Pressiteade
„Maubeuge’i tehasest on saanud alliansi tarbesõidukitetippkeskus, mis on tegutsenud pool sajandit, edendades 25 aasta jooksul Kangootootmise kogemust ja lihvinud elektrisõidukite alaseid teadmisi viimase 10aasta jooksul.“
Kolme tüüpi kliendid
Viljakas koostööalliansi ja selle partneritega on tekitanud Daimleris ja Nissanis uuekindlustunde, sest uued mudelid on toodetud Kangoo uue põlvkonna baasil ja onsaadaval ka elektrimootoritega.
selgitab Jean-Philippe Daveau.
Maubeuge’i tehaseajalugu algas 1969. aastal. Société des Usines Chausson (SUC),Prantsusmaa tolleaegne suur autotööstuse alltöövõtja, ostis äärelinnas maad,kuhu asus tehast ehitama. Kõik algas vaid stantsimis- ja keretöödest.Värvimis-, montaaži- ja viimistlusüksused loodi hiljem – 1971. aastal; samalaastal veeresid tehase väravatest välja esimesed mudelid R15 ja R17.
Seejärel ostisRenault välja ülejäänud osaluse SUC-is. 1. juulil 1981 sai Maubeuge’i tehasestMaubeuge Construction Automobile (MCA). Tehase ajalukku on oma jälje jätnud üle20 mudeli: kultusmudelid Renault 12, Renault 18, Fuego, Renault 21 Medallion jaNevada.
Kangoo revolutsioon
Oluline pöördepunktsaabus 1993. aastal MCA 2000 plaani käivitamisega, mille eesmärk oli tagadatehase jätkusuutlikkus organisatsioonilise ümberkorralduse ja märkimisväärseteinvesteeringute kaudu. Plaani elluviimisel hakati alates 1997. aastast tootma mudelitKangoo – eksklusiivset MCA väikekaubikut, mis on saadaval ka mittekaubanduslikuväikebussina.
Järgmisel aastal25. juubelit tähistavast Kangoost sai kiiresti ikooniline sõiduk, mida müüakseüle maailma, sealhulgas Jaapanis. Eraisikud, ettevõtjad, autoparkideoperaatorid: Kangoo võitis kõigi südamed. Sellest ajast alates on Kangoostsaanud oma segmendi etalon – toodetud on ligi 4 miljonit sõidukit, millest 70000 on elektrilised mudelid. Edu klientide ja teiste tootjate seas üle kogumaailma.
Maubeuge’i tehasekui kergete tarbesõidukite tippkeskuse tunnustamine tuli 2012. aastal, kuiallianss ja Daimler otsustasid ressursid ühendada. Eesmärk: laiendadatootevalikut, optimeerida olemasolevaid ressursse ja arendada uuenduslikketehnoloogiaid, mis on tänapäeva ja tulevaste autode jaoks hädavajalikud. Niiliitus Kangooga tootmisliinil ka Mercedes Citan. Partnerlus saab kasu tehasesuurest tootmisvõimsusest ja ettevõttesisesest pädevusest; kaks olulistfaktorit, mis on aidanud säilitada iga kaubamärgi kultuuripärandit jaidentiteeti.
Samal ajal liitusMaubeuge’i tehase looga ka alliansi bränd. 2019. aastal sõlmiti Nissaniga uusstrateegiline partnerlus, mis peegeldas alliansi üha elavamat koostööd, ettoota tol ajal Kangoo mudelil põhinevat NV250. Koostööd uuendati täiesti uueKangooga, mis nüüd liigub tootmisliinil õlg õla kõrval oma nõbu NissanTownstariga.
Et teha ruumi kolmebrändi uusimatele mudelitele, on tehas muutnud tootmistsehhi, parandades samalajal iga töökoha ergonoomikat ja kvaliteeti. Suurte osade tootmiseks paigaldatimuljetavaldav XXL pressiliin, mis on alliansi tehastest suurim. Keretsehhis onuusimate mudelite kerede kokkupanemiseks lisatud üle 630 uue roboti, millel onarvukad abivahendid osade käitlemiseks. Värvimistsehhi viimistlusliin on nüüdkaasaegsem, ergonoomilisem ja paremini ühendatud kui kunagi varem.
Maubeuge’i tehas, ElectriCity keskuse nurgakivi
Tänu pädevusele Kangoo Z. E. tootmisel ning 10-aastasele teerajaja kogemusele on Maubeuge’i tehas jätkuvalt võtmetähtsusega tegur kergete tarbesõidukite elektrile ülemineku kiirendamisel. Ambitsioonikat strateegiat toetab viimase aasta jooksul tehtud tihe koostöö ElectriCity – uue elektrisõidukite sõlmpunktiga. Eesmärgiga toota 2025. aastaks üle 400 000 elektrisõiduki, saab tööstuskeskus, mis hõlmab kolme tehast Douai’s, Maubeuge’is ja Ruitzis Põhja-Prantsusmaal, Euroopa suurimaks ja konkurentsivõimeliseks tootmiskeskuseks.
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.