Pressiteade

Jaga

Lugu: Renault 5 prototüüp, vallatu pilk esituledes

Kas vallatute esituledega 70ndate kultusauto ütleb teile midagi? Loomulikult R5! Üleannetu välimus on osa pärandist ja jaanuaris esitletud Renault 5 prototüüp on oma esivanema otsene järglane. Nicolas Jardin, prototüübi väliskujunduse disainer, räägib meile, kuidas ta tõlgendas originaalse Renault 5 kuulsat välimust tänapäevasel viisil.

Ah, R5! Kõik teavad tema sarmikat ja ülemeelikutpilku, mis muutus kiiresti sama kultuslikuks kui auto ise. Juba aastal 1972,kui auto välja tuli, jäädvustas Renault selle pilgu kuulsas animeeritudreklaamfilmis Les aventures de Supercar. Seda nägi teedel ka „Istu roolitaha" aktsioonide ajal, mida tollal läbi viidi. Nii läks Renault 5, kaunidsilmad esituledeks, kohtuma Prantsusmaa rahvaga. Nimelt seda kultuslikku jaeneseteadlikku pilku soovis Nicolas Jardin Renault 5 prototüübil taaselustada.Lennutades selle samal ajal tulevikku.


Kultuslikust välimusest uue tõlgenduseni

Renault 5 prototüüp, mis toodi avalikkuseette 14. jaanuaril, tulevase elektrilise mudeli eelkäija, millest saab R5pärandi edasi kandja, on juba leidnud laialdast vastukaja ajakirjanduses. Tuleböelda, et disainerid on briljantselt tõlgendanud 1972. aasta versioonioriginaalstiili. Olemata retro, näitab prototüüp oma kultusliku esivanemaeksimatult äratuntavaid geene. Technocentre’i keskusest, kohast, kusarendatakse Renault Grupi kontseptsioone ja mudeleid, annab Nicolas Jardinülevaate projekti tekkeloost: „Töö prototüübiga ei olnud täiesti vabamõttelend. Meie töö oli tõlgendada R5 tulevikuprojektsioone, et muuta seekaasaegseks autoks".


Selleks, et disainida uuesti vallatudesituled ja päevasõidutuled, „alustati kõike originaalse R5 esiosaelementide joontest, nurkadest ja raadiustest. Siis, visandite faasis,omandasid esituled täiesti erinevad proportsioonid ja disaini.“


Lõplik versioon, töödeldud jaselgepiiriline, kujutab naervaid, kergelt kissi tõmmatud silmi.Päevasõidutulede põhi on täisnurkne, meenutus tolleaegsetest täiendavatestudutuledest, ja need sobivad kerevärvi kaitseraua sisse, nagu oli kaoriginaalil. „Nende kristalne ja kolmemõõtmeline töötlus ning väga täpnelõige meenutab laserlõikust ja viib mõtted aerodünaamika ja aeronautikamaailma.


Tehnoloogia väljendusrikkuse teenistuses

R5 kultusliku välimuse taaselustamisekson võetud kasutusele ülimoodsad protsessid. Eelkõige LED maatriksitehnoloogia,mis võimaldab animatsioonide programmeerimisega tekitada liikumist, millega pannakseesituled elama. Seda iseloomustab tervitusjärjestus. Auto uus logo valgustab jakäivitab animatsiooni, mis laieneb esivõrele. Esituled elustuvad, nagu teeksauto teile silma. Sellest on võimatu mööda vaadata! „Tänumaatriksitehnoloogiale ja animatsioonidele tervitusjärjestuses suutsimetaasluua originaalauto väljendusrikkuse ja üleannetu välimuse.“


Nii on Renault 5 prototüübi esitulededisainis või tehnoloogias, vähemalt paberil, vähe ühist R5 omaaegsete tuledega.Kuid see pilk on selgelt äratuntav. Ülesanne on lahendatud! „ R5 väärikajäreltulijana on auto muutunud väljendusrikkaks ja elavaks. Selles osas onprototüüp, tõeline kaasaegse disaini saavutus, õnnestunud ja väljendab Renault’elurõõmu," lõpetab Nicolas Jardin.

Galerii

Ole ühenduses

Jälgi meid sotsiaalmeedias

Meie veebileht kasutab küpsiseid.