Pressiteade

Jaga

MOBILIZE ARENDAB KONKREETSEID LAHENDUSI ÖKOLOOGILISE ÜLEMINEKU TOETAMISEKS

Ühendatud teenused elektriautodele ülemineku kiirendamiseks • Akusertifikaat (Battery Certificate) kasutatud elektrisõidukite müügi hõlbustamiseks • „Mobilize Charge Pass“ laadimispassiga juurdepääs rohkem kui 260 000 laadimisjaamale kogu Euroopas • Elektriarvete vähendamine laadimislahendusega „Mobilize Smart Charge"



„Elektri- ja pistikhübriidsõidukitearvu suurenemisega on liikuvus- ja energiaturud nüüd tihedalt seotud. Tänuterviklikule integreeritud lähenemisele pakub Mobilize klientidele konkreetseidlahendusi ja aitab kaasa Renault Grupi süsinikneutraalsuse eesmärgisaavutamisele.“ Mobilize’i tegevjuhi Clotilde Delbos

Ühendatud teenusedelektriautodele ülemineku kiirendamiseks

·

Mobilize võtab kasutuseleakusertifikaadi, rakenduse, mis võimaldab Renault ja Dacia elektrisõidukiteomanikel luua nutitelefonis või internetis sertifikaadi, mis näitab nende akujärelejäänud energiamahutavust.

Sertifikaadil on mitmeideeliseid:

·

·

Rakendus on üksikklientidelesaadaval MY Renault ja äriklientidele EASY CONNECT for Fleet kaudu, DaciaSpringi kasutajad saavad juurdepääsu MY Dacia kaudu.

Sertifikaadi koostamisekskasutatud andmed kogutakse akuhaldussüsteemi (BMS) kaudu või arvutatakse sõidu-ja laadimisaja andmete alusel. See annab täpse ülevaate aku tervislikustseisundist (SOH), teisisõnu aku praegusest mahutavusest protsendina selleesialgsest mahutavusest. Näiteks kui 40 kWh aku SOH on 94%, on jääkmahutavus37,6 kWh.

Sertifikaat on saadavalmudelitele Renault Zoe E-TECH 100% Electric, Renault Kangoo E-TECH 100%Electric 33 kWh ja Twingo E-TECH 100% Electric. Teenust laiendataksetulevastele Renault elektri- ja pistikhübriidsõidukitele ning Daciaelektrimudelitele.

·

Elektrisõidukite kasutuselevõtusoodustamiseks on Mobilize loonud teenuse Mobilize Charge Pass, midakasutatakse elektriauto laadimiseks juba teel olles.

Rakendust MY Renault saabkasutada lähima laadimisjaama leidmiseks, mis ühildub konkreetse sõidukiga, seekuvab ka hinna ja näitab parimat marsruuti. Kui sõiduk on vooluvõrku ühendatud,saab laadimisseanssi alustada Mobilize Charge Passiga, mis on varem ühendatudmaksevahendiga.

Vaid ühe rakendusega pakubMobilize Charge Pass juurdepääsu enam kui 260 000 laadimispunktist koosnevale võrgule25 riigis üle Euroopa.

Praegu Saksamaal jaHispaanias kasutatav rakendus käivitatakse lähikuudel ka mujal.

·

Mobilize Smart Chargerakendus võimaldab Renault elektriautode omanikel optimeerida auto koduslaadimise kulusid, vähendades samal ajal süsiniku jalajälge tänu nutikalelaadimisgraafikule.

Rakendus juhib sõidukilaadimist vastavalt elektrienergia tootmise ja tarbimise tipp- jamadalaegadele. Konkreetselt lõpetab rakendus aku laadimise, kui vooluvõrku onühendatud palju tarbijaid, ja jätkab laadimist, kui võrgus on energia ülejääk.See aitab kaudselt kasutada rohkem taastuvenergiat ning säilitada hästitasakaalustatud võrku.

Mobilize Smart Chargearvutab optimaalse laadimisgraafiku, võttes arvesse võrgu võimsust, taastuvateenergiaallikate kättesaadavust, elektrienergia hindu ja loomulikult kasutajalaadimiseelistusi (st soovitud laadimistase, algusaeg). Energiaturu osalisedhindavad väga sellist paindlikkust. Selle tulemusena saavad kasutajadelektriarvetelt raha säästa ja veenduvad paindlikkuse kasulikkuses.

Rakendus on praegu kasutatavmudelite Twingo E-TECH 100% Electric ja Zoe E-TECH 100% Electric* omanikelePrantsusmaal ja Hollandis.

*Ühilduvad sõidukid: Zoe faas 1 (valmistatud pärast 2019. anovembrit), Zoe faas 2 (valmistatud pärast 29. oktoobrit 2020), ja kõik Twingoelektrimudelid. Sõidukid peavad olema varustatud RLink või EasyLinkmultimeediasüsteemiga

Energiasalvestuslahendused,mis kasutavad elektriautode akusid taastuvenergia kasutamise edendamiseks

·

Mobilize jätkab Advanced BatteryStorage projektiga, mis on suurim elektriautode akudel põhinev statsionaarneenergiasalvestusseade. Lõpuks jõuab projekt Prantsusmaal ja Saksamaal 70 MWhvõimsuseni.

