Pressiteade

Jaga

Sõitke nutikalt, sõitke LPGga

Mis siis, kui LPG oleks täiusliku autogaasi sünonüüm? Peab ütlema, et see on kütus, millel on palju sageli tundmatuid eeliseid: see on keskkonnasõbralik, taskukohane ja ohutu. See on mõistlik, arvestades kütusehindade tõusu ja jätkuvaid jõupingutusi CO2 vähendamiseks. Kuid kas on lihtne sõita LPGga? Kas see on mugav? Kuidas tanklas tankida? Damien, Dacia universaalsete autoteenuste juht, räägib meile täpselt, miks veeldatud naftagaas (LPG) teeb rõõmsad kliendid kõigist neist, kes on valinud Dacia ECO-G kahekütuselise mootori. Järeldus on lihtne: kui olete kord otsustanud gaasi kasuks, ei loobu te sellest kunagi!

„LPG on praktiline, ökonoomne, keskkonnasõbralik jalihtne. LPG on läbi ja lõhki Dacia!“

Damien, Daciauniversaalsete autoteenuste juht

LPG: kaasaegne kütus

LPG ei olenišikütus ega moehullus. Vastupidi! Autokütusena on see eksisteerinud alates1979. aastast ja on sellest ajast alates vallutanud maailma. Selle suurimadfännid on Korea, Venemaa, Tai, Mehhiko ja Türgi. Euroopas on eeskujuks Poola,Ukraina ja Itaalia. Praegu töötab maailmas vedelgaasiga 28 miljonit sõidukit.

Damien lisab, et „kasutuselevõttunendes riikides võib seletada kas rikkalike maagaasivarude olemasoluga võisoodustavate maksumeetmetega (väiksemad CO2- või keskkonnamaksud),kuna see on „puhas kütus”. NäiteksLPGga töötavatel sõidukitel on Prantsusmaal „Crit’Air 1“ ja Hispaanias „ECO“märgistus."

Teistes riikides onLPG aeglasem kasutuselevõtt tingitud peamiselt vähesest teadlikkusest sellekasulikkusest ja LPG pumpadega tanklate väiksemast tihedusest.

Dacia julge otsus võtta kasutusele LPG

Valdav enamuskahekütuselise mootoriga autodest varustati vajalike seadmetega. Teisalt on seeprotsess, mis nõuab spetsialiste, kes töötavad väljaspool tootjate võrgustikke.Kuid viimase kahe aasta jooksul on LPG kasutuselevõtt hoogu kogunud. Müük ontõusuteel, mis on tingitud bensiini ja diislikütuse kallinemisest.

Sellest tulenevaltkasvab originaalvarustusena paigaldatavate bensiini-/LPG-kahekütuselistemootorite arv. Julge brändina on Dacia autotööstust põhjalikult uuendanud.Ainulaadse ärimudeliga keskenduvad nad taskukohaste ja kaasaegsete sõidukitetootmisele, mis vastavad põhivajadustele. Dacia on uskunud LPGsse juba 2010.aastast. See on praegu ainus bränd turul, mis pakub valikulist LPGd kõigile omasisepõlemismootoriga mudelitele. Veel üks tõestus julge pealehakkamise kohta!

„Dacia on muutnud LPG paremini kättesaadavakslahenduseks, pakkudes seda ECO-G märgistuse all kogu oma tootevaliku – Sandero,Sandero Stepway, Logan, täiestiuus Duster ja täiesti uus Jogger – ulatuses," ütleb Damien.

Seega, LPG vallutabmaailma! Näiteks Prantsusmaal kasvas turg 2021. aasta esimesel poolel võrreldes2020. aastaga neljakordseks ja on 15 korda suurem kui 2019. aastal.Märkimisväärset kasvu soodustab eelkõige Dacia: 2020. aastal moodustas see 78%Prantsusmaal müüdud uutest LPG sõidukitest. Fantastiline tulemus, mis ütlebpalju LPG ja brändi filosoofia ideaalse sobivuse kohta!

Eco-G: muretu LPG sõiduk Dacialt

Asjaolu, etjäreleproovitud LPG-tehnoloogia paigaldatakse TCE 100 ECO-G mootoritele otsetootmisliinil, tagab nende ohutuse ja usaldusväärsuse. Sellel on täpselt samapikk tootja garantiiaeg (3 aastat/100 000 kilomeetrit), hoolduskulu ja ajakavaning pakiruumi maht nagu bensiinimudelil. LPG paagi asukohta on optimeeritud,paigutades selle sinna, kus tavaliselt asub varuratas.

Arvestades, et seeon nüüd originaalvarustusena, millega kaasneb tootja garantii, tunnevad paljuduued kliendid end kindlamini ja on pakkumise omaks võtnud. LPG mudelite müük moodustas2020. aastal viiendiku Dacia müüdud autodest. 2021. aasta esimesel poolelmoodustasid need 28% kogu müügist. Suurepärane edulugu, eriti arvestadesarvukaid eeliseid.

Dacia kliendid on väga pragmaatilised: nadotsivad mõistlikku sõidukit igapäevaeluks. Tänu kahekütuselisele mootorile ja selle kahele paagile pakub LPGrohkem kui 1000 km sõiduulatust, mis uuel Dacia Sanderol ulatub 1300kilomeetrini," selgitab Damien.

Dacia ECO-Gpakkumine on:

-: pakiruumi maht jääb olenematateisest kütusepaagist samaks. LPG paaki täidetakse sama kütuse sisselaskeavakaudu.

- mootor kasutab LPGd umbes 15% rohkem kui bensiini, kuid keskmine LPGhind on 40% odavam. Dacia ECO-G ostuhind tasub end kiiresti ära. Kahekütuselisemootori tõttu on autol kaks kütusepaaki, seetõttu on paakide täitmise vahelinesõiduulatus üle 1000 km. Näiteks LPGga töötades on uue Sandero ECO-Gsõiduulatus 1300 km.

-

-lihtne: armatuurlaual kuvatakse selgelt igapaagi olemasolev sõiduulatus. Auto lülitub automaatselt bensiinikütusele, kuiLPG paak hakkab tühjaks saama.

Nii paljudetoetavate argumentidega on LPG valimine Dacia poolt selgelt nutikas jakeskkonnasõbralik valik. Kasulik olukord nii klientidele kui ka planeedile.

Tekstikast: Mis on LPG?

LPG või veeldatudnaftagaas on kergete süsivesinike, peamiselt butaani (majapidamisgaasi) japropaani segu. See on täiesti mittetoksiline gaas. Põletamisel ei tekita seepeaaegu üldse osakesi ja aitab vähendada NOx heitkoguseid, mis teadaolevaltpõhjustavad hingamisteede haigusi. Kokku 60% LPGst pärineb maagaasist.

Kahekütuselisenatöötab mootor tänu kahele eraldi paagile nii bensiini kui ka LPGga. Juht võibvabalt valida, millist kütust ta soovib. Keskmiselt tekitab LPG kütus 10% vähemCO2 kui bensiin. Euroopas on LPG kütus saadaval 32 000teenindusjaamas, mis moodustab 1/4 kogu võrgustikust.

Ole ühenduses

Jälgi meid sotsiaalmeedias

Meie veebileht kasutab küpsiseid.