Pressiteade

Jaga

2020. aasta III kvartali müügitulu oli 10 374 miljonit eurot

Grupi kvartali müügitulu oli 10 374 miljonit eurot (-8,2%). Püsivate vahetuskursside ja perimeetri juures oleks langus olnud -3,2%. Kolmandas kvartalis müüs grupp 806 320 sõidukit, langus 6,1%. September andis positiivse impulsi, mida võis täheldada eelkõige Euroopas, kus grupi müük tõusis 3% tõusnud turul 8% võrra. Kolmandas kvartalis 150% tõusnud ZOE müügiga on grupp graafikus oma 2020. aasta CAFE eesmärkide täitmisega. Võrreldes 2019. a 30. septembriga oli tellimuste arv 30. septembril 2020 kõrge – tõus 60%, samas kui varud olid pärast 22% langust madalal tasemel.

Boulogne-Billancourt, 10/23/2020

ÄRITULEMUSED: III KVARTALI TÄHTSÜNDMUSED

2020. aasta kolmas kvartal näitab ülemaailmselautoturul taastumistrendi,langus oli 4,%, võrreldes 28% langusega esimesel poolaastal.

Renault Grupp müüs kvartali jooksul 806 320 sõidukit,mis on 2019. a kolmanda kvartaliga võrreldes 6,1% vähem. Renault’ bränd tugevdabjuhtpositsiooni elektrisõidukite valdkonnas ja kiirendab E-TECH hübriidi japistikhübriidi tootevaliku turule toomist Euroopas. Selle kvartali jooksul ongrupp tugevdanud oma hinnadistsipliini poliitikat.

Euroopas

5% langenud Euroopa turul hoidis grupp head taset405 223 müüdud sõidukiga kolmandas kvartalis (-2,9%). Turuosa tõusis 0,2 punkti10,3%-ni.

Renault’ brändi müügitulu 0,8% tõusu tagas Clio,Capturi ja ZOE edu, mis kõik on vastavates kategooriates juhtpositsioonil.

Dacia brändi müügi 9,9% langus tuleneb peamiselt2019. a kolmanda kvartali kõrgest võrdlustasemest.

Elektrisõidukid: ZOE on kasvava turu liider

Renault’ bränd on 107,2% tõusnud elektrisõidukiteturul Euroopa liider. ZOE on enimmüüdud elektriauto,mille müük kolmandas kvartalis tõusis rohkem kui 27 000 müüdud sõidukiga 157,4%.

Hübriid- ja täiselektriliste autode tellimuste heatase kinnitab grupi võimekust saavutada 2020. aasta CAFE[1] .

VäljaspoolEuroopat

Grupi müük langes 9%, peamiselt mõjutas seda 50,9% müügilangus tugevalt langenud Brasiilia turul ja muudatused grupi äripoliitikas, miseelistab nüüd kasumlikkust mahtudele.

Venemaal,Renault Grupi suuruselt teisel turul tõusis LADA müük kvartalis 4,5%, samas olituru tõus 3,7%. Renault Grupp on 28,8% turuosaga juhtpositsioonil, tõusu veavadLADA Granta ja LADA Vesta, kaks turu enimmüüdud sõidukit.

Türgis toimubturu jõuline taastumine (+178%), Renault Grupi müük tõusis 2019. a kolmandakvartaliga võrreldes 131,1%.

KOLMANDA KVARTALI MÜÜGITULUTEGEVUSVALDKONNITI

2020. a III kvartalis oli grupi müügitulu 10 374 miljonit eurot (-8,2% võrreldes eelmiseaastaga). Püsivate vahetuskursside japerimeetri[2]

Autotööstuse, väljaarvatud AVTOVAZ, müügitulu moodustas 8948 miljonit eurot, langus 7,4%. Languse peamisepõhjusena võib välja tuua mahtude vähenemise (-6,8 punkti), osaliselt ka varudekorrigeerimise.

Müük partneritele langes 3,3 punkti, mis ontingitud väiksema arvu sõidukite ja nende osade tootmisest partnerite jaoks.

Negatiivne vahetuskursi mõju -4,2 punkti tulenesgrupi tegevusest arenevatel turgudel.

Positiivne hinnamõju +5,5 punkti on tingitudhinnatõusust raha väärtuse languse korvamiseks ja meie hinnadistsipliini poliitikast.

Positiivne tootevaliku mõju +1,1 punkti kajastubpeamiselt ZOE müügi kasvus.

Muude toimete positiivne panus oli 0,3punkti.

AVTOVAZi osa grupi kvartalimüügitulus oli 663 miljonit eurot, langus 16,2% pärast 153 miljoni eurosenegatiivse vahetuskursi mõju arvesse võtmist. Püsivate vahetuskursside juuresoleks AVTOVAZi panus tõusnud 3,2% võrra.

Liikuvusteenused andsid 2020. a kolmanda kvartalimüügitulusse 5 miljonit eurot.

Müügi finantseerimise(RCI Banque) müügitulu oli kolmandas kvartalis 758 miljonit eurot, 10,1%-line langusvõrreldes aastaga 2019.

Autotööstusevaldkonnal oli 30. septembril2020 15,2 miljardit eurot likviidsusreserve, mis hõlmavad ka Prantsusmaavalitsuse tagatud 5 miljardi suurust krediidilimiiti. Septembri lõpuks olisellest kasutusele võetud 3 miljardit eurot. Alates 30. juunist vähenesidlikviidsusreservid 1,6 miljardi euro võrra, peamiselt tööjõuvajadusehooajalisuse ja võlgade tagasimaksmise tõttu. Sellest olenemata peaks Renault Gruppteisel poolaastal saavutama autotööstuse valdkonnas vaba positiivse rahavoo.



[1] CAFE (Corporate AverageFuel Economy): ettevõtete keskmise kütusesääst.

[2] Konsolideeritud tulude muutuse analüüsimiseks püsiva perimeetri javahetuskursside juures arvutab Renault Grupp jooksva aasta tulud ümber,rakendades eelmise aasta keskmisi vahetuskursse ja jättes välja eelmisel aastalilmnenud olulised muutused perimeetris.

Allalaetavad failid

Ole ühenduses

Jälgi meid sotsiaalmeedias

Meie veebileht kasutab küpsiseid.