Pressiteade

Jaga

STRATEEGILISE KAVA „RENAULUTION“ ESITLUS 14. JAANUARIL 2021

Boulogne-Billancourt, 6. jaanuar 2021 – Renault Grupi tegevdirektor Luca de Meo esitleb uut strateegilist kava „Renaulution“ 14. jaanuaril 2021.

Pressiteade avaldatakse kell 8.00 (Pariisiaeg) veebilehel media.groupe.renault.com.

Konverents ja küsimuste-vastuste vooralgab otseülekandes kell 8.30 (Pariisi aeg) inglise keeles veebilehel group.renault.com/en.

Üksikasjadjärgnevad.

Renault kohta

Renault Grupp on tootnud autosidalates aastast 1898. See on rahvusvaheline grupp, mis müüs 2019. aastal ligi3,8 miljonit sõidukit 134 riigis. Tänapäeval on grupil kogu maailmas 40tootmiskohta ja 12 700 müügipunkti, kus töötab rohkem kui 180 000 inimest.Tegeledes tuleviku peamiste tehnoloogiliste väljakutsetega ja jätkatespüüdlemist kasumliku kasvustrateegia poole, keskendub Renault Grupprahvusvahelisele laienemisele. Tuginetakse oma viie brändi (Renault, Dacia,Renault Samsung Motors, Alpine ja LADA) üksteist täiendavale iseloomule,elektrisõidukitele ja ainulaadsele alliansile Nissani ja Mitsubishi Motorsiga.100% Renault’le kuuluv meeskond on osalenud vormel 1 maailmameistrivõistlustelalates aastast 2016, bränd tegutseb mootorispordis, mis on uuenduslikkuse jatuntuse lipulaev.

Kontakt

Astrid DE LATUDE

Ettevõtte pressiesindaja

+33 (0)6 25 63 22 08

astrid.de-latude@renault.com

Ole ühenduses

Jälgi meid sotsiaalmeedias

Meie veebileht kasutab küpsiseid.