Pressiteade
Boulogne-Billancourt – 14.jaanuar 2021. RenaultGrupi strateegilise plaani Renaulution esitlusel avaldas Renault oma strateegiajärgmiseks viieks aastaks ja edaspidiseks. Renaulution plaaniga hõlmab Renaultbränd muudatusi autoturul. „Uue lainega“ toob Renault autotööstusessekaasaegasust ning muutub tehnoloogia, teeninduse ja puhta energia brändiks.Elektrifitseeritud ja vesinikupõhiste lahendustega säilitab Renaultjuhtpositsiooni üleminekul puhtale energiale, pakkudes aastaks 2025 kõigerohelisemat energiaallikate valikut Euroopas. Tehnoloogia osas kasutab Renault“Software République” avatud ökosüsteemi, mis tegeleb tarkvara, andmete,küberturvalisuse ja mikroelektroonika. See täiendab Renault tootevalikutühendatud teenustega. Väärtus luuakse parema tootejaotusega C-segmendi kasuks,tipptehnoloogiate arendamisega ja uue elutsükli ärivõimalustega.
Otsustavadtoetusargumendid
Uuenduslikkus on olnud Renault brändi keskmes120 aastat. Brändil on tugevad küljed ja olulised eelised,mis põhjendavad soovi saada „Uueks laineks“. Üle 10-aastase ulatuslikukogemusega elektrilise liikuvuse ja teenuste valdkonnas ning rohkem kui300 000 müüdud autoga on Renault Euroopa elektriautode turu liider.Renault leiutis on ka E-TECH, hübriidtehnoloogia, millel on üle 150 patendi jamis tugineb brändi elektriautode ja F1 kogemustele. Software Factory koondabüle 1000 tarkvarale, andme- ja pilveteenustele spetsialiseerunud inseneri,kellega liitub peatselt veel palju teisi. Ka ainulaadne tootmisüksus FlinsiRe-Factory, Euroopa esimene liikuvusega seotud ringmajanduse tehas, väljendabRenault’ kaasaegset lähenemist. Kuid see on alles algus…
„Meie Renault’s läheme uuendustega kaasa ja loome päris oma „uuelaine“. See tähendab modernsuse toomist autotööstusesse. Liigume energiabrändipoole, tugevdame juhtpositsiooni elektrisõidukite valdkonnas Electro Poleprojektiga ja investeerime vesinikku, seades eesmärgiks saavutada aastaks 2025kõige rohelisem energiaallikate valik Euroopas. Saame ka tehnoloogiabrändiks,see toimub majasisese innovatsiooni ja avatud ökosüsteemi Software Républiquekaudu, mis tegeleb Euroopa oskusteabe arendamisega sellistes olulistesvaldkondades nagu andmed ja küberturvalisus. Kõrgtehnoloogilised ühendatudteenused salongis või väljaspool seda annavad meile konkurentsieeliseteenindusbrändina. Ja sellise nägemuse kaasaegsusest juurutame Prantsusmaal.Sest brändina teame, et meie hing ja jõud tulenevad meie päritolust.
Uus R5 on Nouvelle Vague: see on oma ajalooga kindlalt ühendatud,kuid kehastab siiski tulevikku, muutes elektriautod populaarseks.”
Luca De Meo, Renault Grupi tegevdirektor
Kolmkonkurentsivõime valdkonda
Renault muutub:
- tehnoloogiabrändiks, mis kasutabökosüsteemil põhinevat lähenemisviisi, mille eesmärk on luua maailma juhtivadjärgmise põlvkonna liikuvuse originaalseadmete tootjad ja tarnijad. Ökosüsteemnimega „Software République” võimaldab Renault’l, teistel asutajaliikmetel jatulevastel partneritel arendada ühiseid oskusi, ehitada üles Euroopa oskusteaveja kaitsta meie suveräänsust põhitehnoloogiates, alates suurandmetest kunielektroonikani. Samuti võimaldab see Renault’l varustada oma sõidukid juhtivatehisintellekti ja küberturvalisuse süsteemidega.
- teenindusbrändiks, pakkudes parimatühenduvust ja kõrgtehnoloogilisi teenuseid, mis on meie sõidukite loomulik osa.2022. aastal tutvustab Renault rakendust My Link, see on uus teabe- jameelelahutussüsteem sisse ehitatud Google’iga. Renault’st saab esimeneautotootja, kes toob Google’i teenused masstoodangu sõidukitesse.
