Pressiteade
RENAULT F1® MEESKONDLÕPETAB ITAALIA GP 6. JA 8. KOHAGA
Renault DP World F1 meeskond kogus ettearvamatul ja sündmusterohkelItaalia Grand Prix’ etapil Monza ringrajal Daniel Ricciardo kuuenda ja EstebanOconi kaheksanda kohaga 12 punkti.
Turvaauto ja punane lipp ilmusid sageli rajale pöörases52-ringilises sõidus, mispaiskas täielikult segiGrand Prix’ korra ja järjestuse.
Mõlemad juhid tegid suurepärase stardi ning Daniel edestasesimesel ringil Valtteri Bottast ja Max Verstappenit, hoides viiendat kohta, jaEsteban tõusis kolme koha võrra kaheteistkümnendalt üheksandale.
Kummaline olukord, kui rajale tuli turvaauto, agaboksirada pandi kinni, muutis edetabelit täielikult. Mõlemad juhid läksid 22.ringil rehvivahetuseks boksi, kuid punane lipp ringe hiljem tähendas, et teisedautod, mis ei olnud boksis käinud, olid mitu kohta tõusnud.
Uuel stardil oli Daniel üheksas ja Esteban kaheteistkümnesning mõlemad autod tegid muutunud järjestuses tugeva stardi; Esteban tõusiskahe koha võrra kümnendaks. Eessõitvatele autodele määratud karistusedtähendasid, et mõlemad juhid järjestuses tõusid ja Daniel saavutaslõpuheitluses kuuenda koha. Esteban tõusis seitsmendaks, kuid viimasel ringilmöödus temast Lewis Hamilton ja ta lõpetas kaheksandana.
Daniel Ricciardo, startis 7.kohalt, lõpetas 6. kohal:
„See oli pööranevõidusõit. Meenutas mulle aastat 2017 Bakuus, kus oli sarnane pingelinemeeleolu ja kõik oli äärmiselt ettearvamatu. Õnnesoovid Pierre’ile [Gasly] esimesevõidu puhul. Ma tean seda tunnet, esimese võidu maitset, ja see on meeletu. Kuueskoht ei ole tänaseks paha, tunnen, et selles olukorras poleks ma saanud rohkemteha. Me polnud ainukesed, kuid turvaauto ja punane lipp ei olnud täna meiepoolt. Pärast head starti ja head kohta ei olnud ajastus meile soodne, kuid seeon asi, mida meie muuta ei saa. Olen tänase pärast õnnelik, meil oli hea start,hea rütm ja me liigume edasi järgmise nädalavahetuse juurde.”
Esteban Ocon, startis 12. kohalt, lõpetas 8. kohal:
„Mul on tänase päeva osas segased tunded, sest meil olirajal hea minek ja saime mõned vajalikud punktid, kuid see oli ka üks neistvõidusõitudest, kui vaatad poodiumile ja mõtled, mis kõik oleks võinud olla. Õnnei olnud täna meie pool, kui tegime boksipeatuse enne punast lippu, ja seetähendas vaba peatust teiste jaoks. Võidusõit oli tugev, möödusin stardiskolmest autost ja mul oli hea sõidurütm, et olla punktiarvestuseskonkurentsivõimeline. Veider, sest möödusin stardis Gaslyst ja tema võitisetapi! Tõenäoliselt ei langenud meie tempo kokku ootustega, kuid see oli siiskitubli pingutus.”
„Pärast head tulemust Spas jakavandatud teadet Alpine F1 meeskonna ümber brändimisest järgmisest aastast olimeeskonnal sellel nädalavahetusel kindlasti täiendav pinge ja kõrgendatudootused. Siia saabudes teadsime ka, et meie ees on kaks suurt tundmatut:esiteks raja omaduste mõju meie autole, mis ei olnud ilmselgelt nii soodne kui Spas,suure kiirusega pööretel kulus rohkem ringiaega, ja teiseks uus tehniline reeglistikmootori režiimide kohta. Kuigi selle mõju kvalifikatsioonile ei ole veel pärisselge, näitab tänane võidusõit, et sõitjad on üksteisele lähemal ja rohkem võistluslikud,mis teeb sõidu põnevamaks. Pärast mõlema auto suurepärast starti, kui Daniel edestasValtteri Bottast ja hoidis teda enda taga ning Esteban möödus avaringidelmitmest autost, halvendasid mitmed vahejuhtumid rajal meie positsioone ninglõpuks tähendas see meile kuuendat ja kaheksandat kohta. See valmistaspettumuse kogu meeskonnale, kuid me ei tohi peituda asjade taha, mis ei allumeie kontrollile. See nädalavahetus näitas selgelt, et meie auto ei ole samatugev kui McLaren, mis oli kaugel ees samade asjaolude juures. Sellelevaatamata on rõõm näha nelja Renault’ mootorit esimese kaheksa seas selliseläärmiselt nõudlikul ringrajal nagu Monza. Kokkuvõttes saime mõõduka kogusepunkte, mis annab meile sarjas viienda koha, jäädes siiski eespool olevatemeeskondade vaateväljale.”