Pressiteade
Renault Engineering inseneride poolt välja arendatud japatenteeritud E-TECH hübriidtehnoloogia kombineerib kaks elektrimootorit, uudsesiduriga käigukasti ja sisepõlemismootori. E-TECH pistikhübriidil pakub akusuuremat võimsust, et veelgi enam tõsta elektrisõidu osakaalu igapäevasesliiklemises..
Renault' hübriidtehnoloogia võimaldab:
- kuni 80% elektriga sõitmist linnas ja kuni 40% madalamatkütusekulu E-TECH hübriidmootoriga.
- kuni 65 kmtäiselektrilist sõitu linnas ning E-TECH pistikhübriidmootori elektrijõul. kuni135 km/h kiirust.
Renault’ E-TECH tehnoloogia pakub kõiki elektrimootorieeliseid: sõidurõõmu tagamiseks vaikne paigaltvõtt ning aku laadimineaeglustamisel ja pidurdamisel.
UUS RENAULT ARKANA E-TECH HÜBRIID
Renault Arkana onhübriidmudel 140 hj E-TECH hübriidmootori ja 1,2 kWh (230V) akuga. Pakkumisemuudab täiuslikuks 12 V mikrohübriidne1.3 TCe 140 ja 160 mootoritel.
UUSRENAULT CAPTUR E-TECH HÜBRIID
Renault, linnamaasturite, tehnoloogia ja ühenduvusemärksõna ning segmendi turuliider Euroopas, pakub nüüd E-TECH hübriidmootorit,mis täiendab E-TECH pistikhübriidiga versioone. See mootor on erakordselttundlik tänu 1,2 kWh aku ja 140 hj kombineeritud jõule. See tagab juhilemaksimaalse sõidumõnu ja väiksema tarbimise ilma laadimata.
12 V mikrohübriidset lahendust hakatakse pakkuma ka 1.3 Tce bensiinimootoritele, mis muudab Capturi taas segmendi kõigetäiuslikumalt elektrifitseeritud valikuks.
Renault Capturi eeliseks on nüüd ka R.S. Line versioon. Selleversiooni muudavad eriliseks spetsiaalsed embleemid, ümber kujundatud esi-ja tagakaitserauad, F1 laba ja ainulaadsed sulamist rattad. Salongiilmestavad must laejoon, spetsiaalne polsterdus, punase tepinguga roolikate,süsinikviimistlusega kaunistused ja alumiiniumist pedaalid. Olenemata valitud mootoristloob tippklassi ainulaadsete lisanditega viimistlus sportliku õhustiku.
LUUKPÄRAGAUUS MÉGANE E-TECH PISTIKHÜBRIID
Uuele Megane’ile tuleb kasuks hiljutine stiilimuutus, mispakub ümber kujundatud, ergonoomilisemat ja modernsemat sisekujundust, samutiparimaid ühenduvuse, multimeedia ja juhiabide tehnoloogiaid.
Lisaks universaalkerega versioonile pakub Méganeluukpära nüüd E-TECH pistikhübriidmootorit, mis kombineerib elektrijõu eelised jasõidumõnu, tegemata samas järeleandmisi sõiduulatuses.160 hj arendaval tehnoloogial on 9,8 kWh (400V) mahutavusega aku ja sõiduulatuskombineeritud tsüklis (WLTP) kuni 50 kmja linnatsüklis (WLTP City)* kuni 65 km
Renault Arkana E-TECH hübriid, Captur E-TECH hübriid ja MeganeE-TECH pistikhübriidjõuavad Euroopa turule 2021. aasta esimeses pooles.