Pressiteade
Et mööduva talve mõjudegakergemini toime tulla, valmistame auto samm-sammult uueks hooajaks ette.Renault’Ohutu Sõidu Kooli treenerid räägivad, millele tuleks pöörata erilisttähelepanu.Vabanege valgest kirmest
Autodekorrapärane puhtana hoidmine aastaringselt on optimaalne viis kere ja šassiiparimas korras hoidmiseks.Kui aga talvel pole autot regulaarselt puhastatud, tulebsee korralikult puhtaks pesta nädalate kaupa šassii või kere nurkadessesadestunud soolast.See hoiab ära korrosiooniprotsessiSelleks on kõige parem kasutada šassii survepesuautomaatpesulas, mis võimaldab vabaneda mustusest ja soolajääkidest, mistekitavad iseloomuliku valge kirme, ja sel viisil vältida vedrustusekomponentide korrodeerumise kahjulikke mõjusid – soovitavad Renault’ Ohutu Sõidu Kooli treenerid.
Sulav lumipaljastab kahjustatud teekatte ja sellesse tekkinud augud. Auku sõitmine kahjustab auto rehve,velgi ja vedrustust.Seetõttu ei tohiks pärast talveperioodi viivitadaautotöökoja külastamisega, et kontrollida auto tehnilist seisukorda.Auto edastatud sõnumid, mis viitavadvigastustele pärast auku sõitmist, on šassiist kostuvad koputushelid,roolisüsteemi märgatav lõtk või kriuksumine rooli keeramise ajal.Mis klaasipuhasti all kriuksub?
Koos pisut soojemate ilmade saabumisegaon vaja kontrollida klaasipuhastite seisukorda, sest kuigi lumesadu esineb nüüdharvem, võib kevadine ilm olla kapriisne ja vihmane. Sellised tingimusednõuavad klaasipuhastitelt usaldusväärset tööd, et tagada juhile sõidu ajal võimalikulthea nähtavus. Piiratud nähtavus võib takistada juhil kiiret reageerimistvõimalikule ohule.
Kuime klaasipuhasteid regulaarselt ei vaheta, võib nende väljavahetamine pärasttalveperioodi osutuda hädavajalikuks. Tugevama kulumise tingimustes on purunemisele eritivastuvõtlikud sageli jäise või lumise klaasipinnaga otseses kokkupuutes olevadklaasipuhastite kummist osad. Märgid sellest, et klaasipuhastid tuleb väljavahetada, on deformeerunud labad, ebapiisav vee ärajuhtimine ja töö ajalesiklaasile jäänud triibud, samuti kulumisest tulenev iseloomulik kriuksumine – ütleb Adam Bernard, Renault’ Ohutu Sõidu Kooli koolitusjuht.
Lisage vedelikke juurde
Auto tehnilise seisukorrakontrollimine on ka sobiv aeg selliste sõiduki vedelike ja õlide nagu pidurivedeliku,jahutusvedeliku, klaasipesuvedeliku ning mootoriõli ja roolivõimendi õliseisukorra ja koguse kontrollimiseks. Samuti tasub kontrollida piduriketaste ja-klotside seisukorda.Ärge unustage rehvivahetust
Kuigipaljudel autojuhtidel on kiusatus aastaringselt talverehvidega sõita, midapraegu võib lisaks soodustada pandeemiaga seotud kontaktide piiramine,soovitame tungivalt rehvid suverehvide vastu välja vahetada.Ootame aga, kuni külmad on lõplikultmöödas ja keskmine ööpäevane temperatuur ei lange alla 7 °C.Talverehvidega sõitmine temperatuurilüle 7 °C põhjustab nende omaduste kaotamise ja ülemäärase kulumise
Kuna rehvid kuluvadebaühtlaselt, pidage meeles põhimõtet paigaldada vähem kulunud rehvid sõidukitagateljele, olenemata sellest, milline on sõiduki veotelg.Seevähendab auto tagatelje väga ohtliku libisemise ohtu.
Renault' OhutuSõidu Kool on on esimene Renault' kaubamärgiga sõidutehnikatäiustamise kool maailmas. Kool tegutseb Tor Modlini sõidutehnika täiustamisekeskuses. Kool pakub liiklusohu vältimise alaseid koolitusi nii eraklientidelekui ka sõidukiparkide omanikele ning kaitsliku ja ökonoomse sõidu kursusi igattüüpi autodele. Koolitusi toetavad liikluspsühholoogi töötoad jaesmaabikursused. Koolil on koolitusrada, mis on varustatud kahe treeningkoha janelja libisemisplaadiga, mille üldpindala on 3900 m2 (põhiline libisemisplaat, suur libisemisplaat + liugur, libisemisring jalibisemisplaadiga kõrgendus, automaatsed takistused, programmeeritavadveekardinad, kiirusnäidikud).
Renault' OhutuSõidu Kool onliiklusohutuse partnerluse ja Poola sõidutehnika täiustamise keskuste liiduliige.
Üksikasjad:szkolabezpiecznejjazdyrenault.pl.
Pressikontakt:
In Nomine,Kertu Rohumägi, tel. 660 9006
Renault Polska, AdelaKarlińska, tel. 22 541 10 78
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.