Pressiteade
Tänaavalikustab Renault näituseautoga Kiger oma India tootevaliku tulevase täiestiuue mudeli – originaalse maasturi, mis vastab jätkuvalt stiili, dünaamikat,uudsust ja eristuvust hindavate klientide ootustele ja vajadustele.
India onmitme viimase aasta jooksul olnud üks maailma atraktiivsemaid autoturge.Renault mõistis seda potentsiaali ja on olnud Indias esindatud aastast 2005.Grupp on kohandanud kohaliku turu jaoks edukaid mudeleid nagu Duster ja toonudolulise pöörde teatud segmentidesse originaaltoodetega, näiteks mudelitega Kwidja Triber. Näituseauto Kiger on järgmine samm Renault’ esindatusekonsolideerimiseks Indias.
Vapustava välimusegapilkupüüdev väike maastur
Renault’Prantsuse ja India disainiosakondade koostöös sündinud näituseauto Kiger onseiklusliku välimusega väike maastur, millest kiirgab pilkupüüdvat jameeliköitvat energiat. Oma DNA poolest sobib see nii linnadžunglisse kui kavabasse loodusesse.
Jubaesimesel pilgul eristub näituseauto Kiger oma skulptuurselt voolitud kapoti,kitsama esiklaasi ja katuseraamiga poollauge katusega. Kahel pool olevadkitsenevad peeglid on disainitud lennukitiibade eeskujul. Katuse tagaosa tipnebspoileriga, mis annab sõidukile väga õhulise välimuse. Jõulisem ja tüsedamalaosa on paigutatud neljale 19-tollisele rattale, mida raamivad suuredkandilised kaared, mis lisavad väliskujundusele tugevust. 210 mm kliirens koos tugevdatud alumistetuulesuunajatega ja väljapaistvad rattakoopad rõhutavad maasturi seikluslikkuolemust. Sportliku külje toovad esile kaks keskele paigutatud väljalasketoru jaümber sõiduki ulatuv kärjestruktuuri meenutav muster.
„Prantsuseja India disainerite ühine loometöö on parim lahendus nende klientide javajaduste ja ootuste täitmiseks, kes jätkuvalt hindavad stiili, dünaamikat jauudsust. Taas, nagu ka mudeliga Triber, näitame oma suutlikkust luua midagiuut, pakkudes mudelit, mis sobib nii linna- kui maastikusõiduks. NäituseautoKiger ontulevasele tootmismudelile väga sarnane.”
Laurens van den Acker,Renault Grupi firmadisaini asepresident
Indiasspetsiaalselt näituseauto Kiger jaoks välja töötatud roheline „Aurora Borealis“värvitoon muutub olenevalt valgusest ja vaatenurgast. Seda kaunistavadmüstilised sinised ja lillad peegeldused, mis muudavad auto intrigeerivaks jaligitõmbavaks. Fluorestseerivad värvilaigud toovad esile teatudalumiiniumelemente, näiteks uste käepidemed, kaitseraua lisad, inkrusteeritudkaunistused, logo kontuurid ja pidurisadulad.
Lisakson näituseauto Kiger varustatud kaheastmeliste LED-prožektoritega, missarnanevad eelmisel aastal uuel Kwidi mudelil nähtud valgustitega, ja rohelisedsuunatulelaternad. C-kujulised tagatuled näitavad Kigeri kuuluvust Renault’brändi ja moodustavad tootmismudelile lähedase valguslahenduse.
Renault väärtused Indias
JuhtivaEuroopa tootjana, kes turustab oma tooteid Indias, jätkab Renault turuosakindlustamist. Nähakse ette autotööstuse ümberkujundamist ja peetaksetähelepanelikult silmas India tarbijate nõudeid.
Renaultsiseneb uude faasi näituseautoga Kiger. Sellel põhinev tootmismudel on suunatudtarbijatele, kes otsivad uudsust ja kaasaegsust B-segmendis, mis hõlmab Indiaturust 51%. Auto, mis on piisavalt kompaktne sobimaks kõikjale ja üllatavaltruumikas kogu pere mahutamiseks, on mõeldud eelkõige linnas sõitmiseks, kuidsee sobib ka maapiirkonnas.
„Indiaon rahvaarvu poolest maailmas teisel kohal, olles samas üks kõige kiireminiarenevaid riike. Tänu mudelitele Duster, Kwid ja Triber on Renault juhtivEuroopa bränd Indias. Renault Kiger, vähem kui 4-meetrine kompaktne maastur,mis erineb praegu teedel nähtavatest mudelitest, tugevdab meie kohalolu javõidab uusi kliente."
Fabrice Cambolive,vanemasepresident, Renault Grupi AMI-Vaikse ookeani piirkonna esimees
Indiasdisainitud ja arendatud näituseauto Kiger seeriaversioon vastab tarbijatevajadustele kompaktsete maasturite osas ja annab Renault’le võimaluse jõudauute klientideni. Sõidukit hakatakse eksportima ka Indiast väljaspool asuvateleturgudele.
Laurensvan Den Ackeri ja Fabrice Cambolive’i videointervjuu leiate siit.
Renault’kohta
Renaulton 134 riigis tegutsev rahvusvaheline bränd rohkem kui 12 000 edasimüüjaga.Juhtiva Prantsuse kaubamärgina maailmas on Renault uuenduslike kontseptsioonidearendamisega alati püüelnud liikuvusele uue sisu andmise poole. Tänu mitmekülgsusele,ühenduvusele ja vaistlikult kasutatavatele funktsioonidele muudavad brändikutsuvate ja meeleliste kontuuridega mudelid oma juhtide elu kergemaks.Uuendused, mis kergendavad klientide elu ja lasevad neil täiel rinnal elunautida, kuuluvad Renault’ igapäevase tegevuse juurde.