Pressiteade

Jaga

Renault tähistab kultusauto 4L 60. aastapäeva

• Müütiline auto, mida on müüdud üle 8 miljoni • Popkultuuri tõeline ikoon • 2021 – aasta täis pidustusi

2021. aasta märgib Renault 4L, tõelise eduloo,mida on rohkem kui 30 aasta jooksul müüdud üle 8 miljoni auto enam kui 100riigis, 60. aastapäeva. 4L on midagi enamat kui auto, see on tõeline ikoon.

Vaatamata ebakindlale olukorrale tervishoiuvaldkonnas peetakse aastapäeva pidustusi kogu aasta jooksul, kasutades selleksintensiivselt sotsiaalvõrgustikke.

60. aastapäeva ametlikku programmi kuuluvadarvukad kohtumised, mis toimuvad iga kuu 4. ja 14. kuupäevalsotsiaalvõrgustikes. Seal pakutakse eksklusiivset sisu, mille on teinud fännidfännidele, sealhulgas intervjuud kollektsionääride ja kuulsustega. Kõige selleeesmärk on viia meid tagasi auto ajaloo juurde, mis ei olnud lihtsalt ainultoma aja märk.

Popkultuuri sümbolina minevikus on see katänase päeva ja miks ka mitte tuleviku auto. Ametlik programm võib sündmustearenedes jooksvalt täieneda ja seda toetavad kohalikud algatused.

VEEBRUAR -Aastapäeva tähistamiseks kaasabRenault disaineri ja illustraatori Gregi, juhtiva kunstnikuspordiillustratsioonide valdkonnas. Greg on loonud üle tosina eksklusiivse 4Lgraafilise kujunduse, mis esindavad erinevaid ajastuid, mida väike Renault onnäinud. Need illustratsioonid tuuakse vaatajate ette aasta jooksul.

Aastapäev on ka hea võimalus näidata omapühendumust ja seotust mudeliga 4L, samuti avastada palju kauneid lugusid, midaon pajatatud selle müütilise auto roolis (alates 8. veebruaristsotsiaalvõrgustikes).

14. veebruarist saab L’Atelier Renault, brändiesinduskauplus Champs-Elysées’l, oma vaateaknale 4L „Pariisi“ versiooni. Sellehetkega äratuntava versiooni keret kaunistab ainulaadne vitspunutis.

MÄRTS - Renault Classic, Renault’ pärandi kandja, esitleb märtsis 30Renault 4 mudelit. Nende mudelite seas on 12 kultusversiooni, mis on paigutatudspetsiaalselt sündmuse puhuks loodud kujunduse taustale.

APRILL - Vaieldamatult ajatu 4L on alati võlunudnoori ja teeb seda ka praegu ... Suunamudijad räägivad oma versiooni autostlõbusate Stop-Motionis tehtud filmilõikudega. Filmides kasutatakse mõõtkavasvähendatud Renault’ mudelite kollektsiooni.

MAI - 4L täielik kollektsioon, mis koosneb hoolikalt valitud jaspetsiaalselt 60. sünnipäevaks kujundatud esemetest, tuleb müügile L’AtelierRenault butiigis aadressil n°53 Avenue des Champs-Elysées ja selle veebipoes.

Mais laseb Renault välja seeria videoid, millesavaldatakse 4L saladused erinevate mudelite lõikes. See on ka võimalus kogudamälestusi neilt, kes kasvasid üles koos 4L-iga, samuti kollektsionääridelt janeilt inimestelt, kes Renault’s töötades on loonud selle auto ajaloo.

JUULI – Tõelise filmiikoonina, mille on teinud kuulsaks rohked etteastedsuurel ekraanil, rullitakse 4L ees lahti punane vaip 74. Cannes'irahvusvahelisel filmifestivalil.

Näitus „4L pop icon" toimub L’AtelierRenault’ suvisel näitusealal, maailma kõige kaunimal avenüül. Suurpäranevõimalus avastada uus 4L ja muudki põnevat.

SEPTEMBER - Autojagamisteenus Zity tervitab 4L uueelektrilise liikmena.

NOVEMBER - mitmekülgse ajalooga 4L kaubik pakub teileveel ühe üllatuse.

Muud sündmused teatakse jooksvalt aasta vältel.

Renault’ kohta

Renault, ajalooline autobrändja elektrisõidukite turu liider Euroopas, on alati töötanud välja uuenduslikkeautosid. Strateegilise plaaniga „Renaulution“ on Renault asunud ambitsioonikaleväärtusi loovale üleminekukursile, millega liigutakse konkurentsivõimelisema,tasakaalustatud ja elektrifitseeritud tootevaliku suunas. Eesmärk on tuuatehnoloogiasse, energiakasutusse ja liikuvusteenustesse modernsus jauuenduslikkus, seda nii autotööstuses kui ka muudes valdkondades.

Meediakontakt:

YannChénot

yann.chénot@renault.com

Tel:+33 (0)1 76 83 06 74

Pressiesindus:

+33(0)1 76 84 63 36

Ole ühenduses

Jälgi meid sotsiaalmeedias

Meie veebileht kasutab küpsiseid.