Muutudes iga päevaga intelligentsemaks,omandavad meie autod aja jooksul väärtust. Samuti on nende eluiga pikem. Lisaks püüab Renault katkestadatarbijamentaliteedist kantud tsükli ja luua väärtust sõidukite eluea lõpuni,seda kõike tänu Flinsi Re-Factory tehasele (Prantsusmaa). Tehases taastatakserohkem kui 100 000 kasutatud autot aastas, diiselkütust kasutavad väikesedtarbesõidukid viiakse üle biogaasile või muudetakse täiselektriliseks.Renault’l on ka selge eelis akude teise elu ja kasutuselt kõrvaldatud akudegategelemisel. Väärtusahela nende osade kontrollimine loob uusi ärivõimalusi javäärtusi.
- puhta energia brändiks, mille siht onjuhtkoha saavutamine üleminekul puhtale energiale. Hübriidautode turujuhtivatele tootjatele pakub Renault konkurentsi oma revolutsioonilise E-TECHtehnoloogiaga, säilitades juhtpositsiooni elektriautode turul uutetooteperedega, mis põhinevad kahel spetsiaalsel elektriautode platvormil CMF-EVja CMF-B EV. Samuti pakub bränd väikestele tarbesõidukitele turuvalmisvesinikupõhiseid terviklahendusi. Eesmärk on saavutada kõige rohelisem energiaallikate valik Euroopaturul.
Tootevalikust rääkides kahekordistab Renaultpingutusi nii elektrifitseerimise kui energiaallikate valiku osas. Ümberpositsioneeritud tootevalik toob brändi tagasi C-segmendi esiritta jakindlustab selle juhtpositsiooni B-segmendis. 2025. aastal lastakse välja 14mudelit (7 elektrilist ja 7 C/D segmendi sõidukit) eesmärgiga saavutada samaksaastaks kõrgemate segmentide 45% osakaal müügis.
Renault 5prototüüp: Kultusauto taassünd, kaasaegsem kui eales varem
Brändi hing on tema juurtes. Minevikku langematatuleb sellega siiski ühenduses olla, et ammutada inspiratsiooni hiilgeaegadevaimust. Renault 5 prototüübi eesmärk on näidata, et Renault viib elektriautoEuroopas massideni, pakkudes kaasaegset lähenemist populaarsele ja põhivajadusirahuldavale autole. Renault 5 prototüüp on nutikas väike linnauto, mis viibRenault ajatu kultusmudeli tulevikku moodsa 100% elektrilise hooga. Kollasedvälgatused on säilitanud auto lõbusa, muretu ja vallatu poole. Gilles Vidalikujundusmeeskonda inspireeris Renault’ minevikust pärinev kogu maailmas tuntudkultusmudel R5. Renault 5 prototüüp võtab originaaldisainist üle tugevadküljed. Kaasaegne lähenemine avaldub ka valitud viimistluses ja materjalides,mis on inspireeritud elektroonika, mööbli ja spordi maailmast.
„Renault 5 prototüübikujundus põhineb meie pärandi kultusmudelil R5. Prototüübil on lihtsalttänapäevased, ajastule vastava auto jooned: sobib linnas, elektriline,atraktiivne.“
Gilles Vidal, Renault kujundusdirektor
R5 on koheselt äratuntav, kuid tänu joontemoodsale töötlusele ja futuristlike detailidega (tuled, esikülg…) süvistatudpindadele on tulemus täiesti tänapäevane. Originaaldisainist pärinevadtänapäevastatud stiilielemendid peidavad äärmiselt kaasaegseid funktsioone:kapoti õhu sisselaskeava varjab laadimisava luuki, tagatuled sisaldavadtuulesuunajaid ja kaitserauas olevad udutuled on päevasõidutuled. Külgvõrel,ratastel ja tagumisel logol on ka viide originaalsele „5“-le. Esikülg jatekstiilkatus, mis on üle võetud mööblimaailmast, pakatavad „prantslaslikustsarmist“, see on vihje vallatusele, iseloom, mis paneb südame kiireminipõksuma. Esimesed ja tagumised logod lisavad sära, pannes auto elama. Prantsuse lipp tahavaatepeeglitel rõhutab seda, et auto on „väljatöötatud Prantsusmaal“, peatugede tuled ja armartuurlaua väikesel läbipaistvalekraanil kuvatav nimi kutsuvad teid sisse astuma ja sõitutegema.
Renault kohta
Renault, ajalooline autobränd jaelektrisõidukite turu liider Euroopas, on alati töötanud välja uuenduslikkeautosid. Strateegilise plaaniga „Renaulution“ on Renault asunud ambitsioonikaleväärtusi loovale üleminekukursile, millega liigutakse konkurentsivõimelisema,tasakaalustatud ja elektrifitseeritud tootevaliku suunas. Eesmärk on tuuatehnoloogiasse, energiakasutusse ja liikuvusteenustesse modernsus jauuenduslikkus, seda nii autotööstuses kui ka muudes valdkondades.
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.