Pressiteade
„Taastumismärkide ilmnemisel asusid meie tehased jamüügivõrgustik uuesti tegutsema. Alustame teist poolaastat tellimuste kõrgetasemega, piisava laovaruga, hinnataseme suurema positsioneerimisega kogumudelivaliku ulatuses ja uue E-Tech hübriidi turule toomisega,“ ütles Denis leVot, Renault Grupi täitevkomitee liige, müügi ja piirkondade valdkonnavanemasepresident.
Euroopasmüüs Renault kokku 623,854 autot, seega vähenes müük võrreldes möödunud aastaga41,8%. Esimesel poolaastal oliuus Clio102 949 sõidukigaenimmüüdudB-segmendi auto Euroopas. Dacia teatas müügi 48,1% langusest 161 334 müüdudsõidukiga, põhjuseks seotus turgudega, mida Covid-19 kriis tugevasti mõjutas.
Esimeselpoolaastal tõusis Renault elektriautode müügimaht 38%, kokku müüdi rohkem kui 42000 sõidukit. Euroopas oli enimmüüdud elektriauto Zoe, mille müük tõusispeaaegu 50% võrra 37 540 sõidukini, ja mis saavutas juunis ligi 11 000tellimusega rekordtaseme.
VäljaspoolEuroopatmõjutas Gruppi kõige rohkem turu langus Venemaal
(-23,3%), Indias (-49,4%), Brasiilias (-39%) ja Hiinas (-20,8%).
Lisainfo SIIN
Kõik sellel veebilehel olevad materjalid (sealhulgas, kuid mitte ainult: tekstid, fotod, graafika, helifailid, animatsioonifailid, videofailid ja nende paigutus veebilehel) on Renault SASi ja/või selle sidusettevõtete või kolmandate isikute omand, kes on volitanud Renault SASi nende piiratud kasutamiseks, ning on kaitstud autoriõiguse ja muude intellektuaalomandi kohta kehtivate õigusnormidega. Eespool nimetatud materjalide kasutamine muudel kui toimetuslikel eesmärkidel, eelkõige turundus- või reklaamieesmärkidel, on rangelt keelatud.