Pressiteade
See hõlmab kaasamist ja funktsioonide organiseerimist horisontaalseltasandil.
„Ettevõte peab muutma oma „mänguplaani“ning liikuma mahtudele suunituselt edasi väärtuste ja kasumlikkusetaotlemiseni. Ümber nelja tugeva brändi koondatud organisatsioon ja suuremateülesannete ristfunktsionaalsus annavad võimaluse töötada lihtsamalt, keskendudes rohkem turgudele jaklientidele, püüeldes meeskonnavaimu toel parima võimaliku tulemuse poole. See on grupi taastumise peamine tõukejõud,"ütles Luca de Meo, Renault Grupi tegevjuht.
Osana sellest projektist hakkavad uusi Äriühinguid organiseerima ja elluviima:
··piirkondade direktor, müükja turundus, Dacia üksus,
·· ClotildeDelbos, Renault Grupi tegevjuhi asetäitja ja finantsjuht, uue liikuvuse üksus.
Kui organisatsiooni arendamise plaan on piisavalt põhjalikult väljatöötatud, jagatakse seda töötajate esindusorganitega.