Pressiteade
Boulogne, 16.07.2021
Keskkonnas,mida siiani mõjutab COVID-19 pandeemia, müüs Renault Grupp 2021. aasta esimeselpoolaastal 1 422 600 sõidukit, kasv 18,7% võrreldes 2020. aastaga, kuid langus24,2% võrreldes 2019. aasta esimese poolaastaga.
Esimeselpoolaastal jätkas grupp valikulist müügipoliitikat, soodustades kasumliku mahukasvu oma erinevatel turgudel.
Renault bränd
Renault bränd müüs kogumaailmas 901 500 sõidukit, tõus 2020. aasta esimese poolega võrreldes 18,5%.Kasv taastus kõigis võtmeriikides. Euroopa müügi osakaal oli 59%. Viiespeamises Euroopa riigis (Prantsusmaal, Saksamaal, Hispaanias, Itaalias jaÜhendkuningriigis) moodustab jaeklientidele suunatud müügi osakaal 40%, kasvligi 2 punkti võrreldes kriisieelse olukorraga 2019. aastal.
Euroopas müüs Renault bränd532 161 sõidukit (+13,2%), mis moodustab 7% turuosa. Tulemuslikkuse taga oliE-TECH elektriliste ja elektrifitseeritud sõiduautode müügi tugev kasv (91 869sõidukit, kasv 149%). Lisaks sellele on Arkana ligi 20 000 tellimust kolmemüügikuu jooksul võimaldanud edukalt naasta C-segmenti. Kergete tarbesõidukiteturul, mis kasvas 42,3%, suurendas Renault oma turuosa 0,4 punkti võrre14,4%-ni.
Peamistes riikides väljaspoolEuroopat tõusis Renault bränd tänu edukatele mudelitele: Kiger Indias (kasv86,6%), Duster Venemaal (kasv 36%) ja Ladina-Ameerikas, sealhulgas Brasiilias,oli kasv 15,9%.
Dacia ja Ladabrändid
Dacia müüs 262 814 sõidukit (+24,5%), midajõuliselt toetas uus Sandero, enimmüüdud sõiduk Euroopa jaeklientidele. DaciaSpring, taskukohase hinnaga elektriauto, tegi tugeva stardi, sel sügiselkavandatud tarnete jaoks on juba esitatud üle 15 000 tellimuse. Dacia jätkabkogu tootevaliku uuendamist: pärast uut Sanderot ja Loganit 2020. aasta lõpustoodi 2021. aasta juunis turule uus Duster ja septembris esitleb bränd Müncheniautonäitusel täiesti uut mitmekülgset 7-kohalist pereautot.
LADAmüüs Venemaal 200 219 sõidukit (+51%) ja tugevdas oma esikohta 23%-liseturuosaga, mis on viimase kümne aasta parim tulemus. Venemaa 10 enimmüüdud autoseas on neli LADA mudelit: Granta on esikohal (72 787 sõidukit), Vesta onteisel kohal (57 031 sõidukit), NIVA, sh uus reisimudel, ja märtsis turuletoodud uus Largus.
|
Renault Grupist
Renault Grupp on uueneva liikuvuse esirinnas. Renault Grupp, midatugevdab allianss Nissani ja Mitsubishi Motorsiga ning ainulaadneelektrifitseerimisega seotud oskusteave, koosneb 5 vastastikku täiendavastkaubamärgist – Renault, Dacia, LADA, Alpine ja Mobilize, mis pakuvad omaklientidele säästlikke ja uuenduslikke liikuvuslahendusi. Rohkem kui 130 riigistegutsev grupp müüs 2020. aastal 2,9 miljonit sõidukit. Grupis töötab rohkemkui 170 000 inimest, kes kehastavad iga päev meie eesmärki – lähendada liikuvusegainimesi. Renault Grupp, mis on valmis võtma vastu väljakutseid nii maanteedelkui ka võistlusradadel, on seadnud eesmärgiks ambitsioonika muutumise, mis loobväärtusi. See keskendub uute tehnoloogiate ja teenuste arendamisele ja uuevaliku veelgi konkurentsivõimelisemate, tasakaalustatud ja elektrifitseeritudautode välja töötamisele. Vastavalt keskkonnaalastele väljakutsetele on gruppseadnud eesmärgiks saavutada Euroopas süsinikneutraalsus aastaks 2050. https://www.renaultgroup.com/en/