Pressiteade
Tugev ja dünaamilineväliskujundus
Uus Express Van näitab Renault’ brändile omaseid detaile, ntC-kujuline LED lampidega valguslahendus (C-kuju).
Uus Express Van väljendab nii tugevust kui dünaamilisust, sedarõhutavad vertikaalne kaitseraud ja kõrge esivõre, ribiline kapott ja sujuvadjooned. Disaini täiendavad pilkupüüdev viimistlus ja kroomdetailid.
Uus Express Van on saadaval viies kerevärvis.
Funktsionaalne, kaasaegne japraktiline sisekujundus
Sisekujundusse kuulub kaasaegne horisontaalne puhaste joontegaarmatuurlaud, mis rõhutab kabiini mahukust. Uus Express Van pöörab erilisttähelepanu panipaikadele, mida on rekordilised 48 liitrit.
Muudab hõlpsamaks laadimise,maha laadimise ja ümber laadimise, mis kuulub professionaalide igapäevatööjuurde.
Uuel Express Vanil on oma klassi parimal tasemel mõõtmed: 1,91m põranda laadimispikkus (kõva vaheseinaga), 716 mm laiune külgmine liuguks. Pakiruumimaht 3,3 kuni 3,7 m³ on segmendi üks suuremaid.
Kaubiku kandevõime on bensiiniversioonil kuni 780 kg jadiisliversioonil 650 kg. Selle põrandal on kuus pöörlevat kinnitusrõngast jakülgedel neli.
Tehnoloogiline lahendus, misvastab põhivajadustele
Uus Express Van pakub kolmel tasemel multimeedia varustust:Radio Connect R&Go ja kahes versioonis, navigatsiooniga või ilma, RenaultEASY LINK multimeediasüsteem (8-tollise puuteekraani ja nutitelefoni ekraanipeegeldamisega).
Varustuses on nutitelefoni induktiivlaadur, kuni kolmUSB-pistikut ja neli 12 V pistikut, üks neist laadimisalal.
Asendamatud juhiabisüsteemidsuuremaks turvalisuseks
Uus Express Van suurendab oluliselt juhi kontrolli ümbritsevakeskkonna üle, muuhulgas on tahavaateabi, mis kuvab tahavaate peegliasemel olevale ekraanile. Pimeala tuvastus parandab pimeala nähtavustmõlemal pool sõidukit ja lainurkpeegel aitab juhil näha kinnise sõidukiparempoolset pimeala. Tagurduskaamera lihtsustab parkimismanöövreid,kuvades kujutise multimeediasüsteemi või salongi tahavaatepeeglile.
Valikus neli bensiini- jadiiselmootorit
Euroopas turustataval uuel Express Van kaubikul on 6-käigulinemanuaalkäigukast ja 1.3 TCe 100 FAP bensiini- ja 1.5 Blue dCi 75 ja 95diiselmootorid. Ecoleaderi 1.5 Blue dCi 75 diiselmootor aitab vähendadakütusetarbimist, piirates kiirust 100 kilomeetrini tunnis.
Rahvusvaheliselt turustataval uuel Express Van kaubikul on 1.6TCe 110 bensiinimootor (5-käigulise manuaalkäigukastiga) ja 1.5 Blue dCi 95 diiselmootor(6-käigulise manuaalkäigukastiga).
Uus Renault Express Van tulebEuroopa ja rahvusvahelisele turule aprillis.
Renault’ kohta
Renault, ajalooline autobränd ja elektrisõidukiteturu liider Euroopas, on alati töötanud välja uuenduslikke autosid.Strateegilise plaaniga „Renaulution“ on Renault asunud ambitsioonikale väärtusiloovale üleminekukursile, millega liigutakse konkurentsivõimelisema,tasakaalustatud ja elektrifitseeritud tootevaliku suunas. Eesmärk on tuuatehnoloogiasse, energiakasutusse ja liikuvusteenustesse modernsus jauuenduslikkus, seda nii autotööstuses kui ka muudes valdkondades.
Meediakontakt:
Isabelle Behar
Tel: +33 (0)6 08 71 63 31
Standardpress:
+33 (0)1 76 84 63 36
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.