Pressiteade
Suurem ulatus (300 km WLTP), pidurdusenergia talletamine ning ohtralt veovõimekust
45 kWh liitiumaku annab elektrilisele Kangoole 300-kilomeetrise sõiduulatuse. Sedasi saab Kangoo juht muretult vastu minna pikale tööpäevale. Mis veel, sõiduki põranda alune aku ei vähenda kaubaruumi mahtu, mis mahutab kuni 3,9 m33 peatselt tuleval pikal versioonil). Kandevõime on sel 600 kg (800 kg pikal versioonil) ja pukseerimisvõimsus 1500 kg.
Samuti on Kangoo E-TECH Electric varustatud 90 kW mootoriga, mis toodab 245 Nm pöördemomenti. Ökorežiimil sõites saab juht optimeerida üldist sõiduulatust ning sobib kõige paremini kerge koorma transportimiseks.
Juhil on valida kolme taastava pidurdusrežiimi vahel:
Sailing (näidiku tuli B1): piiratud taastav režiim, mis sobib maanteesõiduks
Drive (B2): vaikimisi taastav režiim igapäevasõiduks
Brake (B3): maksimaalselt taastav režiim liiklusummikuteks ja mägiteedel sõitmiseks
Pidurdamisel abistab elektrikaubikut lisaks tavapärastele hüdraulilistele piduritele ka ARB-süsteem (Adaptive Regenerative Brake System), miks maksimeerib taastatud energiahulga olenemata valitud pidurdusrežiimist.
Uus Kangoo Van E-TECH Electric jõuab Euroopas müügile 2022. aasta kevadel. Lisainfot mudeli kohta leiab SIIT.Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.