Pressiteade

Jaga

ElectriCity: tööstuslik tipptase elektrisõidukitele

Liikumine süsinikuneutraalsuse poole ja jätkusuutliku ökosüsteemi loomine, saades samal ajal Euroopa suurimaks ja konkurentsivõimelisemaks elektrisõidukite tootmiskeskuseks – see on uue Electricity, mis ühendab kolme Põhja-Prantsusmaal Douai’s, Maubeuge’is ja Ruitzis asuvat tehast, eesmärk. Seda eesmärki toetab 2021. aasta alguses esmakordselt avalikustatud Renaulution plaan, milles elektrifitseerimine on esmatähtis strateegiline hoob. Douai’ tehase tootmisliinidel valmistatakse juba ette esimest mudelit: täiesti uut Megane E-TECH Electricut, mis saabub müügile järgmisel aastal. See tähistab elektrisõidukite renessansi algust, mis tugineb ElectriCity 5000 töötaja oskusteabele ja tipptehnoloogiale!

ElectriCity töötabambitsioonika eesmärgi nimel: muuta elektrisõidukid laialdaseltkättesaadavaks ja saavutada 2025. aastaks Põhja-Prantsusmaa tehaste aastasekstootmisvõimsuseks rohkem kui 400 000 elektrisõidukit. Uuesttööstuskeskusest saab Euroopa suurim ja konkurentsivõimelisim tootmiskeskus.Esiteks tähendas see tööstusprotsesside optimeerimist suurema tõhususetagamiseks ja terve ökosüsteemi ühendamist, et veelgi vähendada paljusidpüsikulusid. Uue organisatsiooniga Renault Group ElectriCity tähistabkvaliteetset tootmist, mis tagab olulise konkurentsieelise.

„Elektrisõidukite kaasamiseks protsessidesse investeerisimeDouai’ tehase ümberkujundamiseks üle 550 miljoni euro. Samuti täiustasime tööpinkideergonoomilisust.“ Luciano Biondo, Renault Group ElectriCity direktor


Üleminek elektrile

Poolsajandit oskusteavet. Tootmisliinilt tuleb üle 10 miljoni märgilise tähtsusegasõiduki. See on Douai’ tehase lugu ja see on ka miljonite perede lugu, kes onsõitnud nende armastatud mudelitega: Renault 5st Scenicuni, unustamatalegendaarseid mudeleid Fuego ja Renault 19.

Tähelepanuväärsedja meeldejäävad edulood. See on tehas, mis on ennast muutnud ja kohanenud, kuimaailm ja inimeste vajadused on muutunud. Ja nüüd, rohkem kui kunagi varem,tähistab see järjekordset murdepunkti oma ajaloos, kui saabub elektrisõidukitetootmiseks mõeldud moodulplatvorm CMF-EV.Esimene mudel, mis juba2022. aastal tehasest väljub, on täiesti uus Megane E-TECH Electric, midaesitleti hiljuti Müncheni autonäitusel IAA Mobility 2021. Vaieldamatupöördepunkt.

Tootmiseüleviimisel sisepõlemismootoriga sõidukitelt elektrisõidukitele on Douai’tehase töökodasid ja tootmisliine muudetud ja moderniseeritud. Elektrisõidukitetootmisse võtmiseks ja optimaalse ergonoomika tagamiseks igas töökojas oninvesteeritud üle 550 miljoni euro. Varasemad tööd algasid tootmisliinikoostamisega, mis kajastas alliansi standardeid ja mis on piisavalt paindlik,et mahutada mitmesuguseid sõidukeid kõigist segmentidest. Täiesti uus MeganeE-TECH Electric on üks sellistest mudelitest ja seda hakatakse tootma ainultDouai’ tehases.

Tehasessesisenemine tähendab astumist täielikult ühendatud maailma. Automaatkärud veavadtuhandeid unikaalse tähisega salvestatud ja sorteeritud osi, toimetades needtootmisliinil õigele autole täpselt õigel ajal. Ülemisel korrusel kuulutabtäiesti uus akude kokkupanemise töökoda uut ajastut. Elektrisõidukitetootmiseks koolitatud ja kogenud töötajad valmistavad iga aku ette enne selle saatmistdokkimisseadmesse, mis paigaldab aku otse sõidukisse.

Suuremamodulaarsuse ja paindlikkuse tagamiseks kasutatakse töökojas uusi roboteid jaautomaatikat. See on koht, kus iga auto, suur või väike, saab liikuda möödatootmisliini, sest see kohandub iga mööduva ühiku suurusega. Ideaalse sobivusetagamiseks on iga millimeeter välja arvestatud. Ka värvitöökoda on põhjalikultremonditud, muudetud on elektriautode värvimispaaki, seal on uuedvaigupihustusrobotid ja uus viimistlusliin. See on revolutsioon!

Üldiseümberkujundamise osana on ka paljud töökojad muudetud ja kaasajastatud, ettagada parim ergonoomika ja tootmiskvaliteet. Autod liiguvad operaatoriteliigutuste vältimiseks eraldi alustel, tootmisliinid on ergonoomiliseltkujundatud ja neid saab kohandada vastavalt iga operaatori pikkusele ningnende tööfunktsioonide ja paigaldusprotsesside spetsiifilistele piirangutele.

„Püüame tootmisprotsessi igas etapis tagada iga sõidukikvaliteedi, ja seda tänu iga töötaja kaasamisele. See on meie lubadusklientidele ja see viiakse ellu uue põlvkonna elektriautode kaudu.“ LucianoBiondo, Renault Group ElectriCity direktor

Akud „Valmistatud Douai’s“

Elektriautodest eisaa rääkida ilma akudest rääkimata! Vastuseks uutele keskkonnanõuetele ningtootmise konkurentsivõimelisemaks ja tõhusamaks muutmiseks mõjutavadkäimasolevad ümberkujundused lisaks koosteliinidele ka akude tootmist japaigaldamist. Renault Grupi ja Envision AESC strateegilise partnerlusetulemusena rajatakse Douai’ tehase alal EV Gigafactory, mis hakkabtootma tulevaste elektriliste mudelite akusid vaid 50 meetri kaugusel. Uuelseadistusel on palju eeliseid: transpordi väga väike CO2 jalajälg,optimeeritud püsikulud ja protsesside kiirem kohandamine vastavalt klientidenõudlusele.

Täiesti uus MéganeE-TECH Electric sillutab teed Douai’ tehase uuestisünnile. Teised mudelid,näiteks tulevane Renault 5 Electric linnaauto, liituvad peagiElectriCity tootesarjaga! Tere tulemast elektriautode uuele lainele („NouvelleVague”)!

Ole ühenduses

Jälgi meid sotsiaalmeedias

Meie veebileht kasutab küpsiseid.