Pressiteade
Vast loodud Alpine’i üksus on „uue põlvkonna“autotööstuse bränd tähelepanelike, kirglike ja kõike uut armastavate tarbijatejaoks.
Praegused tugevused ja uued sünergiad järgmisteksväljakutseteks
Alpine on vaieldamatult Prantsusemootorispordi võrdkuju, mis tugineb märkimisväärsetele võitudele oma ajaloojooksul. See on ajaloo ja traditsioonidega bränd. Samuti on seetippspetsialistidega tehas, mis toodab Dieppe’is mudelit A110.
Renault Sport Carsi kuulub300-liikmeline meeskond, kelle erialaks on sportautode välja töötamine. Sealtpärinevad Renault Grupi kultustooted nagu R5 Turbo, Clio V6, Megane RS Trophyja uus Alpine A110.
Renault Sport Racing koos omakuulsusrikka F1 meeskonnaga koondab 1200 inimest, kes arendavad koos parimateaerodünaamika-, mehaanika- ja jõuseadmete inseneridega mootorispordi „asjaoludeülimalt täpset kokkulangevust“. F1 on ka hiiglaslik turundusplatvorm, sest sedajälgib enam kui pool miljardit fänni kogu maailmas, mis pakub ainulaadsetvõimalust Alpine’i brändimist globaalselt edendada.
Alpine’i eeliseks on Renault Grupi ja RNM alliansimahu ja võimaluste kasutamine, sealhulgas alliansi välja töötatud elektriautodeplatvorm, ülemaailmsed tootmisvõimsused, tõhusad hankevõimalused, mis tagavadoptimaalse kulupõhise konkurentsivõime, ülemaailmne müügivõrk ja panga RCIfinantsteenused. Selge siht on saavutada kasumlikkus aastaks 2025, sealhulgasinvesteeringud mootorisporti.
Alpine’i 100 % elektriline unistuste autopark
Uus organisatsiooni struktuur, sünergia tugevdamineRenault Grupi ja alliansiga ning koostöö valitud partneritega on Alpine’itootmisplaanis olulise tähtsusega:
-
-
-
Osana Alpine’i äriüksuse arendamisest sõlmisid RenaultGrupp ja Lotus Group vastastikuse mõistmise memorandumi rea koostöövaldkondadeuurimiseks, sealhulgas ühine elektrisportauto välja töötamine. Alpine’i jaLotuse meeskonnad teevad kõikehõlmava teostatavusuuringu, mis käsitleb ühistelektrilise sportauto projekteerimist, kujundamist ja arendamist, kaasates vastavateüksuste ressursid, oskusteabe ja tootmisvõimalused nii Prantsusmaal kui kaÜhendkuningriigis.
Alpine hakkab olema Renault Grupi uuenduste esirinnas,olgu see tehnoloogia, levitamine, kliendikogemus või muu valdkond, mis toodabväärtust brändile ja selle tarbijatele. Nii saab Alpine’i järgmisetootepõlvkonna juures kasutada Renault Grupi viimaseid uuendusi ning F1tehnoloogiat ja kogemusi: tõhus energiahaldus, turvasüsteemid ja F1 suurejõudlusega andmeanalüüsist ja -töötlusest pärinevad ühenduvuslahendused, misannavad Alpine’i toodetele märkimisväärse konkurentsieelise.
„UusAlpine’i äriüksus koondab kolm erinevate väärtuste ja pädevusvaldkondadegabrändi, muutes selle võimsaks täiemahuliseks ettevõtteks. Dieppe’i tehasetöökvaliteet, vormel 1 ja Renault Sporti meeskonna insenerimeisterlikkus löövadsärama meie kõrgtehnoloogilises 100% elektrilises tootevalikus, viies Alpine’ikauni nime tulevikku. Meid saab näha võistlusradadel ja maanteedel, olemeehtsad, kõrgtehnoloogilised, uuendusmeelsed ja kirglikud”. LaurentRossi, Alpine’i tegevdirektor
Rallisõidu jätkumine
Alpine’i ja Renault’l on pikkvõidusõiduajalugu ning edu on saavutatud erinevates kategooriates, näiteksvormel 1, ralli või kestvusralli. Võistlemine jääb Alpine’i ambitsioonikateplaanide põhiosaks, sealjuures on brändi mootorispordi strateegia keskmesvormel 1.
