Pressiteade

Jaga

UUS RENAULT MEGANE – HÜBRIIDAJAMIGA TÄIELIK VERSIOONIDE VALIK ON BALTI RIIKIDES JUBA SAADAVAL

Kaasaegne stiil ja paremad viimistlusmaterjalid ― uus Renault Megane koos uue, rikkalikuma varustuse ja Over-The-Airi värskendustega EASY LINKi multimeediasüsteemiga on Baltimaades saadaval alates juulist. Auto pakub optimeeritud turvasüsteeme, muu hulgas on Full LED-tuled saadaval juba alates esimesest varustustasemest. Täiustatud kõrgeimal tasemel tehnoloogiad, uued sõiduabisüsteemid, sh EASY PILOT – sõiduabiline liiklusummikutes ja maanteedel, kuus saadaolevat jõuülekannet: bensiini- ja diiselmootor ning uus Renault E-TECH pistikhübriidtehnoloogia on saadaval neljal varustustasemel, sh versioonis RS Line. Uus Renault Megane on saadaval luukpära ja universaalkerega mudeli versioonis alates juulist 2020 ning sedaanina alates 2021. aastast. Hind algab Eestis 17 690 eurost.

RenaultMegane on kultuslik mudel. 25 aasta jooksul on kogu maailmas müüdud seitsemiljonit Megane'i, mis esindavad selle mudeli nelja põlvkonda. Uus Megane pakubarvukalt stiilimuutusi, täielikku mootorivalikut, sh murrangulist E-TECHpistikhübriidtehnoloogiat ja veelgi rohkem tehnoloogiaid, mis suurendavadohutust ja sõidurõõmu. Janagu alati, ka kahte keretüüpi Väljendusrikas, viimistletud stiil

UusRenault Megane on kindlasti viimistletud stiiliga küpsem auto. Ees on näha uutmuudetud iluvõrega põrkerauda, kroomitud äärisega udulaternaid ja õhusisselaskeavasid. Muudetud kujuga on ka tagumine põrkeraud. Rattakaared on nüüdtugevamalt välja joonistatud ja neil on uued dekoratiivsed elemendid. Hämaraspüüavad pilku valgustatud uksekäepidemed. 16Kõiktuled on valmistatud LED-tehnoloogias. Ees on C-kujulised 100% LED-esilaternadja Full LED PURE VISIONi esilaternad saadaval juba standardvarustusesNeed tagavad 30% suurema valgusvihu ulatuse javalgustavad koos udutuledega kurve. Tagatuled, samuti 100% LED, tõmbavadtähelepanu uute 3D-efektiga liistudega. Järjestikused tagumised suunatuledloovad kõrgtehnoloogilise efekti ja püüavad pilku.

Rikkalik eesrindlike tehnoloogiate pakett

Megane'isisemus on meeldiv, kujundatud juhi ergonoomikat silmas pidades, varustatudMULTI-SENSE-süsteemi, elektriliselt reguleeritavate esiistmete, puudutamisel meeldivarooliga juba põhivarustuses ja uut tüüpi polstriga. Eriti muljet avaldav onuus, täielikult digitaalne 10,2-tolline näitajate ekraan armatuurlaual otse juhisilme ees ja uue põlvkonna EASY LINK- multimeediasüsteem suure, 7- või9,3-tollise puutetundliku ekraaniga. Android Autoga ja Apple CarPlay'ga ühilduvsüsteem võimaldab isikupärastada auto erinevate parameetrite sätteid.

UusMégane on varustatud uusimate saadaolevate sõiduabitehnoloogiatega, mis viivadmeid autonoomsete autode ajastusse:Versioon R.S. Line

UusMegane pakub ka täielikku mootorivalikut ja varustusversioone. Lisaks Life'ile,Zenile ja Intensile on turule ilmunud versioon R.S. Line. See asendab senistversiooni GT Line ja eristub erilise sümboolikaga R.S.-i logoga eesmistelporitiibadel ja pagasiruumi luugil, topeltkroomitud väljalaskeotsa,teemantäärtega 17-tolliste kergmetallvelgede, alcantara'st punaste tepingutega R.S. Line'i polstri jasoojendusega sportistmetega. Punased tepingud on ka nahkkattega roolil.Sportautode fännid rõõmustavad...

Megane'itootevaliku uuendamine hõlmab ka sportversioone R.S. ja R.S. Trophy, midaootavad kannatamatult sportlikke emotsioone hindavad kliendid. Mõlemadversioonid on varustatud Alians RNMi välja töötatud 1,8-liitriseturboülelaaduri ja otsesissepritsega mootoriga, mis on samuti paigaldatudAlpine A110-le.Megane R.S. arendab nüüd 300-hobujõulist võimsust(nagu ka Megane R.S. Trophy eelmine põlvkond), selle pöördemomenti on aga EDC käigukastigaversioonis suurendatud 420 Nm-ni (+30 Nm) ja manuaalkäigukasti puhul 400 Nm-ni.Nelikroolimise süsteem 4CONTROL ja sportvedrustus võimaldavad äärmiseltdünaamilist kitsaste kurvide võtmist ja parandavad samal ajal ka stabiilsust.Uus süsteem R.S. Monitor näitab auto erinevaid parameetreid reaalajas.

Uus Megane R.S. Trophy on võidusõidurajale otsekuiloodud. Seda eristab muu hulgas ainult selles versioonis saadaval olevCup-vedrustus.

Varustatud Torsen®-i piiratud libisemisdiferentsiaaliga, mis hõlbustab kurvidesse sisenemist ja tagabsuurema mootori tõhususe sirgele väljumisel. Amortisaatorid ja vedrustuse vedrudon vastavalt 25% ja 30% võrra jäigemad ning põikistabilisaator on MeganeR.S.-iga võrreldes 10% jäigem. Selline varustus tagab erakordse sõidurõõmu.


Täielik mootorivalik

Täielikmootorivalik vastab kõigile kasutajate vajadustele ja soovidele. Uus Renault Megane pakub järgmisi jõuallikaid:kooskuuekäigulise manuaalkäigukastiga,

Bränd,mis on juba üle 10 aasta olnud elektrisõidukite segmendi teerajaja jaasjatundja, tutvustab ka Megane'is uut E-TECHi pistikühendusega hübriidajamitvõimsusega 160 hj, mis on turuletulekust alates saadaval Megane Grandtouriversioonis. Tänu 9,8 kWh (400 V) veoakule on uuel Mégane E-TECHipistikhübriidil läbisõiduulatus, mis võimaldab 100% elektrilisel režiimil jakiirusega kuni 135 km/h läbida kombineeritud tsüklis (WLTP) kuni 50 km jalinnasõidu puhul (WLTP City) kuni 65 km. Käivitamine toimub alati elektriliselrežiimil. Uus mudel võimaldab igapäevasõitude tegemist ilma kütusekulu jaheitmeteta ning õigustab end suurepäraselt ka pikematel sõitudelnädalavahetusel või puhkuse ajal. Tänu sellele tehnoloogiale võib Megane'i E-TECHipistikhübriid uhkustada rekordiliselt väikese kütusekuluga alates 1,3 l/100 kmja väikeste heitkogustega alates 28 g/km kombineeritudtsüklis (WLTP). UusHinnad

Uue Renault Megane'i hinnad algavadsisepõlemismootoriga versiooni puhul 17 690 eurost ja E-TECH 160pistikhübriidversiooni puhul 24 590 eurost. Uue Renault Megane'i tellimusi saabesitada alates 1. juulist 2020.

Galerii

Ole ühenduses

Jälgi meid sotsiaalmeedias

Meie veebileht kasutab küpsiseid.