Pressiteade

Jaga

RENAULT' REVOLUTSIOONILINE HÜBRIID E-TECH TEHNOLOOGIA SAAB „TROPHÉES DE L’ARGUS 2021“ AUHINNA

• Trophées de l'argus 2021. aasta auhindade jagamisel pälvis Renault' E-TECH hübriid- ja pistikhübriidtehnoloogia žürii eriauhinna. • Hübriidsõidukite turul ainulaadne modulaarne tehnoloogia, mille nutikas käigukast on inspireeritud vormel 1 autodest. • 2021. aastal on Renault’ hübriidtehnoloogia saadaval 6 versioonis mudelitel Clio, Captur, Arkana, Mégane Sedan ja Mégane Estate.

Boulogne-Billancourt – 29. jaanuar 2021. Naguigal aastal, autasustab L'argus’ žürii sportlikku kasutatavust, tehnoloogiat,ideeautot või äriedu. 2021. aastal tunnustati üksmeelselt Renault' E-TECH hübriid-ja pistikhübriidtehnoloogiat.

Renault’inseneride välja töötatud ja patenditud E-TECH hübriidtehnoloogia kombineeribkaks elektrimootorit, bensiinimootori ja nutika vormel 1 autodest inspireeritudkäigukasti, millel puudub tavaline sidur või sünkronisaator. Ainulaadnetehnoloogia põhineb ka brändi rohkem kui 10-aastasel kogemusel elektriliseliikuvuse valdkonnas.

Renault’hübriidtehnoloogia võimaldab linnas sõita kuni 80% ulatuses elektriliselt jatagab E-TECH hübriidmootori kuni 40% madalama kütusekulu. See võimaldab sõitalinnas (WLTP City) elektriliselt kuni 65 km ja nautida E-TECHpistikhübriidmootoriga elektrilist sõidukiirust kuni 135 km/h.

Modulaarsehübriidtehnoloogia kasutuselevõtuga põhimudelitel plaanib Renault tehalaialdaselt kättesaadavaks elektrilise liikuvuse ja selle eelised: süsteemneelektriline käivitus, aku laadimine aeglustamisel ja pidurdamisel, CO2heite vähendamine ja säästlik tarbimine. 2020. aastal välja lastud the E-TECHhübriidmootorid on juba Clio hübriidil ning Capturi and Mégane Estate’ilaetavatel hübriididel. Seega on Captur kõige soodsama hinnaga B-segmendipistikhübriidmootoriga maastur. 2021. aastal lisandub Renault’ valikusse kolm uutversiooni, Arkana ja Captur hübriidina ja Mégane Sedan pistikhübriidina.

Auhind,nukkvõllist valmistatud trofee, anti üle Renault Grupi insenertehnikaasepresidendile Gilles Le Borgne’ile kõigi uuenduslikku projekti kaasatudmeeskondade nimel.

„Mul on suur au võtta vastu žürii eriauhind meie E-TECHhübriidtehnoloogia eest, sest see on meie meeskondade pikaajalise töö vili, keson projektiga tegelenud juba peaaegu 10 aastat. See saavutamiseks on Renault’meeskonnad võtnud rohkem kui 150 patenti, eelkõige nukksiduriga käigukastile,mis on süsteemi uuenduslikkuse võti. Uuenduslik tehnoloogia pakub ülimat CO2-tõhusustkoos suurepärase kasutajakogemusega.”

Gilles Le Borgne, Renault Grupi insenertehnika asepresident

Renault’ kohta

Renault,ajalooline autobränd ja elektrisõidukite turu liider Euroopas, on alatitöötanud välja uuenduslikke autosid. Strateegilise plaaniga „Renaulution“ onRenault asunud ambitsioonikale väärtusi loovale üleminekukursile, millegaliigutakse konkurentsivõimelisema, tasakaalustatud ja elektrifitseeritudtootevaliku suunas. Eesmärk on tuua tehnoloogiasse, energiakasutusse jaliikuvusteenustesse modernsus ja uuenduslikkus, seda nii autotööstuses kui kamuudes valdkondades.

Pressikontakt:

Amélie Le Gall

amelie.le-gall@renault.com

+33 6 01 92 12 26

Ole ühenduses

Jälgi meid sotsiaalmeedias

Meie veebileht kasutab küpsiseid.