Pressiteade

Jaga

Renault Grupis esimese poolaasta müügitulemused

Esimesel poolaastal müüs Renault 1 256 658 sõidukit, suur osa sellest tuli tänu elektriautodele ja müügi taastumisele juunis. Elektriautode turul enimmüüdud autot Zoe müüdi 37 540 sõidukit, seega oli kasv ligi 50%. Teisel poolaastal suurendab Grupp tootevalikut Euroopas E-Tech hübriidmudelite seeria ja Twingo Z.E. turuletoomisega, Põhja- ja Lõuna-Ameerikas uue Dusteri ja Indias uue linnamaasturi väljalaskmisega.

Covid-19 pandeemia raames peatas Renault Grupp märtsikeskel müügi ja tootmistegevuse enamikus riikides, mis tõi esimesel poolaastalkaasa 34,9% müügi languse. Grupi müügimahu kahanemine oli peamiselt tingitud muutustestriikides, kus kehtestati ranged piirangud.

„Taastumismärkide ilmnemisel asusid meie tehased jamüügivõrgustik uuesti tegutsema. Alustame teist poolaastat tellimuste kõrgetasemega, piisava laovaruga, hinnataseme suurema positsioneerimisega kogumudelivaliku ulatuses ja uue E-Tech hübriidi turule toomisega,“ ütles Denis leVot, Renault Grupi täitevkomitee liige, müügi ja piirkondade valdkonnavanemasepresident.

Euroopasmüüs Renault kokku 623,854 autot, seega vähenes müük võrreldes möödunud aastaga41,8%. Esimesel poolaastal oliuus Clio102 949 sõidukigaenimmüüdudB-segmendi auto Euroopas. Dacia teatas müügi 48,1% langusest 161 334 müüdudsõidukiga, põhjuseks seotus turgudega, mida Covid-19 kriis tugevasti mõjutas.

Esimeselpoolaastal tõusis Renault elektriautode müügimaht 38%, kokku müüdi rohkem kui 42000 sõidukit. Euroopas oli enimmüüdud elektriauto Zoe, mille müük tõusispeaaegu 50% võrra 37 540 sõidukini, ja mis saavutas juunis ligi 11 000tellimusega rekordtaseme.

VäljaspoolEuroopatmõjutas Gruppi kõige rohkem turu langus Venemaal
(-23,3%), Indias (-49,4%), Brasiilias (-39%) ja Hiinas (-20,8%).

Lisainfo SIIN

Allalaetavad failid

Ole ühenduses

Jälgi meid sotsiaalmeedias

Meie veebileht kasutab küpsiseid.