Pressiteade

Jaga

Jean Le Cam: kirg 4L vastu

Rohkem kui 100 miljoni müüdud autoga enam kui 100 riigis on Renault 4 automaastiku kultusobjekt. Tänavu 60. sünnipäeva tähistav mudel pakub endiselt rõõmu selle viimastele kasutajatele ja kollektsionääridele nagu Jean Le Cam. Kuulus kipper jumaldab 4Li. Kui ta kinkis selle oma tütrele 18. sünnipäevaks, ei osanud ta eales arvata, et kaksteist aastat hiljem on tal neid juba kaheksa. Ta räägib meile selle kire loo.

Kindlasti olete kuulnud Jean Le Caminime. Tõeline purjelegend, kes on teinud läbi 5 Vendée Globe’i võistlust jatema kangelaslikkus tõusis esile viimasel võistlusel, kui ta päästis kipperKevin Escoffier’, kes päästeparves keset India ookeani triivis. Aastaid on seeinnukas purjetaja silma paistnud, soovitades kipreid purjekatesse, mis onmoodsamad kui tema Yes-We-Cam ja „4L of the seas”, nagu ta sedanaerdes kutsub. Ta jagab oma aega meredel seilamise ja ... oma 4Lidejuhtimise vahel! Kahel kirel, ütleb ta, on arvatust rohkem ühiseid jooni.

„4L on armastusväärne auto, mis on paljudeaastate jooksul jätnud oma jälje mitmele põlvkonnale. Kõigil on 4Liga omamälestused.“

Jean Le Cam, kipper ja 4Li juht

Kõik annavad oma „esimesele elamiseautole“ hellitusnime

Renault 4, esimene„elamise auto”, mis peagi nimetati „4L”-iks, oli geniaalse idee tulemus:loodi mitmekülgne auto, mida saab kasutada kõigis olukordades. Jean Le Cam näebseda sõiduki kerguse tõttu ka maastikuautona, nagu ta selgitas märtsisajalehele L’Equipe: „Kutsun oma paati hellitavalt 4Liks. Renault 4konstruktsioon töötati välja nii, et seda saaks kõrbes kasutada. See on sõiduk,mis viib teid kõikjale, tõeline 4x4.”

Seda on 4L tõestanud ka 4L Trophy’l,rallil, mida on peetud alates aastast 1997. Tugev 4L suudab ületada kõik takistused,mis marsruudil võivad ette tulla, olgu siis liivasel või kivisel pinnasel.Raske oleks nimetada teist mudelit, mis on ikka veel kõigeks selleks võimeline60 aastat pärast turuletoomist!

1961. aasta juulis avalikkuse ette toodud 4Lon 5-ukseline luukpäraga mudel, mis võimaldab mitmekülgset ruumijaotust:tagumise pinkistet alla klappides saab salongist pikapi. Nii et pereauto, agaka prantsuse popkultuuri ikoon ja ärgem unustagem muljet, mille see on jätnudmeie meeltesse sandarmite, postitöötajate ja teiste võtmetähtsusega ametite esindajatesõidukina. Renault 4 minikaubik jätkab uhkelt, kandes lugematute äriettevõtete,kohalike omavalitsuste ja suurte ketipoodide värve. Teisisõna, nagu ütleb JeanLe Cam „tõeline ajalooline monument”!

4L, auto, mida võib lõputult putitada

Ehkki tootmine lõppes 1992. aastal, puututemaanteedel ning kasutatud asjade ja kollektsionääride turgudel kokku siiskimõne 4Liga. Selle mehaanika lihtsus ja usaldusväärsus meelitavad paljusidfänne. Ja see meeldib ka Jean Le Camile, purjetajale ja ehitajale, kõige enam.Ükskõik kas veel või maal, armastab „King Jean” meisterdada. Ta näitas sedaveel kord viimase Vendée Globe’i ajal, kui ta sõidu ajal oma alust remontis. 4Lon täielikult kooskõlas selle merehundi vaimuga: „See on auto, mille kallalsaan nokitseda, mida saan natuke täiustada ... umbes nagu minu paat Hubert,mida pidevalt arendan.“

Alles pärast Vendée Globe’i sai temast tõelinekoguja. Kipper kaotas oma purjeka 2008-2009 regatil. Ilma aluseta hakkastal igav ja ta pöördus tagasi oma vana kire juurde 4Li vastu. Esimesega, milleta kinkis oma tütrele18. sünnipäevaks, liitus peagi teine ​​ja ta parendasesimest uute komponentidega. Siis seisin dilemma ees, nagu ta ütles L’Equipe’ile:„Lammutasin üht, et ehitada teist. Kuid seda ei või ju teha, see on võimatu.“ Seegaostis ta kolmanda, siis neljanda… Ühel nädalavahetusel läks ta koguni kolmekorraga ostma! Nii tekkiski talle lõpuks kaheksast 4List koosnev kollektsioon.

Kuid ta pole veel valmis astuma järgmistsammu, osaledes 4Li rooli taga võistlusel. Jean Le Cam eelistab arendadakiirust veteväljadel ning poputab oma 4Le, selle asemel et neid 4L Trophy ralliliivaradadele viia.

Ta annab teada, et unistab selle ajastuembleemi täiselektrilisest versioonist 2.0. Midagi, mis võimaldaks kultusautoltaas esile tõusta, et jätta jälg ka uutele põlvkondadele.

Seega on sõnum selge… See auto – meieeelmistest aegadest – on täiuslik ka täna. Ja kindlasti ka tulevikus!

Ole ühenduses

Jälgi meid sotsiaalmeedias

Meie veebileht kasutab küpsiseid.