Pressiteade
Tänasel päeval kogub pöördeline muudatus kiirust.Värske hoog, mille tõukejõuks on Renaulution strateegia ja Renault’ uus laine„Nouvelle Vague“. Uuel ajastul hakkab Renault Grupp juhtima üleminekut puhtaleenergiale ja Renault elektrimudelid on nii ihaldatud kui väärtust loovad.
Ajalooline edasiminek, mida praegu kehastab Renaulttäiesti uus Mégane E-TECH Electric. Inspireerituna 2019. aasta ideeautostMORPHOZ, millele järgnes 2020. aastal näituseauto Mégane eVision, ületab peeneja elegantse stiiliga luukpära ootusi. Alliansi poolt välja töötatud CMF-EVplatvorm võimaldab eirata tavareegleid ja nihutab piire disaini, jalajälje/elamiskõlblikkusesuhte ja mitmekülgsuse osas. Sellega sõita on sama suur rõõm kui seda vaadata.
Renault’ uut „Nouvel'R“ logo kandev täiesti uusMégane E-TECH Electric iseloomustab brändi ümberkujundamist: see sümboliseeribpõhituru revolutsiooniliselt muutumist, kujutab endast hiiglaslikkuedasiminekut kõigis aspektides ning seda on alati põnev vaadata ja juhtida. Seeon tehnoloogiliselt ainulaadne auto, mille interjööri kaunistab sellekroonijuveel – OpenR-ekraan, mis ühendab armatuurlaua ja multimeedialiidesekõik samasse seadmesse.
Täiesti uus Mégane E-TECH Electric on tehnoloogialaps, Renaulution kava laps. See on esimene mudel, mis on 100% „ValmistatudElectriCitys“, mis on Renault Grupi Põhja-Prantsusmaal asuv uus tööstuskeskusja Euroopa liider elektrisõidukite tootmises. Tõelise prantsuse kultusautonakaunistab selle esiklaasi kuke siluett, mis sümboliseerib sõiduki Prantsusepäritolu ja tootmist.
Maailma esmaesitlus toimub Müncheni IAA Mobility2021 autonäitusel, täiesti uue Mégane E-TECH Electricu eeltellimused avatakse2022. aasta veebruaris ja müük algab järgmisest märtsist.
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.