Pressiteade
Autoseikluslik välimus, 4 täismõõdus istet ja peaaegu 300-liitrine pakiruum pakuvadvõrreldes konkureerivate linnaautodega palju enamat. Selle mitmekülgsedlaadimisvõimalused (vähem kui üks tund alalisvoolu kiirlaadimisel ja vähem kuiseitse tundi kodus Green'up pistiku abil) ja kuni 305 km sõiduulatus linnades (230km WLTP kombineeritud tsüklis) muudavad selle ideaalseks elektriautoksigapäevaseks kasutamiseks ja peamistesse Euroopa linnadesse sõitmiseks.
AutoBesti 32 žürii liiget, ajakirjanikud 32 Euroopa riigist, valivad Best Buy CarEurope 2022 auto 6 finalisti seast järgnevatel nädalatel ja võitja kuulutataksevälja 2021. aasta detsembri keskel.
DACIA KOHTA
Dacia onRenault Grupi bränd, mis on esindatud 44 riigis, põhiliselt Euroopas jaVahemere-äärsetes maades. 1968. aastal Rumeenias loodud brändi omandas RenaultGrupp ja brändis selle ümber aastal 2004 turule toodud Loganiga. Dacia pakubturu parima hinna ja kvaliteedi suhet. Pärast kolme kultusmudeli – Logani,Sandero ja Dusteri – turule toomist on brändi saatnud äriedu. Tänaseks on Daciamüünud rohkem kui 7 miljonit autot.
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.