Pressiteade

Jaga

Dacia: salarelv kriimustuste vastu võitlemiseks

Parimad ideed on sageli ülimalt lihtsad. Paremaks toimetulekuks igapäevaste kriimustustega on täiesti uuel Dacia Sandero Stepwayl ja täiesti uuel Dacia Dusteril nüüd massvärvitud kaitseplaadid. Sanam, Dacia brändi värvi- ja viimistlusdisainer, räägib meile nende tootmismeetodi esteetilistest, majanduslikest ja keskkonnaalastest eelistest.

Räägime kaitseplaatidest!Seda sõna kasutatakse eesmiste ja tagumiste kaitseraudade all paiknevateplastist osade tähistamiseks, mis kaitsevad sõiduki alumist osa igapäevasekulumise eest. Põhjakaitsed parandavad ka kaitseraudade üldist välimust. Jäädestruuks nutikale mõtteviisile ja pidevatele uuendustele, töötas Dacia välja uuepõhjakaitseplaatide valmistamise viisi, valides selleks massvärvitud plastistdetailid.

„Värvitud kaitseplaat muutubaja jooksul. Massvärvitud plaat on aga kauakestev.“
Sanam,Dacia värvi- ja viimistlusdisainer

Parim hinna ja kvaliteedisuhe, tegemata järeleandmisi välimuses

Dacia värvi- javiimistlusdisainer Sanam, 31, annab meile põhjakaitseplaatidest ammendavaülevaate: „Täiesti uue Sandero Stepway jatäiesti uue Dacia Dusteri kaitseplaatide disain näitab meie eesmärki pakkudaklientidele arukaid lahendusi, mis keskenduvad kõige olulisemale, ja sedaparima hinna ja kvaliteedi suhtega, tegemata järeleandmisi esteetikas. Seesaavutatakse tõhusate tootmisprotsesside väljatöötamisega, milles võetaksearvesse ka keskkonnaprobleeme.“

Kaitseplaatide tavapäranetootmine on kaheastmeline protsess. Esiteks pumbatakse vormi plastmaterjal,mida tuntakse polüpropüleenina, et anda detailile lõplik vorm. Pärast saabselle lõpliku väljanägemise parandamiseks värvida või katta stantsitud janäiteks kroomitud detailiga.

Muutumatu värv

Dacia on valinud teise tee.Täiesti uuel Dacia Sandero Stepwayl ja täiesti uuel Dacia Dusteril nüüd massvärvitudkaitseplaadid. See tähendab, et detaili valmistamiseks kasutatud plastmaterjalon juba värviline. Seetõttu ei muutu värv kunagi, erinevalt tavalisestvärvikihist.

Sanam jätkab: „Isegi väga vastupidavate värvidega värvitudvälise osa, näiteks kaitseplaadi, värvikihti kahjustavad sõitmisega kaasnevadigapäevased löögid ja kriimustused, eemaldades värvi mõnikord täielikult.Massvärvitud osi kasutades kestab värviline viimistlus oluliselt kauem.“

Löögid ja kriimustusedjätavad kaitseplaadile jäljed, kuid need on praktiliselt nähtamatud, kunaesialgne värv jääb muutumatuks.

Lihtne, puhas ja tõhusmeetod

Selline tootmisprotsesstagab kauakestvate värvidega kaitseplaadid ja annab võimaluse disainiuuendamiseks, kui vahetada mustad osad hallide vastu ... need on ilmalisakuludeta sama vastupidavad ja näevad välja üldiselt palju elegantsemad.

Ärgem unustagemsõidukiomanike võimalikku kokkuhoidu – pärast väikest kriimustust ei pea enamosa vahetama, et säilitada oma Sandero Stepway või Dusteri üldine välimus.

Tootmisprotsessides on lihtsussageli ka kõige suurem väärtus. Erinevalt vähemalt kahest tööetapist koosnevasttootmisest, kus vormitud osad hiljem värvitakse või varustatakse muude osadega,valmivad massvärvitud kaitseplaadid ühe tööetapiga. Sellega kaasnevad ka madalamadtootmiskulud ja protsess on keskkonnasõbralikum, millest on kasulõpptarbijatele.

Keskkonna osas pakuvadmassvärvitud kaitseplaadid palju enamat. Nagu ütleb Sanam: „Ühest materjalist – käesoleval juhul plastist – koosnev detail onringlussevõtu seisukohalt paljulubavam. Ja vastupidi: kui teil on kroomitud võimuude materjalidega viimistletud kaitseplaadid, ei pruugi olla võimalik neidnii lihtsalt ringlusse võtta. Tänapäeval on ringlussevõtmise võimalusteleidmine Dacia disainerite igapäevatöö üks osa.“

Ringmajandus, olulinelähenemisviis

Ringmajandus on Dacia üldiselähenemisviisi põhiaspekt: „Massvärvitudkaitseplaadid on näide brändi olemuslikust lähenemisviisist: leida viise,kuidas luua kliendile väärtust, kujundada jätkusuutliku tootmisprotsessigasõidukeid, mis on vastupidavad, kulutõhusad, intelligentsed ning hõlmavadringmajanduse ja ringlussevõtu mõisteid, mis on nüüd nii Dacia kui ka grupijaoks olulisel kohal.“

Selles osas lasebBigster Concept heita pilgu Dacia tulevikku. Ja Sanam on elevil: „Brändi tulevik on eriti põnev. Me jäämetruuks olulistele kujunditele, kuid areneme suurema loodusläheduse javastupidavuse poole. Ja kui juttu on vastupidavusest, siis tähendab see seda,et mõtleme materjalide kasutamise hoolikalt läbi. Oleme plastide peale pikaltmõelnud ja tunneme, et ringlussevõetud ja ringlussevõetavat plasti kasutadessuudame tugevdada strateegiat, mida Bigster Conceptiga tutvustasime, luuesmudeleid, mis on üha põnevamad ning mille hinna ja kvaliteedi suhe onparem.

Ole ühenduses

Jälgi meid sotsiaalmeedias

Meie veebileht kasutab küpsiseid.