Pressiteade

Jaga

Dacia – väike, kuid suurelt mõtlev bränd

Vaadake vaid, kui kaugele Dacia on jõudnud! Alates selle loomisest 1968. aastal kuni selle omandamiseni Renault Grupi poolt 1999. aastal ja kuni tänapäevani on „väike Rumeenia bränd” kasvanud ning muutunud rahvusvaheliseks, kasutades endiselt edu taganud retsepti: põhivajadustele vastav pakkumine parima hinnaga. Täna on Dacia rohkem kui kunagi varem ajaga sünkroonis, sest valmistub oma eduloole uut peatükki lisama.

Viimased 15 aastaton Dacia autotööstuses silma paistnud tänu mõnevõrra ebatraditsiooniliselevaimule. Üha keerukamaks muutuvas maailmas kõnetab bränd laia avalikkust, keson otsustanud ratsionaalsema tarbimisviisi kasuks. Praegu 44 riigis tegutsev jaenam kui 7 miljoni kliendiga Dacia on ajaga muutunud ja ei kavatse paigalpüsida.

Kunagi ammu Daciamaal

Dacia sündis 1968.aastal ja sellel oli üks selge eesmärk: pakkuda kõigile rumeenlastelekaasaegseid, vastupidavaid ja ökonoomseid autosid. Selle nimi on otseseltinspireeritud praeguse Rumeenia alast, mida iidsetel aegadel nimetati„Daciaks“.

1999. aastal liitusDacia Louis Schweitzeri juhendamisel Renault Grupiga ja avas tee uuteleambitsioonidele.

Uus pööre brändiloos toimus 2004. aastal, kui turule tuli moodne, vastupidav ja ennekõiketaskukohane pereauto Logan. Algselt arenevatele turgudele mõeldud, ületamatuhinnaga 5000 eurot, oli see suur äriline edu, sealhulgas Lääne-Euroopas, kusauto jõudis müügile 2005. aastal. Uus sõiduk kasutatud auto hinnaga, see olirevolutsioon autoturul.

2008. aastal saabus Sandero, Dacia teine ​​oluline mudel Renault Grupiegiidi all. Ka see osutus brändi suurimaks ärieduks.Mudeli paljud eelised – salongi kõrgema segmendi vääriline ruumikus,praktiline, mitmekülgne olemus ja taskukohane hind – tähendasid selle tõusuEuroopa eraklientide müügi tippu. Täielik edu.

2010. aastal rikkusDacia taas reegleid, pakkudes turul kõige soodsamat maasturit: soodsa hinnagaatraktiivset sõidukit Duster, mis on tõesti võimeline liikuma kõikjal. Taas olisee äriliselt edukas.

Ja lugu jätkub. Uuspööre on tulekul mudeliga Spring, mis on kõige soodsama hinnaga elektriautoEuroopa turul! Selle maasturi välimusega linnaautoga on Dacia veel kordreegleid rikkunud, et tuua elektriline liikuvus kõigile käeulatusesse.

Aastate jooksul onbränd suutnud kohaneda oma klientide nõudmistega, jäädes aga iseendale truuks.Ainulaadse ja aja vaimuga täielikus koosõlas pakkumisega on Dacia loonudomapärase kogukonna, mis on veebis väga aktiivne ja armastab isiklikult kohtudakuulsatel Dacia piknikel.

Dacia täna ja homme

Daciaon moodsam ja ajakohasem kui eales varem. Ta jätkab oma loo kirja panemist,unustamata kunagi seda, mis on selle edu toonud: kõigi sõidukite ületamatuhinna ja kvaliteedi suhte garantii. Disainist kuni müügini, sealhulgas tootmineja transport, jääb bränd truuks oma strateegiale optimeerida kulusid igalsammul, nii et kliendid maksavad ainult selle eest, mida nad vajavad.

Brändiambitsioon? Uute alade vallutamine ainulaadse ja eriti tõhusa ärimudeliga,pakkudes laiemat valikut, mis keskendub alati klientide olulistele vajadustele.Ja see kõik laiendab turge ja tooteid, eriti C-segmendis. Jaanuaris 2021Renaulutioni strateegilise kava esitlusel avalikustatud Bigsteri kontseptsioonkuulutab Dacia tootevaliku laienemist uute silmapiiride poole.

„Dacia jääb alati Daciaks ja pakub jätkuvalt klientidele mõistlikkemudeleid – nutikat ostu, mis tagab parima hinna ja kvaliteedi suhte. Dacia/LADAäriüksuse loomisega võtame CMF-B moodulplatvormist maksimumi, suurendameefektiivsust ning parandame toodete kvaliteeti, konkurentsivõimet jaatraktiivsust veelgi. Nii et kõige kõrgemate tippude saavutamiseks on meil kõikkäepärast. Teed näitab meile Bigster Concept.“

DenisLe Vot, Dacia ja LADA brändide tegevdirektor, strateegilise kava esitluselpeetud kõnes.

BigsterConceptiga on Dacia meile tõestanud, see saab olemaveelgi ahvatlevam ja põnevam ning võimaldab rohkem looduses liikumist, kuidsiiski taskukohane ja keskendunud olulisele. Looduses ja tolmustel teedelliikumiseks loodud Bigster Concept pakub oma segmendi maasturile justhädavajalikku. Pole trikke, kroomi ega võltsitud alumiiniumi, see kehastabolulist ja teeb julgeid valikuid. Seda näitab töötlemata taaskasutatudmaterjalide kasutamine väliste kaitsekomponentide jaoks. Selle lihtsad joonedja ajatu proportsioon räägivad jõulisusest, laiendavad seiklejatetegevusulatust ning lisavad brändile vabaduse aurat. Daciast on saamasseikluslikkuse sünonüüm, sest selle klientidel on võimalus omandadaainulaadseid, tõelisi ja lihtsaid kogemusi.

Brändivisiooni kehastamiseks on Dacia valmis kirjutama oma ajaloos uue peatüki,millel on täiesti uus visuaalne identiteet. Brändi uus maailm, uus seikluslikuolemusega väliskujundus, mis väljendab tänapäeval olulisi soove – eemalduda,olla vaba ja autentne, luua ühendus loodusega ning jagada lihtsaid naudinguidoma kõige lähedasematega.


Vaata lisaks videot: https://www.youtube.com/watch?v=6Ov69lfzfP0

Ole ühenduses

Jälgi meid sotsiaalmeedias

Meie veebileht kasutab küpsiseid.