Pressiteade

Jaga

DACIA UUS VISUAALNE IDENTITEET

• Dacia strateegilise plaani uus verstapost • Kaasaegsema ja digitaalsema brändi põhjalikult uuendatud visuaalne identiteet, kuid siiski truu oma DNAle • Uus logo ja uus embleem – lihtsuse ja vastupidavuse kehastus • Dacia muutub roheliseks ja looduslähedaseks • Täiesti uus visuaalne ja graafiline keel, mis võetakse järk-järgult kasutusele alates 2021. aasta juunist.

Uued ambitsioonid

Dacia teatas juba2021. aasta alguses oma uue strateegia väljakuulutamisel, et see on brändiajaloo uue peatüki algus! Uus peatükk, mis täna kajastub uues logos, embleemis,värvides ja maastikes ... kuid bränd jääb siiski oma päritolule truuks. Kuigibrändi edu koostisosad jäävad samaks, omandab see uue olemuse, mis kajastabselle väärtusi: lihtsus, autentsus ja vastupidavus, alati õiglase hinnaga.

Tegevjuht Denis LeVot kirjeldab Daciat kui „brändi, mis mõtestab pidevalt ringi autotööstuse põhivajadused“.Bränd saab olla nii taskukohane kui ka atraktiivne. Selle positsioon turul onikka sama ainulaadne kui alguspäevil ja lähiaastatel peaks brändi olulisuskasvama.


Dacia uuenduste hulka kuuluvad uus logotüüp jauus embleem, mis tähistavad eristuvat ja veenvat brändi.

Need kaks uut kujunduselementi lõi firma disainimeeskondsooviga väljendada brändi olemust, mis on Daciat juhtinud selle algusest peale.

Uue visuaalse identiteedi keskmes olevastlogotüübist õhkub tugevust ja stabiilsust. Tähtede kuju on ettekavatsetultviimistletud – „D” ja „C” on teineteise peegelpildid – ning peegeldavad brändisäästlikku ja nutikat mõtteviisi. Logotüübi geomeetrilised jooned annavadtähekombinatsioonile mehaanilise liikumise tunde.

Embleemil on kujutatud logo põhiolemus,ühendades tähed D ja C ketilülidena tugevaks ja toimivaks sidemeks. Uus Daciaembleem on võimas ja sisukas visuaal, mille tunneb hõlpsasti ära ka kaugelt.

Kaks uut lihtsat ja arusaadavat visuaali onväga tähendusrikkad, need peegeldavad Dacia sõidukite tugevat ehitust –kvaliteeti, mis teenib jätkuvalt iga päev miljoneid kliente.

Kogu graafiline kujundus on teadlikultlakooniline, tuletades meelde, et Dacia on bränd, mis keskendub olulisele. Igaosa sobib teistega ja moodustub ühtne tervik, luues samal ajal uusi võimalusidigitaalsemaks sisuks. Sarnaselt brändiga on ka graafilise disaini elemendidvastupidavad ja paindlikud. Näiteks logos olev nooletaoline „D” viib pilgukujunduse põhiosa poole ja vihjab tulevikku vaatava brändi pidevaleliikumisele.

Dacia muutub roheliseks

Khakirohelise ümber üles ehitatudvärvilahendus annab teada brändi looduslähedusest – meie klientide jaoks on seevõimas signaal ja nad võtavad omaks maastiku, kus Dacia sõidukid, nagukultuslik Duster, liiguvad.


Kaasnevad värvid on järgmises valikus:
- kolm looduslähedasemat värvi: tume khaki, terrakota, liiv
- veel kaks kaasnevat värvi – ereoranž ja roheline – lähevad paletist välja jajätavad tehnilisema mulje.

Brändi olemustkehastab ka selle uus märgisüsteem, mis sümboliseerib vajadust vabaduse järele,et laadida oma patareisid ja naasta põhitõdede juurde. Neid põhivajadusitunnetavad paljud ja see sunnib meid keskenduma tõeliselt olulisele ja vabanemakõigest üleliigsest. Dacia – lihtsalt kõik.

Järkjärgulinesisseviimine

Alates 2021. aastajuunist hakatakse brändi uut identiteeti kasutama erinevates suhtluskanalites:brändispetsiifilised veebilehed, reklaam, brošüürid ... Dacia müügisalongidlähevad järk-järgult brändi uuele identiteedile üle alates 2022. aastaalgusest. Sõidukitel on uus logo ja embleem 2022. aasta teisel poolel.

Rohkem teavet brändi ajaloo kohta:

--Brändi üksikasjalik ajalugu [linklehele Dacia ajalugu]

Kohtume varsti, et saada lisateavet Daciabrändi identiteedi muutmiseks tehtud töö kohta.


Ole ühenduses

Jälgi meid sotsiaalmeedias

Meie veebileht kasutab küpsiseid.