Alates aastast 2021 hakkab Alpine F1meeskond võistlema mõnede autotööstuse silmapaistvamate nimedega ning liitubäärmiselt eksklusiivse täieõiguslike tehasemeeskondade klubiga.
„Võimsa ja konkreetse identiteedi andminevormel 1-le, kuid ka tervele Alpine’i mootorispordi programmile, on nii tõenduskui võimalus. Hoides mootorisporti protsesside keskmes, on võtmesõnaksgraafiline identiteet. Täna esitletud kujundus on esmane nägemus Alpine F1meeskonna uuest identiteedist. Mõned struktuurielemendid jäävad ralliautokujundusse alles, mõned muutuvad. Suurendatud Alpine’i embleem kolmevärvilisesgraafilises süsteemis on brändi mootorispordi identiteedi esimeneselgepiiriline sümbol. Sinine, valge ja punane viitavad Prantsusmaa jaSuurbritannia lippudele, mis on meie jaoks äärmiselt oluline. Ridamootorispordi väärtustel põhinevaid variatsioone on veel töös.“ AntonyVillain, Alpine’i kujundusdirektor
Võistusest sündinud bränd võistlemiseks
Alpine’i asutas 1955. aastal võistlemisest haaratud noormees Jean Rédélé. Ta andis ettevõttele oma rallisõidu lemmikpiirkonna nime –Alpid.
Pärastesimese maanteeauto A110 esitlemist aastal 1962 hakkas ettevõte hoogsalt arenema. Selleks ajaks tegid Alpine ja Renault tihedatkoostööd, Alpine’i autosid müüdi ja teenindati Renault’ esindustes. 70ndateaastate alguses oli Alpine tipptasemel rallivõistlustel juhtiv jõud. Aastal1971 tõusis Alpine esmakordselt maailmakuulsal MonteCarlo rallil poodiumi tippu, sama kordus aastal 1973. Hiljem samal aastalvõitis ettevõte autoralli maailmameistrivõistluste tootja tiitli.Samalajal tõusis ka Alpine’i maanteeautode müük. Alpine ehitas spetsiaalse tehaseDieppe’is 1969. aastal sama tehas toodab tänapäevaltäiesti uue A110 mudelit ja aastal 1971 läkstootmisesse A310. Kaks aastat hiljem omandas Alpine’i Renault Grupp.
Alpine’i kõige kuulsam triumf mootorispordis jääb 1978.aastasse - üldvõit Le Mansi 24 tunni võidusõidul. Seitsme- jakaheksakümnendatel jätkas tehas uute ja innovaatiliste maanteeautode, sh A310V6 ja GTA, tootmist. Alpine’i tootmine lakkas lõpuks aastal 1995. Alpine’ikohta1955.aastal Jean Rédélé poolt asutatud bränd eristub teistest prantsuse stiilissportautode poolest. 2018. aastal esitleb bränd uut sportauto mudelit A110, mison truu Alpine’i igikestvatele põhimõtetele, mis hõlmavad kompaktsuse, kerguse, kiire reaktsiooni ja sõidunaudingu. 2021. aastalühendavad Alpine’i autod, Renault Sport Cars ja Renault Sport Racing jõudAlpine’i lipulaeva all. Sellest saab Renault Grupi uuenduslike, autentsete jaeksklusiivsete sportautode bränd, mis toetub ajalooliseDieppe’i tehase pärandile ning käsitööoskusele ning vormel 1 ja Renault Sportimeeskondade insenerimeisterlikkusele.
Pressikontaktid
GillesGAUTHEROT Alpine’ikommunikatsioonijuhtgilles.gautherot@alpinecars.com
JohannaMOREAUPressiesindajaJohanna.moreau@renault.com+33 (6)38 28 03 44
ChristopheDEVILLEMootorispordi kommunikatsioonijuht
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.