Pressiteade
RenaultMegane on kultuslik mudel. 25 aasta jooksul on kogu maailmas müüdud seitsemiljonit Megane'i, mis esindavad selle mudeli nelja põlvkonda. Uus Megane pakubarvukalt stiilimuutusi, täielikku mootorivalikut, sh murrangulist E-TECHpistikhübriidtehnoloogiat ja veelgi rohkem tehnoloogiaid, mis suurendavadohutust ja sõidurõõmu. Janagu alati, ka kahte keretüüpi Väljendusrikas, viimistletud stiil
UusRenault Megane on kindlasti viimistletud stiiliga küpsem auto. Ees on näha uutmuudetud iluvõrega põrkerauda, kroomitud äärisega udulaternaid ja õhusisselaskeavasid. Muudetud kujuga on ka tagumine põrkeraud. Rattakaared on nüüdtugevamalt välja joonistatud ja neil on uued dekoratiivsed elemendid. Hämaraspüüavad pilku valgustatud uksekäepidemed. 16Kõiktuled on valmistatud LED-tehnoloogias. Ees on C-kujulised 100% LED-esilaternadja Full LED PURE VISIONi esilaternad saadaval juba standardvarustusesNeed tagavad 30% suurema valgusvihu ulatuse javalgustavad koos udutuledega kurve. Tagatuled, samuti 100% LED, tõmbavadtähelepanu uute 3D-efektiga liistudega. Järjestikused tagumised suunatuledloovad kõrgtehnoloogilise efekti ja püüavad pilku.
Rikkalik eesrindlike tehnoloogiate pakett
Megane'isisemus on meeldiv, kujundatud juhi ergonoomikat silmas pidades, varustatudMULTI-SENSE-süsteemi, elektriliselt reguleeritavate esiistmete, puudutamisel meeldivarooliga juba põhivarustuses ja uut tüüpi polstriga. Eriti muljet avaldav onuus, täielikult digitaalne 10,2-tolline näitajate ekraan armatuurlaual otse juhisilme ees ja uue põlvkonna EASY LINK- multimeediasüsteem suure, 7- või9,3-tollise puutetundliku ekraaniga. Android Autoga ja Apple CarPlay'ga ühilduvsüsteem võimaldab isikupärastada auto erinevate parameetrite sätteid.
UusMégane on varustatud uusimate saadaolevate sõiduabitehnoloogiatega, mis viivadmeid autonoomsete autode ajastusse:••••••••••Versioon R.S. Line
UusMegane pakub ka täielikku mootorivalikut ja varustusversioone. Lisaks Life'ile,Zenile ja Intensile on turule ilmunud versioon R.S. Line. See asendab senistversiooni GT Line ja eristub erilise sümboolikaga R.S.-i logoga eesmistelporitiibadel ja pagasiruumi luugil, topeltkroomitud väljalaskeotsa,teemantäärtega 17-tolliste kergmetallvelgede, alcantara'st punaste tepingutega R.S. Line'i polstri jasoojendusega sportistmetega. Punased tepingud on ka nahkkattega roolil.Sportautode fännid rõõmustavad...
Megane'itootevaliku uuendamine hõlmab ka sportversioone R.S. ja R.S. Trophy, midaootavad kannatamatult sportlikke emotsioone hindavad kliendid. Mõlemadversioonid on varustatud Alians RNMi välja töötatud 1,8-liitriseturboülelaaduri ja otsesissepritsega mootoriga, mis on samuti paigaldatudAlpine A110-le.Megane R.S. arendab nüüd 300-hobujõulist võimsust(nagu ka Megane R.S. Trophy eelmine põlvkond), selle pöördemomenti on aga EDC käigukastigaversioonis suurendatud 420 Nm-ni (+30 Nm) ja manuaalkäigukasti puhul 400 Nm-ni.Nelikroolimise süsteem 4CONTROL ja sportvedrustus võimaldavad äärmiseltdünaamilist kitsaste kurvide võtmist ja parandavad samal ajal ka stabiilsust.Uus süsteem R.S. Monitor näitab auto erinevaid parameetreid reaalajas.
Uus Megane R.S. Trophy on võidusõidurajale otsekuiloodud. Seda eristab muu hulgas ainult selles versioonis saadaval olevCup-vedrustus.
Varustatud Torsen®-i piiratud libisemisdiferentsiaaliga, mis hõlbustab kurvidesse sisenemist ja tagabsuurema mootori tõhususe sirgele väljumisel. Amortisaatorid ja vedrustuse vedrudon vastavalt 25% ja 30% võrra jäigemad ning põikistabilisaator on MeganeR.S.-iga võrreldes 10% jäigem. Selline varustus tagab erakordse sõidurõõmu.
Täielik mootorivalik
Täielikmootorivalik vastab kõigile kasutajate vajadustele ja soovidele. Uus Renault Megane pakub järgmisi jõuallikaid:••kooskuuekäigulise manuaalkäigukastiga,
•••••Bränd,mis on juba üle 10 aasta olnud elektrisõidukite segmendi teerajaja jaasjatundja, tutvustab ka Megane'is uut E-TECHi pistikühendusega hübriidajamitvõimsusega 160 hj, mis on turuletulekust alates saadaval Megane Grandtouriversioonis. Tänu 9,8 kWh (400 V) veoakule on uuel Mégane E-TECHipistikhübriidil läbisõiduulatus, mis võimaldab 100% elektrilisel režiimil jakiirusega kuni 135 km/h läbida kombineeritud tsüklis (WLTP) kuni 50 km jalinnasõidu puhul (WLTP City) kuni 65 km. Käivitamine toimub alati elektriliselrežiimil. Uus mudel võimaldab igapäevasõitude tegemist ilma kütusekulu jaheitmeteta ning õigustab end suurepäraselt ka pikematel sõitudelnädalavahetusel või puhkuse ajal. Tänu sellele tehnoloogiale võib Megane'i E-TECHipistikhübriid uhkustada rekordiliselt väikese kütusekuluga alates 1,3 l/100 kmja väikeste heitkogustega alates 28 g/km kombineeritudtsüklis (WLTP). UusHinnad
Uue Renault Megane'i hinnad algavadsisepõlemismootoriga versiooni puhul 17 690 eurost ja E-TECH 160pistikhübriidversiooni puhul 24 590 eurost. Uue Renault Megane'i tellimusi saabesitada alates 1. juulist 2020.
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.