Pressiteade

Jaga

RENAULT JA MATHIEU LEHANNEUR TAASELUSTAVAD MUDELI 4L

Popikooni 60. sünnipäeva tähistamiseks teeb prantsuse disainer sellele uuenduskuuri. Renault 4 60. sünnipäeva tähistamiseks otsustas bränd koostöös disainer Mathieu Lehanneuriga anda sõidukile uus elu. Tulemuseks on SUITE N°4, täna avalikustatav originaalne ideeauto, mis on inspireeritud nomaadihotellide sviidist.

Tänavutähistatakse kultusauto Renault 4L, mida saatis tormiline edu, 60. sünnipäeva.30 aasta jooksul on 28 riigis toodetud rohkem kui 8 miljonit autot, mida müüdienam kui 100 riigis.

Renault otsustasauto sünnipäeva tähistada aasta jooksul toimuvate erinevate üritustega. Näitekskäivitas bränd ülemaailmse sotsiaalmeedia kampaania, postitades igakuiseltmitmesugust sisu, ja rahvusvahelisele meediale anti võimalus sõita erinevateajalooliste Renault 4L mudelitega, millest mõned on varustatud 100%elektrimootoriga. Lisaks on alates 30. oktoobrist 2021 Atelier Renault salongisChamps-Elysées’l Pariisis eksponeeritud Renault 4 30 erineva väljaandekollektsioon.


RENAULT x MATHIEULEHANNEUR

Pidustusedjätkuvad, sest muid üllatusi on oodata ka ülejäänud aastaks. Täna pöörametähelepanu uuele koostööle Renault’ ja prantsuse disaineri Mathieu Lehanneurivahel. Disain ja innovatsioon liikuvuse valdkonnas on olnud Renault' jadisainer Mathieu Lehanneuri põhiväärtused.

„KoostööMathieu Lehanneuriga oli mõistmine esimesest pilgust,” ütles Arnaud Belloni, Renault brändi ülemaailmse turunduse direktor.„Palusime tal välja pakkuda ideeauto, mis tutvustaks tema nägemust 4L-ist.Tulemus oli erakordne. Auto, mis sisaldab endas kõike, mida bränd onRenalutioni strateegilise plaani kaudu püüdnud saavutada: luua kaasaegseid jauuenduslikke autosid, mis tekitavad emotsioone.”

Mathieu Lehanneurja Renault’ värvi- ja viimistlusmeeskond töötasid koos, et luua ideeautoSUITE N°4. Uus autokogemus, täis Renault’ elurõõmu nii seest kui väljast.

RENAULT SUITE N°4

Mathieu Lehanneurivisioon põhines autotööstuse ja arhitektuuri paralleelmaailmadel. SUITE N°4 onkummardus mudelile Renault 4L, tuues välja selle puhta ja lihtsa olemuse,eelistades samal ajal tõhusust ja spontaansust. Lisaks näitab ideeauto mudelidisaineri kaasaegseid püüdlusi.

„SUITEN°4 tähistab uut liikuvust ja reisikogemust. Tahtsin ühendada autode jaarhitektuuri maailmad, et luua vabaõhu hotellituba. Isegi parem kui parimsviit, sest auto on täpselt seal, kus soovite, olgu see siis mere ääres, kesetpõldu või sõites mööda linna, millest olete alati unistanud,” ütleb Mathieu Lehanneur.

SUITE N°4 säilitabkultusmudeliga samad välismõõdud ja jooned, kuid on siiski radikaalselt erinev.Tagumine osa ja luuk on asendatud polükarbonaatakendega, mis tagavadehitusklaasiga samaväärse läbipaistvuse ja valgustuse. Katusel olevadläbipaistvad päikesepaneelid lasevad valgust läbi, aidates samal ajal laadidaauto akut, mis on täielikult uuendatud ja nüüd 100% elektriline.

Auto esiküljel onsäilitatud originaaliga sarnased tuled, jooned ja siluett. Poleeritudalumiiniumist esivõre on nii disaineri allkiri kui ka ülistus vabadusele. See meenutablaineid ja annab autole voolavuse, dünaamilisuse ja liikumise efekti.Arhitektuurilist inspiratsiooni võib leida ka kolme värvikihiga kaetud kerelt, mislõpptulemusena jätab mineraalse tsemendikihi mulje.


