Pressiteade
„Meie uuenduslik vaim viibliikuvust edasi, et lähendada inimesi.“
Nendesõnadega soovivad Renault Grupp ja selle 170 000 töötajat rõhutada omamissiooni olemust – teenida oma kliente ja kõiki sidusrühmi. Pühendumisestuuendustele annavad tunnistust nii Renault’ sügavalt inimlik ja ulatuslik mõõdekui ka grupi loovus, leidlikkus ja tehniline kvaliteet.
„Renault’son tehnoloogia ja uuenduslikkus alati inimeste teenistuses ja mitte kunagivastupidi. Sest ülim eesmärk on kõiki meid lähendada. Vabadus on see, mismuudab tänase liikuvuse võimalikuks ja seda enam veel tulevikus,” rõhutas Renault’direktorite nõukogu esimees Jean-Dominique Senard eesmärgi esitlemisel.
Samutirõhutas ta, et see eesmärk on konkurentsivõime peamine tegur: „Ettevõttetugevus, edasiliikumine ja pikaajaline dünaamika sõltuvad väärtuste, juhtimiseja strateegia kooskõlla viimisest väljendatud eesmärgiga. Kooskõla loob sisu jatähenduse. Ja tähendus on aluseks usaldusele, uhkusele kuuluvuse üle,motivatsioonile, sidusrühmade pühendumusele ... ja seega ka tulemuslikkusele.“
Grupieesmärgi kujundamine on kollektiivse pingutuse vili. Alustuseks analüüsisidtöörühmad sadu intervjuusid paljude erinevate ettevõtete ja riikidetöötajatega, majandusüksustes ja tippjuhtkonna tasandil. Paralleelselt viidiläbi ettevõtte kultuuri uurimine. Töö viidi lõpule aruteludega välistesidusrühmadega (partnerid, investorid, vabaühendused jne).
Eesmärgisisustamise nimel on Renault Grupp otsustanud minna sidusrühmade komiteestkaugemale ja luua enne aasta lõppu sihtotstarbelise eesmärgi komitee. Laiataustaga ja erinevate pädevusvaldkondade rahvusvahelistest esindajatest koosnevkomitee esitab direktorite nõukogule analüüse ja soovitusi grupi strateegiakohta.
Renault Grupieesmärk:
Meie uuenduslik vaim viibliikuvust edasi, et lähendada inimesi.
Oleme hoolivad, uskudesvastutustundlikku progressi, mis austab kõiki.
Alates aastast 1898 on meie ajalugukirjutanud kirglikud inimesed, kes loovad kaasaegse kultuuriga kooskõlasolevaid uuenduslikke tooteid, mis on elamiseks loodud. Teeme seda sellepärast,et liikuvus on rahulolu ja vabaduse allikas. Usume, et see vabadus käibkäsikäes planeedi säilitamise ja parema elukeskkonnaga. Seepärast esitameendale väljakutse piirata oma mõju kliimale ja ressurssidele ning muutaliikuvus kõigile kaasavamaks ja turvalisemaks.
Oleme julged, liikudestulevikku optimistlikult.
Oleme koht, kus inimesed saavadolla nemad ise, mängides oma osa meie ühises seikluses. Oleme uhked omamitmekesisuse, prantsuse juurte ja rahvusvahelise esindatuse üle, mis muudabmeid maailmale avatuks. Meid tugevdab allianss ja konstruktiivsed suhted omapartneritega. Juba algusaegadest peale on meie uuenduslikkuse vaim meid edasiviinud, luues väärtusi, nähes ette liikuvuse vajadusi ja lähendades inimesi.
Täiendavteave: https://en.media.groupe.renault.com/news/renault-group-unveils-its-purpose-our-spirit-of-innovation-takes-mobility-further-to-bring-people-closer-07f8-989c5.html
Renault’ kohta
Renault Grupp on uueneva liikuvuse esirinnas. Renault Grupp, midatugevdab allianss Nissani ja Mitsubishi Motorsiga ning ainulaadneelektrifitseerimisega seotud oskusteave, koosneb 5 vastastikku täiendavastkaubamärgist – Renault, Dacia, LADA, Alpine ja Mobilize, mis pakuvad omaklientidele säästlikke ja uuenduslikke liikuvuslahendusi. Rohkem kui 130 riigistegutsev grupp müüs 2020. aastal 2,9 miljonit sõidukit. Grupis töötab rohkemkui 170 000 inimest, kes kehastavad iga päev meie eesmärki – lähendada liikuvusegainimesi. Renault Grupp, mis on valmis võtma vastu väljakutseid nii maanteedelkui ka võistlusradadel, on seadnud eesmärgiks ambitsioonika muutumise, mis loobväärtusi. See keskendub uute tehnoloogiate ja teenuste arendamisele ja uuevaliku veelgi konkurentsivõimelisemate, tasakaalustatud ja elektrifitseeritudautode välja töötamisele. Vastavalt keskkonnaalastele väljakutsetele on gruppseadnud eesmärgiks saavutada Euroopas süsinikneutraalsus aastaks 2050. www.group.renault.com