Pressiteade
Boulogne-Billancourt, 12.01.2021
„Esimesel poolaastal mõjutas pandeemia meiemüügitegevust väga suurel määral, olukorraga aitas toime tulla kõigi grupitöötajate kaasamine. Teine poolaasta ilmutas paranemise märke ja näitas häidtulemusi elektri- ja hübriidautode turgudel. Alustame aastat 2021 suurema arvutellimustega kui 2019. aastat, samas väiksema varude taseme ja kõrgemahinnastamisega kogu tootevaliku ulatuses," ütles Denis le Vot, Renault Grupimüügiosakonna vanemasepresident.
Covid-19pandeemia olukorras langes Renault Grupi müük 21,3% 2 949 849 sõidukini, üldineturu langus oli 14,2%. Grupi müügi langus oli peamiselt tingitud tegevusestriikides, mis olid pandeemia ajal rangelt suletud ja peatasid teises kvartalismüügitegevuse, samuti aeglustumisest neljandas kvartalis, eelkõigePrantsusmaal. Lisaks on grupp jätkanud müügipoliitikaga, mis keskendub müügimahtudeasemel kasumlikkusele.
Elektrisõidukid:Renault, juhtiv bränd Euroopas
Kiirestikasvaval elektriautode turul on Renault bränd 115 888 müüdud sõidukigakindlustanud endale liidripositsiooni Euroopa elektriautode turul, tõus 101,4%võrreldes aastaga 2019. ZOE on 100 657 autoga enimmüüdud elektriauto,müük tõusis 114%. Elektriliste tarbesõidukite segmendis on enimmüüdud mudel KangooZ.E..
2021.aastal täiendavad grupi elektriautode pakkumist Renault Twingo Electric jaDacia Spring.
Suvestalates on Renault pakkunud lisaks täiselektriliste (BEV) mudelite valikule omaenimmüüdud autode (Clio, Captur ja Megane universaal) E-TECH hübriid- japistikhübriidversioone. Sellega on bränd taganud kindla koha hübriid- japistikhübriidautode turul, müües Euroopas rohkem kui 30 000 sõidukit, mismoodustab 25% nende sõidukite tellimusmahust.
2021.aasta esimesel poolel laiendatakse E-TECH valikut, kui müügile tulevad RenaultArkana E-TECH hübriid, Captur E-TECH hübriid ja Megane sedaan E-TECHpistikhübriid.
Euroopas
23,6%langenud turul oli grupi kogumüük 1 443 917 autot, langus 25,8%.
Renault’ brändituruosa tõusis 0,1 punkti võrra, moodustades 7,7%. Seda tänu B-segmendimudelite (Clio, Captur ja ZOE) õnnestunud uuendamisele ja E-TECH valiku edukaleturule toomisele.
Clio onoma kategooria enimmüüdud sõiduk Euroopas 227 079 autoga. Nii on Renault’bränd suurendanud müügi osakaalu jaeturul ligikaudu ühe punkti võrra.
Dacia bränd385 674 müüdud autoga teatas 31,7% müügilangusest. Sandero jääb neljandataastat järjest enimmüüdud autoks jaeturul. Kaks brändi ajaloolist mudelit, uusSandero ja uus Sandero Stepway, tulid müügile 2020. aasta lõpus.
VäljaspoolEuroopat langes grupi müük 6,5%, peamiselt mõjutasseda 45% müügi langus Brasiilias grupi ümberorienteerumise tõttu kõige kasumlikumatelekanalitele.
Venemaal, grupisuuruselt teisel turul müügimahu poolest, on Renault Grupp juhtival kohal 30,1%turuosaga, tõus 1,2 punkti. 9,2% langenud turul langes müük 5,5%.
LADA kinnitas21,5% turuosaga taas juhtiva brändi positsiooni Venemaa turul. LADA Granta jaLADA Vesta on endiselt kaks turu enimmüüdumat autot Venemaal.
Renault brändituruosa oli 8%, langedes 0,2 punkti uue Dusteri ootuses, mis saabub müügile2021. aasta esimeses pooles.
Indias langes grupimüük 18,8% kukkunud turul 9,4%. Renault saavutas 2,8% (+0,3 punkti) turuosamudeli Triber edukuse tõttu. 2021. aasta esimeses pooles laieneb Renault’ valik(Kwid, Duster, Triber) täiesti uue maasturimudeliga Kiger.
Türgis, kus turgjõudsalt taastub, jääb grupp turuliidriks.
Lõuna-Koreas tõusisRenault Samsung Motorsi müük tänu märtsis 2020 turule toodud uue XM3 mudelimüügiedule 14,2%, samas kui turg tõusis 5,5%.
TÄIENDAV TEAVE:
Rie Yamane
rie.yamane@renault.com
Pressiesindaja
+33 6 03 16 35 20
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.