Pressiteade

Jaga

Renault – üks gaasipedaali vajutus, et parkida

Innovatsioon on olnud Renault’ kaubamärgi geenides alates selle loomisest üle 100 aasta tagasi. Renault’ insenerid on aastakümneid kõvasti tööd teinud, et leida lahendusi, mis muudaksid autojuhtide elu mugavamaks, praktilisemaks ja ohutumaks. Süsteemiinsener Jong-Hoon ja algoritmide modelleerimise insener Pape jätkavad seda traditsiooni leiutisega One pedal to park. Nad muudavad nõrkuse jõuks.

1898. aastal patenteeris Louis Renault otseülekandegakäigukasti. Mõni nädal hiljem asutas ta oma vendade Marceli ja Fernandi toelettevõtte Renault Frères. Sellest sündis äriseiklus, mis kestab endiselt jamotiveerib brändi insenere jätkama uute uuenduslike lahenduste otsimist. Jong-Hoonja Pape teavad kõige paremini, mida see tähendab! Nad vastutasid automaatseparkimissüsteemi Autod, mida on üha kergem parkida

Renault on juba aastaidpakkunud oma klientidele parkimismanöövritehõlbustamiseks juhiabisüsteeme. Kõigepealt tagurdusradarit, mis võeti kasutuseleaastatel 19902000. Algselt oli see paigaldatud autotaha, seejärel ka ette. „Enam ei ole vaja autost välja tulla, etkontrollida, kas parkimiseks on piisavalt ruumi” – muheleb Pape.

Mõni aasta hiljem lisandus parkimisabisüsteemile tahavaatekaamera või isegi 360°kaamera, mis näitas pealtvaadet. – lisab Jong-Hoon

Koos süsteemi Easy Park Assist ilmumisega 2015. aastal mudelis Espace5 „tegime järgmise sammu” – rõhutab Pape. Juhi soovilotsib auto sõiduki suurusele vastava parkimiskoha ja kontrollib seejärel ise sõidutrajektoori,„võttes üle kontrolli” rooli üle. Juht juhib gaasipedaali, vahetab käikuja aktiveerib seisupiduri.


Galerii

Ole ühenduses

Jälgi meid sotsiaalmeedias

Meie veebileht kasutab küpsiseid.