateenuseid, mis on spetsiaalselt loodud viimase miili kohaletoimetamiseks.

Jean-Christophe Labarre, Mobilize’i innovatsiooni,strateegiliste partnerluste ja liikuvusteenuste direktor kommenteerib: „Välikatsed aitavad meil mõistaklientide tegelikke vajadusi. Partneriteltsaadud teave aitab meil koostada pakkumisi, mis sobivad ideaalselt meietulevastele klientidele, olgu see siis sõidukite või nendega seotud teenusteosas.”

Viimase miili kohaletoimetamise uusimad probleemid

MaailmaMajandusfoorumi hinnangul elab 2030. aastal 60% maailma elanikkonnast linnades.Samal ajal muutuvad tarbijaharjumused – 2023. aastal toimub 1/5 ostudestinternetis.

Lähiaastatepeamiseks probleemiks on kõigi sidusrühmade ootuste arvestamine jakonsolideerimine:

·

·

·

·transpordi- ja logistikaettevõtted:kiire ja lihtne juurdepääs lõppsihtkohta (vähese saastega piirkonnad,parkimine, ...), kulude vähendamine, kullerite heaolu

EZ-FLEX numbrites

• Pikkus:3,86 m

• Laius:1,65 m

• Kõrgus:1,88 m

• Teljevahe2,495 m

• Mootor100 % elektriline

•Pöördering: 4,50 m

•Kandevõime: 300 kg, kuni 3m3

****

Mobilize’i kohta

Mobilize on Renault Grupi neljas bränd.Mobilize pakub paindlikke lahendusi liikuvuse, energia ja andmete valdkonnas,et vastata tarbijate, ettevõtete, linnade ja piirkondade muutuvatele ootustele.Avatud ökosüsteemidele üles ehitatud Mobilize edendab üleminekutjätkusuutlikule energiale kooskõlas Renault Grupi süsinikneutraalsuse eesmärgija sooviga arendada väärtusi ringmajanduses.

Täpsem teave veebilehel mobilize.com või jälgige Mobilize’i Twitteris, Instagramis ja LinkedInis.

Ole ühenduses

Jälgi meid sotsiaalmeedias

Meie veebileht kasutab küpsiseid.