Pressiteade
Futuristiliku disaini ja uuendusliku modulaarsusegaRenault MORPHOZ võidab aasta auto auhinna kolmandal väljaandmisel aastaideeauto auhinna. Tänu modulaarsele platvormile suudab elektriline ideeautopakkuda jõudlust, autonoomsust ja mahutavust igaks eluhetkeks. Laiendatav kerevõimaldab kohandada Renault MORPHOZi reaalajas, igapäevasteks sõitudekskompaktne suurus, aga pikemateks teekondadeks saab salongi ruumi ümberkujundada, et vabastada ruumi täiendavate akude jaoks.
See tagab MORPHOZile 2020. aasta ideeauto auhinna,millega tunnustatakse aasta kõige uuenduslikumat ideeautot. MORPHOZ eristuskonkurentidest uuendusliku disainiga, mis pakub enneolematut modulaarsust.
MORPHOZi disainis leidub sedaani, maasturi ja kupeeomadusi. Mootori elektrilist võimsust rõhutavad arvukad väliskujundusedetailid. Ainulaadne ideeauto on loodud kahes suuruses:
4,40m linnaversioonina ja 4,80 m reisiversioonina. Nii kohandub MORPHOZ kõigiklientide soovide ja kasutusviisidega. 100% elektriline MORPHOZ on induktsiooniteel laetav, seda ka sõidu ajal. Auto on võrku ühendatud ja varustatud 3.taseme autonoomsete juhtimisfunktsioonidega.
Sarnaselt kerele kohandub ka salong juhi ja reisijatevajadustele. Interjöörile lisab hubasust kollane värv ja kallutatavate istmeteasendit on lihtne muuta. Uurimuslik ideeauto MORPHOZ esindab Renault’elektriliste mudelite tuleviku uut perekonda, mis saabub aastal 2021.
Aasta auto auhinna kolmanda väljaandmise žürii, kuhukuulusid Prantsuse autotööstuse esindajad, vaagis oma otsuseid 5. oktoobristkuni 5. novembrini. Renault võitis kaaasta reklaami teise auhinna Inglise teleklipiga, mis jutustas 30-aastasestelust koos Clioga.
„Julge modulaarsusega, uuendusliku disainiga,inimkesksena, sest on valmis jagamiseks ja muutusteks, esindab MORPHOZikontseptsioon ideaalselt Renault' DNAd. See näitab teed elektrisõidukite uuelepõlvkonnale ja soovib pakkuda uusi liikumiskogemusi kõigile autokasutajatele.Mul on hea meel, et MORPHOZ on kutsunud žüriiliikmete kujutlustes esilevastukaja ning soovin teid tänada, et osutusime aasta auto auhinna vääriliseks.“
Jälgige või elage uuesti läbi aastaauto auhinnatseremoonia
Renault
Renault on kogumaailmas kättesaadav kontserni kaubamärk, mida müüakse 12 000 müügipunktis 134riigis. Renault on esimene prantsuse kaubamärk maailmas. See on alati eristunudebatraditsioonilise lähenemisviisiga, pakkudes välja uusi autode kasutamisevõimalusi ja tutvustades uuenduslikke lahendusi. Brändi mudelid paistavad silmasensuaalse joone ja sooja stiiliga. Need hõlbustavad igapäevast kasutamist tänurohketele konfiguratsiooni muutmise võimalustele, mobiilsetele tehnoloogiateleja intuitiivselt kasutatavale varustusele. Keskendume innovatsioonile, et meiekliendid saaksid ellu viia oma eluunistusi.
Meediakontakt:
VincentFrappreau vincent.frappreau@renault.comTel: +33 635 41 24 55
Standard Presse:
+33 (0)1 76 84 63 36