Pressiteade
1898. aastal patenteeris Louis Renault otseülekandegakäigukasti. Mõni nädal hiljem asutas ta oma vendade Marceli ja Fernandi toelettevõtte Renault Frères. Sellest sündis äriseiklus, mis kestab endiselt jamotiveerib brändi insenere jätkama uute uuenduslike lahenduste otsimist. Jong-Hoonja Pape teavad kõige paremini, mida see tähendab! Nad vastutasid automaatseparkimissüsteemi Autod, mida on üha kergem parkida
Renault on juba aastaidpakkunud oma klientidele parkimismanöövritehõlbustamiseks juhiabisüsteeme. Kõigepealt tagurdusradarit, mis võeti kasutuseleaastatel 1990–2000. Algselt oli see paigaldatud autotaha, seejärel ka ette. „Enam ei ole vaja autost välja tulla, etkontrollida, kas parkimiseks on piisavalt ruumi” – muheleb Pape.
Mõni aasta hiljem lisandus parkimisabisüsteemile tahavaatekaamera või isegi 360°kaamera, mis näitas pealtvaadet. – lisab Jong-Hoon
Koos süsteemi Easy Park Assist ilmumisega 2015. aastal mudelis Espace5 „tegime järgmise sammu” – rõhutab Pape. Juhi soovilotsib auto sõiduki suurusele vastava parkimiskoha ja kontrollib seejärel ise sõidutrajektoori,„võttes üle kontrolli” rooli üle. Juht juhib gaasipedaali, vahetab käikuja aktiveerib seisupiduri.
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.