Pressiteade
Autoparkide laadimisprotsess onkeeruline ja nõuab põhjalikke teadmisi elektrivõrkude töö, protsesside jastandardite kohta, samuti tugevat koordineerimist lahenduse rakendamisesosalevate partnerite vahel. Elexent on moderaator, mis võimaldab elektriautodeintegreerimist olemasolevasse parki.
Pakkumineon suunatud kõigile potentsiaalsetele klientidele, alates väikestest jakeskmise suurusega ettevõtetest kuni rahvusvaheliste korporatsioonideni.Rakendamine on võimalik juba alates kahest laadimisjaamast, mis on paigaldatudühte kohta. Elexent töötab ka paljude teiste huvigruppide jaoks, kes soovivadpakkuda oma klientidele, elanikele ja kolleegidele elektriautode laadimisegaseotud lahendusi. Nende hulka kuuluvad parklaoperaatorid, kaubanduskeskused,hotellid ja kinnisvaraettevõtted.
Elexentilon turul ainulaadne kahepoolne kogemus. Esiteks kasutab see ära Renault’ grupienam kui kümneaastast kogemust, põhjalikke teadmisi sõidukite ja akude töökohta ning teadmisi selle kohta, kuidas professionaalsed kliendidelektrisõidukeid kasutavad. Elexenti partnerite hulka kuuluvad sellisedettevõtted nagu laadimisjaamade tarnijad Schneider Electric ja Alfen, neidpaigaldav Snef ja neid hooldav Izivia. Iga ettevõte toob kaasa omaspetsialiseerumise, oma teadmised elektrivõrkudest, ühenduvusest, paigaldustestja eeskirjadest.
Praeguseks on Elexenti partnerid paigaldanud juba üle 20 000 jaama ningRenault’ grupp haldab enam kui 4000 laadimisjaama oma tööstus- jakaubandusobjektidel koos terviklike elektriliste ökosüsteemide, nt Porto Santo „nutisaare”loomise kogemusega.
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.