Pressiteade
Aastatejooksul on Renault säilitanud selle DNA, mis on teinud auto edukaks, et pakkudanüüd viiendat põlvkonda, mis on rohkem Clio kui eales varem. Sarnaselt esimeseClioga on Clio V laenanud tehnoloogiat kõrgemate segmentide sõidukitelt. PraeguneClio V jätkab ajakohaselt nõuetele vastavate täiuslikult turvaliste autodetraditsiooni, mida tõestab EuroNCAPi antud 5 tärni ohutuse eest.
Clio lähebveelgi kaugemale ja kirjutab uuendusliku E-tech hübriidtehnoloogiaga uue peatüki omaajaloos. See elektrifitseerib igapäevaelu ja kohandub tänu oma tunnustatudmitmekülgsusele suurima arvu klientide liikumisvajadustega.
Aastapäevatähistamiseks on Renault’ digimeeskond käivitanud operatsiooni nimega#CLIOGENERATION. Põhimõte on lihtne: peaaegu kõigil on Clio kohta oma lugu. Renault’Grupi sotsiaalvõrgustikud jagavad arhiivifotosid ja videoid, intervjuusidasjaosalistega ning, mis kõige olulisem, meie kogukonna liikmete suurepäraseidClio lugusid. Tükikesi igapäevaelust, mida jagatakse Instagramis, Facebookis jaTwitteris.
23.augustil alustas Renault reklaamikampaaniaga „Meie suurepärase loo järgminepeatükk“. Clio on kestnud põlvkondi ja uus Euroopa kampaania, mille korraldab Publicis,räägib loo emast ja tema pojast, kelle elu kulgeb koos Clioga, selle esimesestpõlvkonnast kuni uusima Clio E-tech pistikhübriidini.
Rohkemteavet Clio saaga, Clio V E-TECH hübriidi testisõidu kohta meie katsetuspiloodi LaurentHurgoni poolt leiate järgmistelt linkidelt SIINja SIIN.
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.