Pressiteade
„Mobilize’iga valmistame ette Renault’tulevikku“
Milline roll on Mobilize brändilRenault Grupi strateegias?
Autotööstus on muutumas. Üha rohkem juhteeelistab mitte omada isiklikku sõidukit, kui nad kaaluvad selle kasutamisegakaasnevaid kulusid, seda eriti suurlinnades. Mõningatel asjaoludel on isiklikuauto omamise asemel mõistlikum sõidu eest maksta. Seda enam, kui teame, et uusauto kaotab pärast kolme aastat pool oma väärtusest. Mobilize’iga soovime nendemuutustega kaasa minna, arendades paindlikke liikuvusvõimalusi, mis ontäiendavaks alternatiiviks isikliku auto omamisele.
Autotööstuse ümberkujundamine on meiemänguväljak. Sellel on tohutu kasvupotentsiaal. Kui meie sellest kinni eihaara, teevad seda teised. Ja meil on selleks ka täielik õigus, sest liikuvuson olnud meie ettevõtlusvaldkond juba rohkem kui 120 aastat!
Millistele väärtustele Mobilizetugineb?
Strateegilise plaani Renaulution esitluseltõime välja oma eesmärgi moodustada aastaks 2030 grupi käibest 20%. See on meieeesmärk ja oleme kindlad, et suudame selle saavutada, sest me ei alustanullist.
Kuulume uuendustest kantud autotootjagruppi. Mobilize kehastab grupi uudset lähenemist liikuvusele ning on osasektori ümberkujundamisest.
Mobilize koondab liikuvuse ümber erinevadalgatused ja idufirmad – Zity, Renault Mobility, Karhoo, iCabbi, Glide.io ... –ja energia ökosüsteemid. Näiteks meie tütarfirma Elexent on suurepärane näidemeie oskusteabest infrastruktuuri ja laadimise valdkonnas.
See võimaldab meil hästi mõista, milliseidteenuseid meie tarbijad vajavad. Seda kõike Mobilize tähendabki: pakumeteenuseid, mis vastavad tarbijate, ettevõtete, operaatorite ja piirkondadeootustele.
Seepärast mõtleme sellise sõiduki naguEZ-1 prototüübi disainimisel selle tulevase kasutaja vajadustele. Me nimetameneid „sihipäraselt disainitud sõidukiteks*", mõeldud vastavalt inimestevõi kaupade liikuvuse tagamiseks.
Mobilize on oma inseneri- jadisainimeeskondadega eraldi äriüksus, mis saab tugineda ka ettevõtte muudeleressurssidele. Soovin rõhutada ka meie tütarettevõtte RCI Bank and Servicesolulist rolli meie uute tegevuste finantseerimisel ja kindlustusteenusteosutamisel.
Lisaks saame teenuste tõhusal juurutamiseltugineda rohkem kui 6000 müügiesindusele Euroopas.
Enamgi veel, Flinsis asuv RE-FACTORY tehason Mobilize’i tugitala, eelkõige autojagamisteenuse autopargi hooldamise jaakude ringlussevõtu valdkonnas.
Ja lõpuks on Mobilize’i brändi olulineväärtus Software Republic, uuenduslik avatud ökosüsteem, millele tuginedessaame rakendada nende poolt välja töötatud uusimaid lahendusi.
* konkreetseks kasutusviisiks disainitudsõidukid
Millised on Mobilize'i peamisedväljakutsed?
Meie suurim väljakutse on muutusedkultuuris. Peame arenema autotootjast teenusepakkujaks kolmes peamisesärivaldkonnas: liikuvus, energia ja andmed. See nõuab üsna radikaalsetmõtteviisi muutmist. Peame olema käivitusrežiimis, jäädes samas suurde gruppi.Selleks ei tohi karta katsetada, isegi kui see tähendab vigade tegemist,teisisõnu järgime põhimõtet „katseta ja õpi“. Ja seda hoolimata asjaolust, etkogu autotööstuse valdkonnal on praegu keerulised ajad ja ettevõtte ressursidon piiratud. Peame olema osavad, kiired ja ettevõtlikud.
Kuidas edeneb äriüksuse loomine?Millised on Mobilize’i esimesed saavutused?
Mobilize on kolm kuud vana. See ei näijust palju, kuid meie strateegia ja tegevuskava on selgelt paigas. Meil onolemas meeskond ja oleme oma projektid seadnud esikohale. Eriti hästi edenevadmeie autojagamisteenuse projektid ja varsti laieneme uutesse linnadesse niiZity teenusega, millel on nüüd rohkem kui 400 000 klienti, kui ka RenaultMobility teenusega, mida hakatakse pakkuma väikestes ja keskmise suurusegalinnades, viimati Toulouse’is. Samuti on mul hea meel teatada, et alustasimetakso- ja isiklike üürisõidukite ettevõtetele mõeldud sedaani katsetamist.Eesmärk on sõiduk, mis sobib kõige paremini teenustele, mida kavatseme pakkumahakata.