Lisaks Douai’le(Põhja-Prantsusmaal) ja Elverlingsenile (Saksamaal) on Mobilize otsustanudpaigaldada 480 kasutamata Renault Zoe akut Renault Grupi Re-Factory tehasesseFlinsis (Yvelines, Prantsusmaa), et saavutada täiendav 15 MWh võimsus. Lõpuksasendatakse need kasutatud akudega, mis teises elutsüklis vajavad väiksematenergiatihedust ja võimsust kui esimeses tsüklis autoakudena. Elektriautodeakude tööea pikendamine aitab vähendada nende süsinikujälge.

Kõigile tarbijatelekatkematu teenuse tagamiseks tuleb energiatootmine ja tarbimine elektrivõrgushoida kogu aeg ideaalses tasakaalus. Advanced Battery Storage projekti raamessalvestavad elektriautode akud energiat, kui elektritarbimine on madal, javajadusel tagastavad selle kohe elektrivõrku. Akud toimivad võrgu, kuhu need onühendatud, puhvritena ja aitavad edendada taastuvenergia kasutamist.

Advanced Battery Storageprojektis on Mobilize arukate energia- ja elektriökosüsteemide osas juhtivalpositsioonil. Projektis osalevad partnerid on: Banque des territoires, MitsuiCorp. Jaapanist, Demeter (Fund for Ecological Modernisation of Transportikaudu), The Mobility House, Nidec ja Fenecon.

·Mobilize ja Saksamaaidufirma AMPS GmbH taaskasutavad elektriautode akusid, et pakkudakeskkonnasõbralikku ja ökonoomset energiasalvestuslahendust

Osanajõupingutustest muuta elektriline liikuvus tõeliselt vastutustundlikuks japüüelda süsinikuvaba tuleviku poole sõlmisid Mobilize ja idufirma AMPS GmbHtööstuspartnerluse kergesti transporditava, modulaarse, mitmekülgse jaühendatud energiasalvestuslahenduse loomiseks elektrisõidukite akumoodulitest.Andes akudele „teise elu”, mille jooksul need ladustavad ja pakuvad puhast,taskukohast energiat, näitavad Mobilize ja AMPS GmbH oma toetustringmajandusele ning aitavad vähendada elektriautode akude süsinikujälge.

Salvestussüsteemipeamise komponendi betterPacki saab paigutada betterGenile (kärule koosinverteri ja laadijaga) ja kasutada seda kütusega töötavate väikestegeneraatorite asendamiseks. Süsteemi võimsus on 2 kuni 5 kW ja mahutavus 2,3kuni 9,2 kWh. Seda saab kasutada isegi suletud ruumides, sest erinevalttavalistest generaatoritest ei eralda see heitgaase.

Sedaon väga lihtne kasutada ja see töötab vaikselt, mistõttu on see ideaalnelahendus tööstusseadmete rendiettevõtetele, filmimeeskondadele võiehitusplatsidele, mis soovivad oma CO2 heitkoguseid vähendada.betterPack on ideaalne valmislahendus ka kolmerattalistele sõidukitele (nt„tuk-tuk” taksod) ja isegi väikestele elektrilistele paatidele. Väikese kaalu(alla 35 kg) tõttu saab betterPacki pidevaks kasutamiseks käsitsi asendada.

Pakkumaksklientidele toodet, mis tõepoolest peegeldab nende ootusi, on praegu käimaserinevad pilootprojektid ning klientide tagasiside võetakse arvesse lõpptootedisainimisel. Lisaks juba kaalutavatele lahendustele otsivad meeskonnadjätkuvalt uusi rakendusi, näiteks väikeste võrguväliste päikesepaneelidetoiteallikaid, mis aitaksid kompenseerida energiapuudust ja pakkuda vaikseidrohelise energia salvestamise lahendusi.

Kasutadesteise elutsükli akusid võrdub Mobilize’i ja AMPS GmbH pakutav lahenduskokkuhoiuga, mis jääb vahemikku 15–65%, võrreldes traditsioonilistelahendustega, mis kasutavad kütusel töötavaid generaatoreid.

PärastMobilize’i ja AMPS GmbH tööstuspartnerluse sõlmimist 2021. aasta juunis valmistuvadmeeskonnad tootmismudeli tootmiseks Prantsusmaal Flinsis asuvas Renault Grupitehases. Toodete müük peaks algama enne 2021. aasta lõppu.

Mobilize’i kohta

Mobilizehaldab liikuvust, energiat ja andmeteenuseid. See on osa Renault Grupist. Avatudökosüsteemidele üles ehitatud Mobilize pakub paindlikke liikuvuslahendusi jaedendab üleminekut jätkusuutlikule energiale kooskõlas Renault Grupisüsinikneutraalsuse eesmärgi ja sooviga arendada väärtusi ringmajanduses.

Ole ühenduses

Jälgi meid sotsiaalmeedias

Meie veebileht kasutab küpsiseid.