Pressiteade
Tööstustoodangu kava aastateks 2021–2024 on Renault' tegevusajaloo kõigeambitsioonikam kava Hispaanias. Nii et see on ajalooline otsus. Kava seisneb suurte tellimuste esitamises kontserni autosid ja alamkoostusidtootvatele Valladolidi, Palencia jaSevilla tehastele. See tagab kontserniHispaania tehaste täieliku täituvuse kogu selle kehtivusaja jooksul ning aitabkaasa riigi majanduse elavdamisele, võimaldades luua uusi töökohti jasuurendada sissetulekuid.
Kavast teatati täna Palenciatehases kuningas Philip VI ja Hispaania valitsusjuhi Pedro Sánchezi juuresolekul.Üritusel osalesid ka Renault-Nissan-Mitsubishi alliansi president Jean-Dominique Senard, Renault' grupi tegevjuht Luca de Meo, Renault' grupi tööstusjuht ja RenaultEspaña president José Vicente de losMozos, samuti ametivõimude esindajad: Kastiilia ja Leóni piirkonnapresident Alfonso Fernández Mañueconing Hispaania tööstus-, kaubandus- ja turismiminister Reyes Maroto.
Tööstusliku tootmise kava raames teatas Renault’kontsernitegevjuht Luca de Meo kolme uue C- ja tootmisest (mis ilmuvad turule 2023, 2024 ja 2025) Palencia tehases. Ta kuulutas väljaka kahe uue B- ja Valladolidi paigaldustehases 2024. aastal.Lisaks hakatakse Valladolidis asuvatesMotorese tehastes alates 2023.aastast tootma uut mootorivalikut, Sevilla tehases aga kahte uut käigukasti(2022. ja 2024. aastal).
Uuedtootmistellimused aitavad tugevdada Renault’ teadus- ja arendustegevuse ningjuurutuskeskuse tähtsust Valladolidis. See vastutab tehastes uute toodete juurutamise erinevate aspektide eest,mis laiendavad pädevust tänu uutesse mudelitesse paigaldatud sõiduabisüsteemideväljatöötamisele. Keskuse insenerid aitavad kaasa sektori energia muundamisele nad töötavad elektrifitseerimise, sidesüsteemide, akude, vesinikuelementide,liikuvusteenuste jms kallal.
•Renault’kontsernitegevjuhi arvatesTööstuslikutootmise kavas sisalduvad uued tooted ei taga mitte ainult tööstusettevõtetejätkuvat olemasolu, vaid viivad need ka uude liikuvuse ajastusse. Kõikkavandatud tooted on seotud hübriidajamiga”. Luca de Medo lisab: „Seemuudab Hispaania oluliseks elektrifitseerimiskeskuseks, Hispaania tehasedsisenevad aga uude liikuvuse ajastusse. Hübriidajam on tee dekarboniseerimiseni.Pealegi võimaldab see meil toota autosid, mis vastavad tugevale nõudlusele
Seeon midagi enamat kui tööstuslik tootmiskava – see on üleriigiline kava
Tööstusliku tootmise kava väljakuulutamisega aastateks20212024 kinnitabRenault taas oma pühendumust tegevusele Hispaanias, mis on kaubamärgisuuruselt teine turg. Selle perioodi jooksul toodab kava Hispaania jaoks 12miljardit eurot väärtust. Samuti sõlmib tootja Hispaanias 1000 tähtajatut töölepingut ja loob üle 100 000 töökoha. Renault'lon Hispaanias neli autode ja mehaaniliste alamkoostude tootmistehast, mistoodavad 1,5% Hispaania SKPst ja 5% ekspordist ning panevad Renault'mängima olulist rolli riigi kaubandusbilansis.
Seetõttu rõhutas Renault’ kontserni tööstusjuht jaRenault España president José Vicente de los Mozos, et „Hispaania Renaulutsioon on kõige olulisem kava see mitte ainult ei suurenda kontserni dünaamikatHispaanias, vaid aitab kaasa ka riigi majanduse taastumisele, kuna tähendabuusi investeeringuid ja töökohti ning tugevdab kindlasti kohaliku autotööstusetööstuslikku struktuuri".
Renault' uue tegevuskava eesmärk Hispaanias on suurendada ka kaubamärgi sotsiaalset mõjuHispaanias selliste ambitsioonikate keskkonnaprojektide kaudu nagu Sevillaringmajanduse projekt.
TõendRenault’ poolse Hispaania tehaste kvaliteedi tunnustamise kohta
José Vicente de los Mozos teatas, et kokkulepe ametiühingutega ja kollektiivlepingu allkirjastamine olidkava vastuvõtmiseks hädavajalikud. See võimaldas suurendada Hispaania tehaste konkurentsivõimet. Samuti tulebarvestada asjaolu, et Hispaania tehasedon alati kuulunud grupi kõige konkurentsivõimelisemate hulka ning neideristab kõrge kvaliteet, tootlikkus ja töötajate motiveeritus ninginnovatsioon. Kõik need tegurid äratasid Renault’ kontsernis usaldust ja olidaluseks paljude projektide tellimisele uue kava raames.
Vicente de los Mozos avaldas tänu ka töötajatele jaametiühingutele, kes võimaldasid kava vastu võtta, samuti tarnijatele,institutsioonidele ja ühiskonnale tervikuna. „Olen alati öelnud, et Renault on see, mis ta on tänu oma töötajateleja klientidele, tänu inimestele, kes käivad meie edasimüüjate müügiesindustes.Soovime jääda oluliseks partneriks Hispaania ühiskonnale ja ka ümbritsevalekeskkonnale, kus meie tootmistehased tegutsevad, sest raske oleks teisiti olla.Ütlesin just, et ettevõtete ülesanne on riigi ülesehitamine pärast pandeemiat.Tänu sellele kavale on Renault selle ülesehituse esirinnas".