Energiaalastest teenustest rääkides – meieenergiasalvestusettevõte on valmis ja töötab ning laieneb juba õige peatselt.Osana Advanced Battery Storage’i projektist, mis on suurim elektrisõidukiteakusid kasutav statsionaarne energiasalvestussüsteem Euroopas, ühendasimehiljuti Douai’s esimesed paigaldised siseriikliku elektrivõrguga. Akud aitavadreguleerida elektrivõrgu koormust, laadides madala nõudluse ajal ja tagastadesenergia võrku kõrge nõudluse ajal.
Lõppsõna?
Mobilize on pühendunud bränd. Ületadesautotööstuse piire, töötame välja paindlikke ja jätkusuutlikke liikumis- jaenergialahendusi, mis toetavad meie klientide üleminekut keskkonnasäästlikuleeluviisile. Oleme eesliinil ja valmistame ette Renault Grupi tulevikku.
Liikuvusvõimaluste välja töötamine, mislahendavad linnaliikluse probleemid ning vastavad kasutajate, linnade jaoperaatorite vajadustele ... See oli eesmärk, mille Mobilize'i disainidirektoriPatrick Lecharpy’ meeskonnad ka saavutasid.
Rohkem teavet loomingulise teekonna kohtaleiate siit
Renault Mobility on Mobilize’iautojagamisteenus ja agentuuripõhine autorenditeenus.
Renault Mobility pakub rendiks laialdastvalikut Renault sõidukeid (linnaautod, sedaanid, mahtuniversaalid,tarbesõidukid jne), sealhulgas elektrisõidukeid eraisikute ja spetsialistidevajaduste rahuldamiseks.
Rendiaeg on vahemikus 1 päev kuni 1 kuu.Ja kuna liikumisvajadus võib olla juhuslik, pakub Renault Mobility kaiseteenindusega autosid tunnitasu alusel, mis on saadaval 24/7. Broneerimine,maksmine ja juurdepääs sõidukile toimub kõik otse Renault MOBILITY nutitelefonirakenduse kaudu. Täiendava kindlustunde tagamiseks on hinna sees kütus,kindlustus ja 50 km läbisõit 24-tunnise perioodi kohta.
Renault Mobility laiendabautojagamisteenuse pakkumist ka ettevõtetele, nende töötajatele tööga seotudsõitude tegemiseks ja klienditeeninduse võrgustiku asendussõidukitena.
Renault Mobility’l on praegu Euroopasrohkem kui 200 000 klienti ja sõidukiparki kuulub 2300 sõidukit (+12 000Prantsusmaal agentuurides).
Renault Mobility jätkab geograafilistlaienemist ja toob Toulouse’i 15 autoga autojagamisteenuse.
Mobilize ja XXL Marseille, ettevõte, misühendab Bouygues Immobilieri ja Linkcity (Bouygues Constructionikinnisvaraarenduse tütarettevõtte), allkirjastasid hiljuti vastastikusemõistmise memorandumi autojagamise skeemi loomiseks ja juurutamiseks uues „LesFabriques" elamupiirkonnas Marseille’s.
Teenust, mis ajakava kohaselt käivitub2023. aastal, hakkab osutama läbi Renault Retail Groupi Renault Mobility.
Tulevane Vahemere ökopiirkond „LesFabriques“ tugineb tehnoloogilisele lähenemisele, kuid säilitab piirkonnatugeva identiteedi ja inimkesksuse, nii et linna saabuvaid inimesi tervitabatraktiivne, loominguline ja mitmekülgne vaade. Projekt esitleb naabruskonnaajaloolist hinge, keskendudes samas uuendustele, mis töötavad kasutajate,keskkonna ja nutikate linnade arendamise hüvanguks. Uue linnaosa esimesedkorterid valmivad 2023. aastal.
ELEKTRISÕIDUKITE AKUD TOETAVADsiseriiklikku võrgustikku
Arvestades käimasolevat puhtale energialeüleminekut, on energia salvestamine ülioluline taastuvenergia osakaalusuurendamiseks energialiikide lõikes. Sellele väljakutsele vastamiseks käivitasRenault Grupp Advanced Battery Storage (ABS) projekti, suurima elektrisõidukiteakusid kasutava statsionaarse energiasalvestussüsteemi, mis paigutatakse Prantsusmaaleja Saksamaale. Süsteemi, mis on nüüd osa Mobilize’i ökosüsteemist, eesmärk onsaavutada 70 MWh võimsus.
Lähipäevil ühendatakse ABS paigaldisElverlingsenis (Saksamaal) Saksamaa Amprioni elektrivõrku. Saksamaatootmisüksus kasutab uusi Renault ZOE akusid, mida hiljem kasutataksemüügijärgsetel eesmärkidel. Rajatise võimsus hakkab olema 2,9 MWh.
See on teine riiklikusse elektrivõrkuühendatud tootmisüksus; esimene oli Renault Georges Besse tehas PrantsusmaalDouai’s. 2020. aasta lõpus sai Prantsusmaal asuv tehas esimese ABS paigaldise,mis koosnes konteineritesse paigaldatud Renault ZOE akudest, koguvõimsusega 4,7MWh. Kasutatakse kahte tüüpi akusid: teise tsükli ja uusi akusid. Tootmisüksusühendati riiklikku energiavõrku RTE (Réseau de Transport d'Electricité) 25.jaanuaril 2021 ja sellest ajast on see aidanud reguleerida reaalajas võrgusesinevaid energiatootmise-tarbimise erinevusi.