Pressiteade
Estebanläbib 89. Monte Carlo ralli avapäeval kaks katset ametliku VIP rajaautona,alustades eraviisilist testsõitu, et saada ralli ainulaadsetes tingimustestäielik ülevaade A110S omadustest.
Ralliametlik algus on neljapäeval kell 13.10 Gapis, Provence-Alpes-Côte d'Azuris.Esteban sõidab katse SS1 20,58 km marsruudil Saint-Disdier – Corps ja katselSS2 Saint-Maurice’i ja Saint-Bonnet’ vahel 70 minutit enne autorallimaailmameistrivõistluste ametlikke osalejaid, kelle hulka kuuluvad kaasmaalasedSébastien Ogier, valitsev maailmameister, ja Pierre-Louis Loubet, kes treenibkoos Estebaniga talvehooaja väliselt.
Prantslaselon oma rallinumber 31, mis ilutseb traditsioonilistes ja kultuslikes sinistesvärvitoonides kujundatud A110S-il.
Alpine’ilon selle nädala Monte Carlo rallil viis tugevat sõitjat ‒ CédricRobert, Emmanuel Guigou, Philippe Baffoun, Pierre Ragues ja Raphaël Astier, keskõik juhivad nelja päeva jooksul Alpine A110 ralliautosid.
EstebanOcon: „See onfantastiline võimalus ja ootan põnevusega esmakordset kogemust Monte Carlo rallil.See on legendaarne sündmus, mootorispordi kalendri kroonijuveel, ja ma tean, etsellel osalemine saab olema väga eriline tunne. Suurepärane võimalus juhtidakaunist Alpine A110S-i. Esimese tutvuse A110-ga tegin oktoobris kolme ringigaNordschleife ringrajal. See oli tore päev; väga mugav ja kiire auto. See onloodud just sellisteks väljakutseteks nagu mägiteede kurvid ja mäekurud.Tegelikult olen alati unistanud rallisõidust, seega on A110S-i juhtimine MonteCarlos täiuslik viis aasta alustamiseks.”
Alpine Carsi tegevdirektor Patrick Marinoff: „Estebani osalemine 2021 Monte Carlo rallil onmeie esimene üritus ühendada Alpine Cars ja Alpine F1 meeskond. Alpine’il on värvikasrallidel osalemise ajalugu, eriti siin Monte Carlos. Nii on see täiuslik koht,kus meie F1 sõitja saab hingata brändi kuulsusrikka ajaloo hõngu ja samal ajalnautida A110 vaimustavaid sõiduomadusi kultuslikes mäekurudes, mille jaoks seeauto ongi tehtud. Alpine on üritusel hästi esindatud ja ootame põnevusega mitteainult Estebani katsesõite, vaid ka kuidas nädalavahetus meie autode jaokskulgeb.”
AlpineA110S kohta
Mootorisuure jõudluse ja fookustatud vedrustuse seadistusega A110S pakub intensiivsetsportauto juhtimiskogemust. Raam on tuunitud äärmiselt tundlikuks reaktsiooniksja roolimistäpsuseks juhtimisel ning mootor on optimeeritud võimsaksjõuülekandeks. Ainulaadsed stiilielemendid, näiteks mustad veljed ja süsinikustlipuembleemid, oranžid pidurisadulad ja Dinamica polsterdus, peegeldavad autosihikindlat iseloomu. Äärmiselt tundlik reaktsioon, võimas mootor ja stiilnedisain: A110S on Alpine’i kõige intensiivsem sportauto.
-Suur väljundvõimsus, vahetu reaktsioon, võimasülekanne, emotsionaalne sõiduheli ja 1,8-liitrine turbolaaduriga otsesissepritsegamootor võimendavad A110S-i intensiivset sportauto iseloomu. Sõitjateruumi tahapaigutatud ja tagarattaid käitav mootor on seadistatud nii, et see jätkabjõulist edasiliikumist isegi väga kõrgetel mootoripööretel.
-A110S tutvustab uut sportraami.Rohkem fookustatud seadistusega on sellel 50% jäigemad vedrud ja kaks kordatugevamad stabilisaatorivardad, lisaks laiemad uued koostisega rehvid, misvõimaldavad tugevat haardumist kurvides ja vahetut reaktsiooni juhtimisele.
-Vedrustusja pidurid A110S-itopeltõõtsharkvedrustus lisab suurel kiirusel stabiilsust ja tagabjuhtimistäpsuse. Koos õhkkerge alumiiniumkerega moodustabtopeltõõtsharkvedrustus auto kiiruse ja reaktsioonivõime põhialuse. Brembotarnitud suure jõudlusega pidurid on võimsad ja kauakestvad.
AlpineMonte Carlo rallil
Alpinesündis rallist. See kasvas välja asutaja Jean Rédélé’i kunagistest edukatestvõidusõitudest Euroopas, eelkõige Coupe des Alpes’il, legendaarsel Alpidestoimuval mägirallil, mis pani proovile nii masina kui ka mehe. Aastaks 1954 oliAlpine’i autobränd olemas ja arenguteel.
A110sisenes rallimaailma väga edukalt 1960ndatel aastatel. Aastal 1969 lõpetasidJean Vinatier ja kaasjuht Jean-François Jacob Monte Carlo ralli kolmandana,aasta hiljem kordasid seda saavutust Jean-Pierre Nicolas ja Claude Roure. 1971.aastal tõi Ove Andersson A110 1-2-3 roolis Alpine’ile esimese Monte Carlovõidu.
Autorallimaailmameistrivõistluste (WRC) esimene hooaeg algas 1973. aasta jaanuaris MonteCarlo ralliga. A110 oli valitsev, sõitjad Jean-Claude Andruet ja Michele Petitvõtsid rallil võidu, edestades A110 tiimikaaslasi Ove Anderssoni-Jean Todti 26sekundiga ning kolmandale kohale tuli paar Jean-Pierre Nicolas-Michel Vial,millega tehti poodiumil puhas töö. 1973. aastal võitis Alpine 74 punktigaülekaalukalt autoralli maailmameistrivõistluste tootja tiitli.
Teademeediale
EstebanOconi Alpine A110S pildid ja videod Monte Carlo ralli kogemusest avaldataksereede õhtul.