Pressiteade

Jaga

Renault Grupp saavutab CAFE eesmärgid, Renault bränd on elektriautode liider Euroopas

• Covid-19 pandeemia olukorras müüs Renault Grupp maailmas kokku 2 949 849 sõidukit, langus oli 21,3%. samas kui kus ülemaailmne autoturg langes 14,2%. • Renault Grupp kinnitab, et on 2020. aasta lõpuks saavutanud seatud CAFE eesmärgid (sõiduautod ja väikesed tarbesõidukid) . • Pärast 2020. aasta esimest poolt, kui pandeemia ja sellega seotud piirangud mõjutasid rängalt grupi peamisi turge, näitas aasta teine pool paranemise märke: grupi müük Euroopas liikus kooskõlas turgudega. • Euroopa elektriautode turul kahekordistas Renault’ bränd müüki ja kinnistas 115 888 müüdud elektriautoga oma juhtivat positsiooni. ZOE on 100 657 autoga enimmüüdud elektriauto, müük tõusis 114%. • 2020. aasta detsembri lõpus oli tellimuste portfell võrreldes 2019. aastaga 14% suurem, osaliselt atraktiivsete uute E-TECH hübriidide ja pistikhübriidide pakkumise tõttu, samas vähenesid varud võrreldes 2019. aastaga hinnanguliselt ligi 20% võrra. • 2020. aastal edenes Renault Grupi müük kõige kasumlikumatel kanalitel, millega Renault bränd tõstis oma turuosa Euroopa jaeturul peaaegu ühe punkti võrra. • Aastal 2021 jätkab grupp kasumlikkusele keskenduva müügipoliitikaga, rakendades täiel määral ellu 14. jaanuaril 2021 tutvustatud strateegilise plaani Renaulution.

Boulogne-Billancourt, 12.01.2021

Renault Grupp on seadnud eesmärgiks tegevuseümberkorraldamise. Nüüd keskendume müügimahtude asemel pigem kasumlikkusele, mistähendab suuremat netokasumit sõiduki kohta kõigil meie turgudel. Esimesitulemusi võime juba näha, 2020. aasta teisel poolel ja eelkõige Euroopas edenesRenault brändi müük kõige kasumlikumates müügikanalites ja sellega tugevdatijuhtpositsiooni elektriautode segmendis," ütles Renault Grupitegevjuht Luca de Meo.

„Esimesel poolaastal mõjutas pandeemia meiemüügitegevust väga suurel määral, olukorraga aitas toime tulla kõigi grupitöötajate kaasamine. Teine poolaasta ilmutas paranemise märke ja näitas häidtulemusi elektri- ja hübriidautode turgudel. Alustame aastat 2021 suurema arvutellimustega kui 2019. aastat, samas väiksema varude taseme ja kõrgemahinnastamisega kogu tootevaliku ulatuses," ütles Denis le Vot, Renault Grupimüügiosakonna vanemasepresident.

Covid-19pandeemia olukorras langes Renault Grupi müük 21,3% 2 949 849 sõidukini, üldineturu langus oli 14,2%. Grupi müügi langus oli peamiselt tingitud tegevusestriikides, mis olid pandeemia ajal rangelt suletud ja peatasid teises kvartalismüügitegevuse, samuti aeglustumisest neljandas kvartalis, eelkõigePrantsusmaal. Lisaks on grupp jätkanud müügipoliitikaga, mis keskendub müügimahtudeasemel kasumlikkusele.

Elektrisõidukid:Renault, juhtiv bränd Euroopas

Kiirestikasvaval elektriautode turul on Renault bränd 115 888 müüdud sõidukigakindlustanud endale liidripositsiooni Euroopa elektriautode turul, tõus 101,4%võrreldes aastaga 2019. ZOE on 100 657 autoga enimmüüdud elektriauto,müük tõusis 114%. Elektriliste tarbesõidukite segmendis on enimmüüdud mudel KangooZ.E..

2021.aastal täiendavad grupi elektriautode pakkumist Renault Twingo Electric jaDacia Spring.

Suvestalates on Renault pakkunud lisaks täiselektriliste (BEV) mudelite valikule omaenimmüüdud autode (Clio, Captur ja Megane universaal) E-TECH hübriid- japistikhübriidversioone. Sellega on bränd taganud kindla koha hübriid- japistikhübriidautode turul, müües Euroopas rohkem kui 30 000 sõidukit, mismoodustab 25% nende sõidukite tellimusmahust.

2021.aasta esimesel poolel laiendatakse E-TECH valikut, kui müügile tulevad RenaultArkana E-TECH hübriid, Captur E-TECH hübriid ja Megane sedaan E-TECHpistikhübriid.

Euroopas

23,6%langenud turul oli grupi kogumüük 1 443 917 autot, langus 25,8%.

Renault’ brändituruosa tõusis 0,1 punkti võrra, moodustades 7,7%. Seda tänu B-segmendimudelite (Clio, Captur ja ZOE) õnnestunud uuendamisele ja E-TECH valiku edukaleturule toomisele.

Clio onoma kategooria enimmüüdud sõiduk Euroopas 227 079 autoga. Nii on Renault’bränd suurendanud müügi osakaalu jaeturul ligikaudu ühe punkti võrra.

Dacia bränd385 674 müüdud autoga teatas 31,7% müügilangusest. Sandero jääb neljandataastat järjest enimmüüdud autoks jaeturul. Kaks brändi ajaloolist mudelit, uusSandero ja uus Sandero Stepway, tulid müügile 2020. aasta lõpus.

Dacia uued kahekütuselised bensiini javeeldatud naftagaasiga töötavad mootorid, mis on ECO-G nime all saadavalsuuremal osal valikust, moodustavad Dacia autode müügist Euroopas rohkem kui25%.

VäljaspoolEuroopat langes grupi müük 6,5%, peamiselt mõjutasseda 45% müügi langus Brasiilias grupi ümberorienteerumise tõttu kõige kasumlikumatelekanalitele.

Venemaal, grupisuuruselt teisel turul müügimahu poolest, on Renault Grupp juhtival kohal 30,1%turuosaga, tõus 1,2 punkti. 9,2% langenud turul langes müük 5,5%.

LADA kinnitas21,5% turuosaga taas juhtiva brändi positsiooni Venemaa turul. LADA Granta jaLADA Vesta on endiselt kaks turu enimmüüdumat autot Venemaal.

Renault brändituruosa oli 8%, langedes 0,2 punkti uue Dusteri ootuses, mis saabub müügile2021. aasta esimeses pooles.

Indias langes grupimüük 18,8% kukkunud turul 9,4%. Renault saavutas 2,8% (+0,3 punkti) turuosamudeli Triber edukuse tõttu. 2021. aasta esimeses pooles laieneb Renault’ valik(Kwid, Duster, Triber) täiesti uue maasturimudeliga Kiger.

Türgis, kus turgjõudsalt taastub, jääb grupp turuliidriks.

Lõuna-Koreas tõusisRenault Samsung Motorsi müük tänu märtsis 2020 turule toodud uue XM3 mudelimüügiedule 14,2%, samas kui turg tõusis 5,5%.

TÄIENDAV TEAVE:

Rie Yamane

rie.yamane@renault.com

Pressiesindaja

+33 6 03 16 35 20

Allalaetavad failid

Ole ühenduses

Jälgi meid sotsiaalmeedias

Meie veebileht kasutab küpsiseid.