Värvide ja viimistluse kujundusdirektorFrançois Farion ütleb, „loominguline dialoog meie värvide ja materjalidening ideeautode eest vastutavate meeskondade ning Mathieu Lehanneuri vahelosutus väga viljakaks. Asume disaineri teenistusse, et luua tema tõlgendussõidukist parimal võimalikul viisil. Tegime ettepanekuid ega seadnudpiiranguid, välja arvatud teostatavus.”

Auto sees otsustasMathieu Lehanneur luua eluruumile omase õhustiku, kasutades vastavaid materjalening ühendades auto tehnilised nõuded ja prantsuse art de vivre’ikeerukuse. Istmed ja armatuurlaud on polsterdatud energiat tulvilkollase sametiga. Seevastu tagaküljel olev ruum on viimistletud paksu soonilisekahekordselt paigaldatud šenillkangaga, et tagada tugev välimus. Toed ja padjadtäiendavad liikuvaks eluruumiks kujundatud pakiruumi. Kogemuse muudabtäiuslikuks puidust pink, mis libiseb nagu sahtel ja mida saab välja tõmmata,et avatud luugil all oleks varjuline istekoht. Nagu 4L-i puhul, on kõikmaterjalid „toodetud Prantsusmaal” ja neid tarnivad Pariisis asuvad ettevõtted.

NÄITUSCHRISTIE’Sis

Renault SUITE N°4esitletakse koostöös Maison&Objet’ga eksklusiivselt reedel, 22. oktoobrilChristie’si majas. Näitus Pariisi elavas kesklinnas toimub laupäeval, 23.oktoobril ja pühapäeval, 24. oktoobril, enne kui sõidukid liituvad alatesnovembrist Atelier Renault kollektsiooniga.

Lisaks eksponeeritakseMathieu Lehanneuri kujundusega ideeautot järgmisel Maison&Objet’ messil,mis toimub 21.–25. jaanuarini 2022 Pariisi loodeosas asuvas Villepinte’imessikeskuses.

LUUKPÄRAREVOLUTSIOON

Renault 4 onalates loomisest olnud uuenduslik auto. Pierre Dreyfus, endine Renault’ tegevjuhtaastatel 1955–1975, oli oma meeskondadele selgitanud, et ta tahab „Blue Jean”autoga mahutavust, mis jõuab igaüheni. Vastus tema soovidele oli Renault 4L,esimene luukpära, mille tagaküljel oli tõeline viies uks. Seejärel kujunesmudel autotööstuse uueks standardiks.


RENAULT kohta

Renault, ajalooline autobränd jaelektrisõidukite tootmise teerajaja Euroopas, on alati välja töötanuduuenduslikke sõidukeid. Strateegilise plaaniga „Renaulution“ on Renault asunudambitsioonikale väärtusi loovale üleminekukursile, millega liigutaksekonkurentsivõimelisema, tasakaalustatud ja elektrifitseeritud tootevalikusuunas. Eesmärk on ühendada autotööstuses kaasaegsus ja uuenduslik tehnoloogia,energia- ja liikuvusteenused ning veel palju muudki.


MATHIEULEHANNEURist

Rahvusvahelise disainimaailmaesirinnas on Mathieu Lehanneur üks väheseid oma põlvkonna disainereid, kellelon multidistsiplinaarne lähenemine loovusele: tema projektid laiendavad toote-ja objektidisaini valdkondi arhitektuurile, käsitööle ja tehnoloogiale. Ta onWallpaperi*, Surface’i ja AD ajakirjade „100 maailma parima disaineri ja mõjuisiku"seas, tema teoseid võib leida mõnede kõige tuntumate avalike ja erasektorikollektsioonide hulgast. (MoMA, Pompidou Centre, Museum of Decorative Arts…).Ta teeb koostööd mitmete mainekate kaubamärkidega ning tema loomingut pakutaksetema oma brändi nime all mitmetes prestiižsetes Pariisi ja New Yorkikauplustes.

Galerii

Ole ühenduses

Jälgi meid sotsiaalmeedias

Meie veebileht kasutab küpsiseid.